今朝1早要返學測maths 最無信心個科
成份卷1.30鐘 我用左1個鐘黎訓教 半個鐘黎做卷
星期六都要返學測驗/_\ 好辛苦阿!
到左10.30a.m. 終於有得放學拉~~ 終於完成成個測驗週
返家途中.. 狂叫月月皇上(我係天子..權力比佢大1點xd)起身
11點搭9先肯出門條友仔 我地去到輕鐵站仲要等埋餅餅奴才
之後去接奈奈姦妃放學 接完佢又要返返輕鐵站接(低B)人士
4條友1黎到就恰朕 朕1定要治你地既罪xD
跟住我地去左頌富吉野家到eat lunch
朕果然係最細食個個:-p
食完我地成班KAI既去左美國.................冒險樂園xD
行左一轉之後 就行返去奈奈姦妃屋企
1去到 個個人都爭電腦黎玩勁舞 爭左1個回合後....
winner係月月皇上!!!!!
and...then...我同3個草民係度玩啤牌&麻雀
玩到咁上下..月月皇上攰拉..佢入左房訓教
過左1陣..我都訓左係梳化度..起身先知俾3個奴才影左相(好彩無樣姐)
5.45分起身 就去銀座羊城打邊爐拉 1人$98 吾錯吾錯!
仲要係任飲任點任食 朕最愛食@@
5個人之中 朕係最食得既xd 我嬴
佢地個個都睇到呆曬-o- 睇吾出我係食甘多ge! yeah~
食完去左Mango打機 打1個鐘頭
月月皇上比左1個鐘$ 但打得個2舖半 想知點解?_?
就要問下當事人拉:-* 嘰嘰嘰嘰~~
打完機 大家都要返屋企lu 我地搭輕鐵遊左1個圈車河 ;哈
送完我返 到月月皇上 再到奈奈 之後另外2個奴才就自己歸家拉
今日真..真..真係好Happy! 朕好高興 快樂指數達至9度
下次又約佢地出黎lu 朋友們 朕要退朝拉 BYE!
|