| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 12 月 22 日 星期五  |
| 唉..好煩..-_____-" |
唉唉唉..好煩牙..要買77777777份聖誕禮物比人ARrrrrr*.,.好想死左去算..
岩岩落街都係買左兩份..-_____-"..都吾知買乜好..*v*..
今日下就同呀媽去KFC食野..飽死左..-0-",,
THEN同佢去左KOWLOON.. 省善真堂..拜神..-00000000-"..
THEN搭車番屋企..HEA左陣..同呀妹落街買聖誕禮物*..
|
| 刊登時間:2006-12-22 06:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
╳×||\''BABICHINGGG .. 於 2006-12-23 03:06 PM 發表:
cmcmcm
C完柔M..
KAKA..
我柔要呀..BUY俾我呀..
.我要..我要..我要你,,我要你愛...
HEHE~我是KAI的
|
網主回覆
白痴的MA..-______________-"
全世界都知.. Posted at 2006-12-24 11:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呀雯﹏" 於 2006-12-23 10:59 AM 發表:
|
網主回覆
死左去仲好.. Posted at 2006-12-24 11:48 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|