<3-;包包子B-)
PUIyee0425
暱稱: -o_o Ba0Ba0子 :>
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今天天氣惡劣;( 連帶地...
掛住媽咪同叔叔t___t
想不到您待我如此好:-...
整天在弄禮物:-$
今天與NN,kk一齊去唱足...
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 17
今日人氣: 0
累積人氣: 139
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 6 月 22 日  星期三   雨天


今天與NN,kk一齊去唱足6個k (k) 正爆v_v 開心 分類: 未分類

今日1早同NN一齊出左北江食早餐(k)

食完之後,上左機鋪玩Jubeat:$ WA 正爆咯 玩一次就上癮XP 咩料子(?)

玩到9點16分左右; 就落去接埋kk同豆腐>3< 去新墟Neway@_@ 唱左6個鐘 1人$56

超級超級抵(k) 唱到勁Happy咯個個都:-P  訓埋係張登到唱-__- 當自己屋企咁><

唱到4點幾又落屯市美食廣場買野食:-s 食到好飽*0*

5點幾-6點左右就搭車返去na 0____0;

今日好攰好眼訓:-( 打住甘多Sin喇 @v@ bcs我真系好睏T____T

聽日考完listening; 放學去kk屋企溫通識:-$ 要努力啊(*)

我已經死左中史同地理;-( 我唔可以再衰埋通識>< 

努力啊 何珮儀 比心機:@ 唔可以因為隻右手廢左就放棄a__a 加油加油:@

***The End***

發表時間:2011-06-22 09:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2011 年 6 月 20 日  星期一   晴天


HAHAHAHA:-$ 右手廢了:-( 做中史個陣竟然唔夠時間寫T___T 鬱悶 分類: 未分類

               HAHAHAHA B-) 衰收尾T____T;

琴日朝早同NN去左大家樂食早餐:P 之後就返我屋企溫中史B-)

溫下溫下,又到午飯時間>< 食豬扒na 腸仔na 仲有菜:-$

我哥哥買左一大袋零食比ME:-) 多謝我督愛的哥哥>///<

點知..NN又吾食:-( 搞到我都吾敢食XD

溫到4點左右,我同NN 2條友入左Toilet自拍:$ 吾知醜的2條友:P

晏就1點幾傑猩黎左一齊溫書:D 係咪難以置信呢@_@

之後我地4點半就戍左北江陪傑猩食野:P 佢本身嗌湯米線; 點知嗌錯左焗.-.

傑猩7.7爆v_v 之後NN買左副眼鏡 我買左幾條手繩:-)

原來想買銀包:-$ 不過睇極都睇唔岩, 那就算了a_a

行到6點到 搭車返屋企LU(!)

琴晚差吾多溫通頂甘濟-_- 訓左2點鐘>v<

今日考中史本身都好有把握; 點知我隻右手因為前排廢到依家(T_T)

所以寫唔切:'( 唉~ fail嚕:-( 好唔開心(!)

好喇<< 今日打住甘多Sin.---.  聽朝NN又黎一齊溫通識na(k)

我地2個真系好乖:-$ 啁啁<3

好拉(k) BB子{包包子}要食飯喇:P 拜拜v_v

發表時間:2011-06-20 06:58 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]