<3-;包包子B-)
PUIyee0425
暱稱: -o_o Ba0Ba0子 :>
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今天天氣惡劣;( 連帶地...
掛住媽咪同叔叔t___t
想不到您待我如此好:-...
整天在弄禮物:-$
今天與NN,kk一齊去唱足...
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 17
今日人氣: 0
累積人氣: 141
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 30 日  星期六   寒冷


&月月皇上★奈奈(刁民)☆低B(刁民)★餅(刁民)去打邊爐&玩:-D 滿足 分類: 未分類

今朝1早要返學測maths最無信心個科

成份卷1.30鐘 我用左1個鐘黎訓教 半個鐘黎做卷

星期六都要返學測驗/_\ 好辛苦阿!

到左10.30a.m. 終於有得放學拉~~ 終於完成成個測驗週

返家途中.. 狂叫月月皇上(我係天子..權力比佢大1點xd)起身

11點搭9先肯出門條友仔  我地去到輕鐵站仲要等埋餅餅奴才

之後去接奈奈姦妃放學 接完佢又要返返輕鐵站接(低B)人士

4條友1黎到就恰朕  朕1定要治你地既罪xD

跟住我地去左頌富吉野家到eat lunch

朕果然係最細食個個:-p

食完我地成班KAI既去左美國.................冒險樂園xD

行左一轉之後 就行返去奈奈姦妃屋企

1去到 個個人都爭電腦黎玩勁舞 爭左1個回合後....

winner係月月皇上!!!!!

and...then...我同3個草民係度玩啤牌&麻雀

玩到咁上下..月月皇上攰拉..佢入左房訓教

過左1陣..我都訓左係梳化度..起身先知俾3個奴才影左相(好彩無樣姐)

5.45分起身  就去銀座羊城打邊爐拉 1人$98 吾錯吾錯!

仲要係任飲任點任食 朕最愛食@@

5個人之中  朕係最食得既xd 我嬴

佢地個個都睇到呆曬-o- 睇吾出我係食甘多ge! yeah~

食完去左Mango打機 打1個鐘頭

月月皇上比左1個鐘$  但打得個2舖半 想知點解?_?

就要問下當事人拉:-* 嘰嘰嘰嘰~~

打完機 大家都要返屋企lu 我地搭輕鐵遊左1個圈車河 ;哈

送完我返 到月月皇上 再到奈奈 之後另外2個奴才就自己歸家拉

今日真..真..真係好Happy! 朕好高興 快樂指數達至9度

下次又約佢地出黎lu 朋友們 朕要退朝拉 BYE!

 

 

發表時間:2010-10-31 04:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]