<3-;包包子B-)
PUIyee0425
暱稱: -o_o Ba0Ba0子 :>
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今天天氣惡劣;( 連帶地...
掛住媽咪同叔叔t___t
想不到您待我如此好:-...
整天在弄禮物:-$
今天與NN,kk一齊去唱足...
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 17
今日人氣: 1
累積人氣: 142
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 11 日  星期四   晴天


就黎到星期六&日拉 ;D 開心 分類: 未分類

好開心阿;D 反埋聽日就放假拉;o

吾知點解今個禮拜好似過得好慢Gum..

不過總算過左拉! 期待緊Saturday既節目;-$

Be happy;) 星期日去TM市廣場睇低B個d出賽ava;

今個禮拜6&日ge節目都好正Ar* 好想聽日ge time快d過阿*!

雖然..呢幾日好0k多功課呀, 不過1諗起就放假......;D嘻*

努力捱埋聽日-^-  我要反工我要Boy friend:-*  哈哈哈XD

好拉! 今日打住甘多先拉;p  LWY×SHL  I love yours'★∞;麼

發表時間:2010-11-11 07:04 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2010 年 11 月 6 日  星期六   雨天


呀雨生日..玩到勁夜a_a 比老豆罵死 開心 分類: 未分類

今日呀雨生日..

我同奈奈返學校補完英文之後

就各自返屋企先.. 跟住2點左右我去左月月屋企食野@@

到左6點半到..我地就去羊城打邊爐幫呀雨慶祝生日

呀雨連隊8杯啤酒  西利西利XD

食到成11點就走拉

跟住成班搭2部的士過天恆

搵奈奈..呀燊個d食糖水...

成大班人一齊食

食到..傾到1點到  返屋企  冇輕鐵搭就又打的

返到屋企比老豆係甘罵係甘罵

罵足成個鐘-_-  唉!!!*

今日就是如此@3@

發表時間:2010-11-07 12:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]