T O D A Y.. 8:15 AM GOT UP..
SO EARLY!!!!!
![]()
勁早我同阿爸就到左百老匯...
我8:15am就起身-V-"但開場時間係9:45AM*..
點知阿爸又唔比我買爆谷喎..得熱狗食-V-''..同埋一杯百事*..
嗚嗚..
開場L U *!!!!
一開場個D廣告呢..有個特別長..
就係個套LADY IN THE WATER*{禍水}..
好正..好想睇..
個廣告有句好有意思..人類係咪值得救!?*
跟住正式開始做加勒比海盜 之 決戰魔盜王*..
好好睇!!*
[我睇ENGLISH VERSION]&[我冇睇第一集]*
一開始係講----------------------
Elizabeth Swann {伊莎}..同埋William{維廉}原本準備結婚..
但因為佢地放走左Jack Sparrow {巴積克*}<==佢係囚犯黎架..
佢遲D係要接受死刑架..但佢地放走左佢..
SO* -Elizabeth就入左坐監..
Jack Sparrow佢有個黑印記..嗰個鬼船長會派海魔出黎..{唔記得點解..}
William為左救Elizabeth ..周圍搵Jack Sparrow....
點知佢去左某個島 ..個島有架船係度..係Jack Sparrow架船..叫黑珍珠*
之後William仲比食人族捉左..係個度..勁多好笑野..
原來Jack Sparrow都比人捉左..食人族班人當左佢係神..
但遲D要燒左佢黎食.. 黑珍珠既成員同William講左..
想盡辦法去救Jack Sparrow..
之後佢地返上架船度{黑珍珠}*..AND THEN食人族班人見到有隻狗猛咁吠..
跟住又當左佢係神-V-"...
之後佢地一齊去搵一條鎖匙..A N D THEN*派左William去鬼船長架船度..
William係鬼船長架船度..見番佢阿爸..又唔知點解佢地整跌左D咩..
鬼船長要William個阿爸打佢.....
Jack Sparrow見到Elizabeth..跟住同佢一齊....搵鎖匙..
唔講咁多啦..總之好睇!!!GOOD*~
![]()
睇完都差唔多12點15分啦..{9點45分開場喎-V-"'}
跟住我同阿爸行去綠楊新邨..同阿媽一齊去食別府>W<*..
我叫左個拉麵食>V<"..GOOD*=]
食完諗住去剪頭髮..阿媽仲話同我&佢去整負離子添..
但好攰啊我..SO搭96M返屋企..
![]()
係96M總站落車..行番去屋企途中..
我地經過一個收買佬..阿媽問佢收唔收DVD*機..佢話收..
冇幾耐阿媽叫我等陣攞部DVD機落去比嗰個收買佬..我即刻想打死佢*
返到屋企阿哥叫我幫佢整隻獨家試愛落佢部PSP度...
我整左先發現..CD舖D人 SET左保護程式落去...
跟住阿媽叫我攞部DVD機落去..我好嬲囉=V="...
次次都係叫我..都唔叫我阿哥..
偏心*!
![]()
一路行一路想喊...
我唔想返屋企..
跟住比左個收買佬..得30蚊..
但佢冇錢找..叫我去百佳OR附近D 士多[唱]錢比佢..
跟住我咪叫阿媽落黎囉...AND THEN又行返轉頭比個收買佬..
交易完畢後____無無聊聊周圍影XDDDDD"

一路行...一路行...見到阿媽係度等我...但佢傾緊電話..

之後我地過左對面..去百佳買野..

經過德興茶餐廳...轉彎落去百佳LU*!!

見到健力氏有部野..原來係倒D啤酒落去..跟住襟制就會倒出黎..
5L咁多啊!!*

跟住返屋企LU*..
![]()
返到屋企阿哥大叫..話前排借比我個MOUSE係邊..
我話係個HELLO KITTY袋入面..
我成個HELLO KITTY 袋比左佢..佢又大叫冇..
跟住我咪幫佢搵囉...之後佢又鬧我..
冇幾耐佢走左..我係我間房開電腦..我阿媽又冇啦啦叫我..
我咪沖出廳囉..點知整到隻腳趾...差D 爆甲!!*
{我的腳趾____________影腳趾..核突*XDDD"}

冇幾耐DADDY返黎..
我的禮物*

YO*..
![]()
冇野做...等游水既時候...
周圍影XDDDDDD"


![]()
游水既時候..DADDY同我講..問我既夢想..
我話冇..
佢話阿哥個夢想係做工程師喎XDDDDDDDDDDDDDDDD"
佢話之前同德叔叔食飯既時候...哥哥講出黎架喎..
我猛咁笑...
![]()
返到屋企又周圍走...猛咁影相XDDDDD"


![]()
阿媽返黎..
話蕭生__佢老闆...唔做LU*送左包餅比佢..
係日本買架喎..

好想食...BUT阿媽唔比啊..佢話要遲D先可以食..
我既食癮發作啦>W<*..














