| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2010 年 11 月 4 日 星期四  |
今日攰到PK..堂堂想訓都忍住/0\ 忍到隻眼勁辛苦  |
分類: 未分類 |
今日完全好似夢遊甘l0返學個陣
今朝遲左起身-_- 如果吾係老豆叫我 我都唔識醒XD
morning msg都聽吾到 完全係昏迷甘濟
頭3堂English 想訓但忍住 想跳樓呀種感覺
跟住2堂中文對卷 無訓 估吾到自己中文Oral竟然同其他2個人都係全班第1
我之前講野細聲到嘔 今次竟然13/18 作文就58/100
好勁呀 突然間覺得自己XD
跟住2堂中史 一直聽一直聽... 完全吾入腦 勁野 ;笑
跟住落堂前 5分鐘扒左係張臺到訓教
And then,, Lunch time
同Baby奈奈1齊分享我的午餐 ;麼
好Sweet呢@3@
跟住又上中文堂 對卷again
最後係2堂GEOG.. 無啦啦上上下堂要4D班全班返班房
Check銀包 因為我地班有個Classmate唔見左$500
跟住睇哂成班都搵吾返/0\
然後又返返去101室到上地理
4:00p.m.放學@@ 好Happy哦.____<
返到屋企就做EB..睇Nwspaper..做週記 and than,,, 睇Movie!!
今日就是如此 多謝各位XD
|
| 發表時間:2010-11-04 07:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

成績中上@@ 天天上學Is Boring  |
分類: 未分類 |
唉..呢2..3日都係對卷-_-
有d科好叻XD 但又有d科差幾分先合格
唉/_\ 點解會甘架t_t 明明我好努力甘做卷
我覺得會合格個d反而唔pass 我覺得會failed個d就pass
好o咀l0依家
算數 下次再努力再努力過XD
今日就係打甘多拉!!! 因為我已經唔記得有咩野寫la
Bye~~*3* |
| 發表時間:2010-11-04 07:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|