<3-;包包子B-)
PUIyee0425
暱稱: -o_o Ba0Ba0子 :>
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今天天氣惡劣;( 連帶地...
掛住媽咪同叔叔t___t
想不到您待我如此好:-...
整天在弄禮物:-$
今天與NN,kk一齊去唱足...
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 17
今日人氣: 2
累積人氣: 143
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 4 日  星期四   晴天


今日攰到PK..堂堂想訓都忍住/0\ 忍到隻眼勁辛苦 疲倦 分類: 未分類

今日完全好似夢遊甘l0返學個陣

今朝遲左起身-_- 如果吾係老豆叫我   我都唔識醒XD

morning msg都聽吾到  完全係昏迷甘濟

頭3堂English 想訓但忍住  想跳樓呀種感覺

跟住2堂中文對卷  無訓  估吾到自己中文Oral竟然同其他2個人都係全班第1

我之前講野細聲到嘔  今次竟然13/18    作文就58/100

好勁呀 突然間覺得自己XD

跟住2堂中史  一直聽一直聽... 完全吾入腦  勁野    ;笑

跟住落堂前 5分鐘扒左係張臺到訓教

And then,, Lunch time

同Baby奈奈1齊分享我的午餐   ;麼

好Sweet呢@3@

跟住又上中文堂  對卷again

最後係2堂GEOG.. 無啦啦上上下堂要4D班全班返班房

Check銀包  因為我地班有個Classmate唔見左$500

跟住睇哂成班都搵吾返/0\

然後又返返去101室到上地理

4:00p.m.放學@@ 好Happy哦.____<

返到屋企就做EB..睇Nwspaper..做週記 and than,,, 睇Movie!!

今日就是如此  多謝各位XD

 

 

發表時間:2010-11-04 07:47 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2010 年 11 月 3 日  星期三   陰晴不定


成績中上@@ 天天上學Is Boring 呆滯 分類: 未分類

唉..呢2..3日都係對卷-_-

有d科好叻XD   但又有d科差幾分先合格

唉/_\ 點解會甘架t_t  明明我好努力甘做卷

我覺得會合格個d反而唔pass  我覺得會failed個d就pass

好o咀l0依家

算數  下次再努力再努力過XD

今日就係打甘多拉!!!  因為我已經唔記得有咩野寫la

Bye~~*3*

發表時間:2010-11-04 07:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]