A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*08月*26日`-)*

ToPiC`* 擁 抱 一 個 人 * .....福 福 好 叻 女 啊!!

今日起身冇耐就打電話比ELLEN..叫佢去IT-SCHOOL睇左個NAMELIST

我係2E--18號-V-"

跟住整左首音樂落我日記度...

首歌叫做..擁抱一個人..

森美 王菀之 - 擁抱一個人

(森美小儀歌劇團《Big Nose》插曲)

王:靜到 蜜蜂飛過
  靜到 樹枝交錯 似唱歌
  也許 破曉太長 沉悶太多 獨個經過

  天生的孤獨就如必經宿命 得不到一位好友聽我心聲
  呼呼的天地突然這麼安靜 誰能叫我世界繁盛

  讓我擁抱一個人 明日我再歡樂 會替我興奮
  明日假使傷了心 也可向我慰問當作側忍
  讓我擁抱一個人 陪伴我到天亮 同出幽閉小鎮
  跟著天使合唱 聽得見 和弦那份吸引

森:一雙好姊姊突然之間相認 
王:真多得貂鼠側耳聽我心聲
森:高唱好兄弟自然打開肅靜 
王:陪同我去見證流星

合:讓你不再一個人 明日你再歡樂 我替你興奮
  明日假使傷了心 也可向你慰問 要你開心
  讓你不再一個人 陪伴你到天亮 同出幽閉小鎮
  一直跟你合唱 聽得見 
王:和弦那份吸引

森:為你推個摩天輪 同伴老友出力 那怕有幾重 
  扮個鬼臉的笑容 放鬆...... 
王:Ha..Ok La..

跟住再睇分班NAMELIST..

1E__16號係福福啊..XDDDDDDDDDDDDD"

佢好叻女啊..入左黎何中..>V<"...

 

跟住去左``*親切的金子既XANGA..

我先發現...我唔鐘意近距離咁見到佢笑..

而我係鐘意遠遠咁望住佢笑...

感覺良好XDDDDDDDDDD''

 

P. S . *

頭先諗住打番尋日同埋前日日記..跟住我開電話..

用紅外線 SEND TO 電腦...點知個USB HUB-4PORT插頭冇反應..

嗅嗅下仲有陣囉味..插住個紅外線個PORT位著住黃色燈...

平時係著綠色燈架喎....唉...

前幾日D BLOG冇靚相LU...

燒著左-V-"

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*08月*25日`-)*

ToPiC`* `*無 奈 的 笑 容...分 班 結 果 =[...

今日又好遲起身..起身冇耐就開電腦..睇下分班結果..

點知IT-SCHOOL冇得睇...或者我唔知去邊度有得睇啦..

跟住去左睇電視..睇青出於藍..尋日出左街..冇睇..

SO唔知佢UP乜XDDDDDDDDDD"

冇幾耐就食飯..食完就去左練琴..

AND THEN 阿哥準備出門口..佢就問我..

喂!你冇街出咩!?

我話__``*冇啊..等陣間要去學琴..

跟住佢又問..幾點啊!?  ``*我答___6點幾囉..

AND THEN佢就出門口..

 

練左琴冇耐..就開電腦..

好努力咁改板..點知整整下輕機...冇晒-V-"...

總之頭先SAVE定左先啦...唉..

 

跟住收到好多電話..問我知唔知[佢地]入左咩班..

-V-"我連我自己都唔知啊...XD''

AND THEN收到君君電話..佢話我2E班..

但佢唔同我一班啊....

嗚*...

冇幾耐又收到YUKI電話..我同LIAN都係一班..

好多人都同我一班..BUT..佢唔係啊!!??!!!*

我勁無奈囉....點解我地唔可以一班啊..

同佢一班咪好囉...可以上SCIENCE堂一齊傾計...

而家....UNHAPPY啊!!

BUT YUKI 你一定要記住..

WE ARE FOREVER FRIENDS..

DON'T SAD...

YOU MUST ALWAYS BE HAPPY!!

而RAIN就係因為佢太勁..入左精英班..

佢同LILY一班啊..但佢又唔同我地一班..

我地第時一定要日日一齊出街啊!!!*

WE ARE FOREVER FRIENDS TOO*

記住考個第一返黎啊!!*

ALWAYS SUPPORT YOU ..!!!!

 

跟住出門口之前同ELLEN傾左陣電話..

點知佢唔肯收線-V-"

 

出到去深井之後...準備入去琴行既時候..

見到個細佬仔..好Q..

整到D MISS ..阿SIR死咁開心..

突然KATIE姐姐同我講野..-口-"..

佢問我學返星期六個時間得唔得...

我_`哦*左一聲..

點知成個琴行靜晒..有個MISS同埋KATIE姐姐係度笑-V-"

無奈...

 

學琴既時候..發現彈出黎仲差過係屋企練..

唉...

 

夜晚阿媽返黎..攞左3對CONVERSE既布鞋..

但佢話只有一對係我..

其他個D係佢..

大隻個對係哥哥..阿媽買左同一隻款既鞋XDDD"

PINK個對係我的XDDDDDDDDD"

好YA!有新鞋著>V<"...............

D相係8月26日影的XD"

 

跟住我努力改板..日記終於大功告成!!!

正式重見天日..

簡簡單單好D..唔洗再整SKIN LU~~

 

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]