A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*08月*02日`-)*

ToPiC`* 香甜恬日報之叉叉不解之謎+怪怪BAN*2=]

今日成11*點幾先起身..

跟住睇電視..

1*點幾就同阿哥食飯..

aND THEN*我就係度執野..

突然搵番好多小學回憶..

我作既文..

我寫既文登左上慧苗{係登學生既文既報刊}*

仲有我 * 任CC * 綾 * 吳猩猩寫既..

香甜恬日報之叉叉不解之謎*

用紅圈既D係D核突野..我已經打左格仔架啦..

個D核突野緊係唔係我寫架啦..

係吳猩猩寫架-V-''

仲有第2*頁架..

 

D公仔畫得好核突因為係我畫架-V-"

好似D傻仔畫咁-V-"

因為吳猩猩個陣時迫我畫..

我就係幾分鐘之內跟住劇情去畫..

唉..

諗番起小學真係覺得時間過得太快..

好想留住佢..

冇幾耐我就開電腦過住D無無聊聊既生活LU*

TODAY'S HOTLINE*~YIN=]

SHARE=]

今日整左個BANNER..怪怪的XDDDDDDDD"

XBOX * TWINS~

YAYA!!*

MY MSN MESSENGER* = ]

  NAME * yin*' `..

MESSAGE *

TITI* ONLINE找我..            

   `busy..!!*,努力找尋兒時的回憶..'*,!]

-----------------------------' THE END* =]

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*08月*01日`-)*

ToPiC`* 怪怪BAN*XDDD"

今日10點幾先起身..

跟住11點幾就食飯..

之後開電腦先知道遲D有套電影上映..

叫妄想..

阿SA*做..的XDDDDDDD"

好想睇啊!!!!!*

跟住整左個BANNER..

怪怪的..-V-"

我6點幾就食飯..

我E家諗緊..去唔去游水好呢!??!?!

唉..

好煩啊..

 TODAY'S * HOTLINE~`YIN*

SHARE=]*

今日整左個BANNER*..好怪>V<"

41c404b2.png

MY MSN MESSENGER~*

MY NAME  =  `yu*

MESSAGE = 

   `慘劇也沒可能變得這樣可愛..'*,!]

-----------------------------`THE END*=]

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]