今日成11*點幾先起身..
跟住睇電視..
1*點幾就同阿哥食飯..
aND THEN*我就係度執野..
突然搵番好多小學回憶..
我作既文..
我寫既文登左上慧苗{係登學生既文既報刊}*
仲有我 * 任CC * 綾 * 吳猩猩寫既..
香甜恬日報之叉叉不解之謎*

用紅圈既D係D核突野..我已經打左格仔架啦..
個D核突野緊係唔係我寫架啦..
係吳猩猩寫架-V-''
仲有第2*頁架..
D公仔畫得好核突因為係我畫架-V-"
好似D傻仔畫咁-V-"
因為吳猩猩個陣時迫我畫..
我就係幾分鐘之內跟住劇情去畫..
唉..
諗番起小學真係覺得時間過得太快..
好想留住佢..
冇幾耐我就開電腦過住D無無聊聊既生活LU*
![]()
TODAY'S HOTLINE*~YIN=]
![]()
SHARE=]

今日整左個BANNER..怪怪的XDDDDDDDD"
XBOX * TWINS~
YAYA!!*
![]()
MY MSN MESSENGER* = ]
NAME * yin*' `..
MESSAGE *
TITI* ONLINE找我..
`busy..!!*,努力找尋兒時的回憶..'*,!]
-----------------------------' THE END* =]






