A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*08月*14日`-)*

ToPiC`* 加 勒 比 海 盜 之 決 戰 魔 盜 王 ____*`!,]

T O D A Y.. 8:15 AM GOT UP..

SO EARLY!!!!!

勁早我同阿爸就到左百老匯...

我8:15am就起身-V-"但開場時間係9:45AM*..

點知阿爸又唔比我買爆谷喎..得熱狗食-V-''..同埋一杯百事*..

嗚嗚..

開場L U *!!!!

一開場個D廣告呢..有個特別長..

就係個套LADY IN THE WATER*{禍水}..

好正..好想睇..

個廣告有句好有意思..人類係咪值得救!?*

跟住正式開始做加勒比海盜  之  決戰魔盜王*..

好好睇!!*

[我睇ENGLISH VERSION]&[我冇睇第一集]*

一開始係講----------------------

Elizabeth Swann {伊莎}..同埋William{維廉}原本準備結婚..

但因為佢地放走左Jack Sparrow {巴積克*}<==佢係囚犯黎架..

佢遲D係要接受死刑架..但佢地放走左佢..

SO* -Elizabeth就入左坐監..

Jack Sparrow佢有個黑印記..嗰個鬼船長會派海魔出黎..{唔記得點解..}

William為左救Elizabeth ..周圍搵Jack Sparrow....

點知佢去左某個島 ..個島有架船係度..係Jack Sparrow架船..叫黑珍珠*

之後William仲比食人族捉左..係個度..勁多好笑野..

原來Jack Sparrow都比人捉左..食人族班人當左佢係神..

但遲D要燒左佢黎食.. 黑珍珠既成員同William講左..

想盡辦法去救Jack Sparrow..

之後佢地返上架船度{黑珍珠}*..AND THEN食人族班人見到有隻狗猛咁吠..

跟住又當左佢係神-V-"...

之後佢地一齊去搵一條鎖匙..A N D THEN*派左William去鬼船長架船度..

William係鬼船長架船度..見番佢阿爸..又唔知點解佢地整跌左D咩..

鬼船長要William個阿爸打佢.....

Jack Sparrow見到Elizabeth..跟住同佢一齊....搵鎖匙..

唔講咁多啦..總之好睇!!!GOOD*~

睇完都差唔多12點15分啦..{9點45分開場喎-V-"'}

跟住我同阿爸行去綠楊新邨..同阿媽一齊去食別府>W<*..

我叫左個拉麵食>V<"..GOOD*=]

食完諗住去剪頭髮..阿媽仲話同我&佢去整負離子添..

但好攰啊我..SO搭96M返屋企..

係96M總站落車..行番去屋企途中..

我地經過一個收買佬..阿媽問佢收唔收DVD*機..佢話收..

冇幾耐阿媽叫我等陣攞部DVD機落去比嗰個收買佬..我即刻想打死佢*

返到屋企阿哥叫我幫佢整隻獨家試愛落佢部PSP度...

我整左先發現..CD舖D人 SET左保護程式落去...

跟住阿媽叫我攞部DVD機落去..我好嬲囉=V="...

次次都係叫我..都唔叫我阿哥..

偏心*!

一路行一路想喊...

我唔想返屋企..

跟住比左個收買佬..得30蚊..

但佢冇錢找..叫我去百佳OR附近D 士多[唱]錢比佢..

跟住我咪叫阿媽落黎囉...AND THEN又行返轉頭比個收買佬..

交易完畢後____無無聊聊周圍影XDDDDD"

一路行...一路行...見到阿媽係度等我...但佢傾緊電話..

之後我地過左對面..去百佳買野..

經過德興茶餐廳...轉彎落去百佳LU*!!

見到健力氏有部野..原來係倒D啤酒落去..跟住襟制就會倒出黎..

5L咁多啊!!*

跟住返屋企LU*..

返到屋企阿哥大叫..話前排借比我個MOUSE係邊..

我話係個HELLO KITTY袋入面..

我成個HELLO KITTY 袋比左佢..佢又大叫冇..

跟住我咪幫佢搵囉...之後佢又鬧我..

冇幾耐佢走左..我係我間房開電腦..我阿媽又冇啦啦叫我..

我咪沖出廳囉..點知整到隻腳趾...差D 爆甲!!*

{我的腳趾____________影腳趾..核突*XDDD"}

 

冇幾耐DADDY返黎..

我的禮物*

YO*..

冇野做...等游水既時候...

周圍影XDDDDDD"

游水既時候..DADDY同我講..問我既夢想..

我話冇..

佢話阿哥個夢想係做工程師喎XDDDDDDDDDDDDDDDD"

佢話之前同德叔叔食飯既時候...哥哥講出黎架喎..

我猛咁笑...

返到屋企又周圍走...猛咁影相XDDDDD"

阿媽返黎..

話蕭生__佢老闆...唔做LU*送左包餅比佢..

係日本買架喎..

好想食...BUT阿媽唔比啊..佢話要遲D先可以食..

我既食癮發作啦>W<*..

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*08月*13日`-)*

ToPiC`* 我 的 家 倒 塌 了 __`*-]

T O D A Y .. 係屋企呆呆咁過-V-"

同2姑媽傾左一陣..

冇幾耐媽咪返..佢叫我幫佢切蝦米..同埋..東菇..

D浸左既東菇真係難切...因為會B---D水出黎*

唉..

 跟住我又繼續整S K I N...冇個晒我心水-V-"

整左好多個-V-"...AR!!

夜晚阿爸洗廚房..佢叫我幫佢攞野..我一入廚房..

隻腳板底好似想腐爛咁..!!!*我即刻走去廁所..

阿爸即刻開花灑比我..唉!!!

之後我地個廚房全部野出晒飯廳..

冇幾耐又多左D野..

好多野啊?!?!?!?!??!!!!!!!!!!!!*

得閒得濟去左影阿媽個電話同隻錶..

跟住係屋企周圍走..走走下..去左睇防盜眼..XDDDDDDDDDD"

我度門都唔係黑色既...但影出黎就變成咁囉XD"...哈*

出面都唔係綠色既..因為我部電話好低像素嘛...SO..影到咁>V<"

依家廚房空無一物...但好乾淨啊!!!*

 

跟住阿媽又問我某D字點打...佢執緊佢D文件>V<"...

阿媽幫我搵番呢幅畫..前幾日我都已經搵到..BUT..又唔知點解又唔見左..

係小六畫架..幅畫右下角寫住[2005*]架XDDDDDDDDDDD"

幅畫 D 正方形..三角形咩咩斜斜架>V<"...

我仲記得呢幅畫係我坐係吳挀東隔離畫架...

冇幾耐..成家都坐晒係個廳度..

突然阿爸搞電視隔離個塊板..個塊板..即刻跌左落黎..

我地D相架全部飛晒去我地面前...-口-"!!!!!!!!!

嚇到BB豬爬左上大豬個頭度XDDDDDDDDDD"

大豬就嚇呆左@V@*!!!!!!!!!!

好多相架都冇事..

但我有個係1999年去愉景新城DISNEY*{執左笠..}買既相架..

係個WINNIE THE POOH*著住畢業袍..帶住畢業帽..

拎住個相框..................

嗰個..嗰個..竟然爛左啊!!!!!!!!!!!!!!!!*

我即刻鬧阿爸..-V-"

好嬲啊!!*

我 的 家 倒 塌 了 __`*-]

我 的 小 熊 維 尼 相 架 啊 * !!

嬲左我唔知聽日仲同唔同阿爸去睇戲.....!!!*

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]