關閉 公告視窗

。不淮偷圖..-0000000-” 。不淮抄襲我的BLOG..*0*  。尼左就留個CM比我啦..  。比D2建我個BLOG啦`  「多謝..THZZZ*..呵呵.,

[[* ♣{ + POONNN*﹏*.. ╳ × }]♥`*
HIHI`*..
POONNN
暱稱: ■|\'.`* POONNNN``*..
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
IS A GD DAY`..-_____...
UNHAPPI*.....
唉..好煩..-_____-"
旅行`*..
超超超..-_______-""...
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 12 月 24 日  星期日   晴天


IS A GD DAY`..-______-

 

好開心呀..今日..!!!!!金日3點出門口..同CHING*彤彤出街...去上水商務等...

死彤彤遲到..遲左勁多..-___________________________________-"

買左隻野比鄧蔚晴..細細粒..都要17蚊..-口-"..  4點55 ...陳羚打黎話佢地開左車...要自己去..==

要自己搭車仔..=口=..彤彤請左我搭車..呵*..唔洗俾$$$$$.又請我地食野.,.HEHE*

我地搵左勁耐...搵左1個中先搵到觀點中心==...連喳巴士都吾知係邊..><..`去到岩岩好..7點中..==*]]

要晿歌晿半個中..又要企起伸=="..攰L死人..合唱團晿歌..好聽好聽..

幫佢地影左好多相..10點走啦...我地諗住自己走..去APM食野...影相....

點知吾知邊Q個報串話比MS蔡聽..話我地諗住自己走..SO MS蔡要我地跟佢車..

係上水落車...我地去左大M食野...好味^^"..又要打電話同佢講番到HOME..

打133..HAHA*..THEN..去左商場玩[捉2因]......好玩...個死看更成Q日望住晒...

12點反到HOME喇...爸N媽買左好多POLO野比我..0v0'..都吾係好令姐..

不過我知佢地用左好多$$$$$$$$$$$$$.,.><"

刊登時間:2006-12-25 10:00 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 POONNN 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]