HAHAHAHA B-) 衰收尾T____T;
琴日朝早同NN去左大家樂食早餐:P 之後就返我屋企溫中史B-)
溫下溫下,又到午飯時間>< 食豬扒na 腸仔na 仲有菜:-$
我哥哥買左一大袋零食比ME:-) 多謝我督愛的哥哥>///<
點知..NN又吾食:-( 搞到我都吾敢食XD
溫到4點左右,我同NN 2條友入左Toilet自拍:$ 吾知醜的2條友:P
晏就1點幾傑猩黎左一齊溫書:D 係咪難以置信呢@_@
之後我地4點半就戍左北江陪傑猩食野:P 佢本身嗌湯米線; 點知嗌錯左焗.-.
傑猩7.7爆v_v 之後NN買左副眼鏡 我買左幾條手繩:-)
原來想買銀包:-$ 不過睇極都睇唔岩, 那就算了a_a
行到6點到 搭車返屋企LU(!)
琴晚差吾多溫通頂甘濟-_- 訓左2點鐘>v<
今日考中史本身都好有把握; 點知我隻右手因為前排廢到依家(T_T)
所以寫唔切:'( 唉~ fail嚕:-( 好唔開心(!)
好喇<< 今日打住甘多Sin.---. 聽朝NN又黎一齊溫通識na(k)
我地2個真系好乖:-$ 啁啁<3
好拉(k) BB子{包包子}要食飯喇:P 拜拜v_v |