今日..
4點幾睜開隻眼..
我聽到有人入左我間房..
我望下留下...
跟住見到媽咪-V-"
佢熄左我個冷氣-口-"!!!!!!!
唔係掛..跟住我叫停佢..叫佢幫我執番個枕頭..
尋晚我瞓瞓下整跌左落去地下..
佢回都唔回頭..睬都唔睬我..
我逼於無奈自己爬番落床執番..
唉*
跟住我聽到開門聲..
聽到有人出門口..
睇到個鐘..4點幾咋喎-V-"
跟住我係度發白日夢..
瞓唔番..發白日夢發到差唔多6*點先瞓番..

跟住10點幾就起身..
做暑期作業..>V<"
仲有好多啊!!
唉..
跟住食飯..好無奈咁食..因為對住阿爸..
佢依家成日都鬧人啊..HATE X 10000*!!!!
跟住YUKI打電話比我...
我同佢傾左好耐..
AND THEN*我地討論天國的階梯..
正當我地傾到好開心既時候..
阿媽打電話去我手提..叫我收線..
如果打唔通就..打我-/\-"
SO*我地逼於無奈就要收線LU*..
跟住我就練琴..
練左好耐..但冇咩心機練..
因為諗緊野...
最後都練晒咁多首歌LU*~
5點50*分就出門口LU..

跟住去到深井之後..
我諗起好多野..
AND THEN*到左海韻廣場..
又見到CD*舖嗰個人..-V-"
佢猛咁話收聲..我望下佢個邊..
見到有個女仔..猛咁"SHhhhhhh.."
又見到佢用手放係個bb*既口上面..
我見到個bb*就覺得佢好慘..
原來佢喊得太大聲..
SO*個女仔先至遮住佢個口..
唉..
好慘啊!!!!!!!!!!!!!!*
喊得大聲冇罪架嘛..我覺得個女仔既做法好唔啱..
雖然佢都係為左大家..
但係..BB好慘架嘛..佢唔係玩具..
佢唔應該比人咁整住佢..
佢咁做..只係令個BB*喊得更大聲..

等左好耐都未學琴..
跟住有個家長入左MISS MAY個課室..
跟住冇幾耐..我見到一個著住百佳制服既人..
望望下佢個樣..覺得熟口熟面..
KATIE*姐姐係度同佢傾計..
佢係咁話要搵MISS MAY..
我係度諗..唔通佢真係李嘉莉姐姐!?!??!
跟住MISS MAY*同佢學生同學生家長都出左黎..
我見到MISS MAY*勁感動..
可能因為見到李嘉莉姐姐啦..

之後我入到課室..彈SCALE..好差-V-"
跟住MISS MAY*係度喊..佢話好感動..
終於可以見到李嘉莉..
我好無奈咁笑..因為我唔識安慰人>V<"...
跟住佢話已經有2個月冇見過佢..
因為佢要考會考...
我都有成年冇見過佢啦-V-"....
唉..
跟住MISS MAY*強忍D眼淚..
佢一路講左好多令我想喊既野..
我突然...
好掛住POPO*姐姐...
我好同意POPO*姐姐所講既野..
一年前..我仲見到POPO姐姐..
依家..我已經唔可以再見到佢LU*~
MISS MAY應該要離開!!!!!*
如果唔係..我都會唔開心..
係我跟MISS MAY呢幾年..
我已經當左MISS MAY*係我阿媽..
係我另一個阿媽..
有時我唔開心..我覺得MISS MAY仲好過我阿媽*
我覺得我咁諗係好錯..
但係...我知道沙偉柏..李嘉莉..彤彤*...同我
都唔想MISS MAY*唔開心!!
`,*!可以強忍眼激從眼睛內流下來嗎?;-*
我依家一邊打日記..一邊喊緊..
我願意相信我係白羊座..
因為我係好情緒化既人..
跟住我唔知係咪鬼上身..
突然彈琴好似勁左好多...
我又想喊啦-V-"....
MISS MAY話*..
一定會有人跌眼鏡囉..[指緊某人*]..
我都相信佢會跌眼鏡囉...
佢地一直都認為我彈琴好差..
依家我要証明比佢地睇..
我係可以好叻!!!
MISS MAY*話..
呢個先係真正既曾皓妍嘛..>V<"..
我相信佢講既呢一句說話!!*

依家我呢...暑期作業都做得7788啦*
中文暑期作業..欠2頁*
英文暑期作業..欠2頁*
數學暑期作業..欠27頁*
但其他功課冇做過..例如..
NEWS READING..冇掂過..
PTH講稿..冇寫過..
唉..

TODAY'S* HOTLINE*---~+YIN*..

SHARE=]*

幅圖好得意啊!!
諗起一年前8*月既某一日...
貼一篇以前寫既日記先..
----------------------*START..NOW-!!
這是8月5日的日記。
今日又返何中=w="...唉∼
返完適應班就返英文班囉,
點知個"Fun Fun Fun"走咗出班房
(因為未正式上堂),我咪打電話俾阿爸囉,
阿爸去咗買餸喎,
仲話我堂哥阿樂同埋佢阿媽(嬏鐇)嚟∼
"屎火"啦﹏收咗線之後我坐係度發"吽豆",
跟住我無無聊聊寫咗:嗨∼Brian*
Kate問我係咪我條仔,我當然話唔係啦...
點知佢係張紙畫咗幾個心心...仲寫埋佢大名添><"∼
上完"Fun Fun Fun"既英文班之後,
我又同Kate行落去啦∼
行去綠楊個陣咪去Sanrio睇下嘢囉∼
仲傾咗好多嘢唷,,,><"∼搭車返到屋企就見到阿樂啦∼
食完飯我哋去游水,點知我整跌咗佢副眼鏡,
好彩冇事>w<"∼佢不停攞個樽(吹氣公仔)朴我∼
哼∼我會報仇架∼
---------------*THE END",,+]
我係度祝樂生日快樂..
雖然佢係睇唔到呢段野..
但我都希望..佢遲D要過外國既時候..會記得搵我啦!!*

WRITING AREA... [UNHAPPY*..]
原來一直被看扁了..今天的我..比以前不同了..
那個人..一定會被嚇壞..
因為.....我彈的任何一首歌..都更有感情..
我的信心比以前強..我更不怕再彈快歌..
哼!那看扁我的那壞女人..
有沒有發現眼鏡不見了?

戀愛..令我變得愚蠢的物體...
一輩子也遠離我..
我喜歡的人..當我好兄弟吧..
在我身邊擦過的人..當我情人吧..
好兄弟..一輩子也是好兄弟!
哈..
<--IT PICTURE..
COPY FROM大笑姑婆XANGA*XDD"
CECI*永遠是我的大姐姐..永遠是大笑姑婆*

MY MSN MESSENGER*+~
--[!`*永遠沒戀愛,,..以後不再妄想擁有-;*']
------------------------*~+THE END..