| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2010 年 11 月 11 日 星期四  |
就黎到星期六&日拉 ;D  |
分類: 未分類 |
好開心阿;D 反埋聽日就放假拉;o
吾知點解今個禮拜好似過得好慢Gum..
不過總算過左拉! 期待緊Saturday既節目;-$
Be happy;) 星期日去TM市廣場睇低B個d出賽ava;
今個禮拜6&日ge節目都好正Ar* 好想聽日ge time快d過阿*!
雖然..呢幾日好0k多功課呀, 不過1諗起就放假......;D嘻*
努力捱埋聽日-^- 我要反工我要Boy friend:-* 哈哈哈XD
好拉! 今日打住甘多先拉;p LWY×SHL I love yours'★∞;麼
|
| 發表時間:2010-11-11 07:04 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2010 年 11 月 6 日 星期六  |
呀雨生日..玩到勁夜a_a 比老豆罵死  |
分類: 未分類 |
今日呀雨生日..
我同奈奈返學校補完英文之後
就各自返屋企先.. 跟住2點左右我去左月月屋企食野@@
到左6點半到..我地就去羊城打邊爐幫呀雨慶祝生日
呀雨連隊8杯啤酒 西利西利XD
食到成11點就走拉
跟住成班搭2部的士過天恆
搵奈奈..呀燊個d食糖水...
成大班人一齊食
食到..傾到1點到 返屋企 冇輕鐵搭就又打的
返到屋企比老豆係甘罵係甘罵
罵足成個鐘-_- 唉!!!*
今日就是如此@3@ |
| 發表時間:2010-11-07 12:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|