A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*07月*29日`-)*

ToPiC`* 懶人*`'..

TODAY..差唔多11點45分先起身=V="

I AM SO  LAZY=]

AND THEN食飯..-V-"

跟住冇幾耐..就做暑期作業..

之後咪開電腦囉..阿哥叫我去佢間房做功課..

唔比我係我間房..之後佢鎖左度門-V-"

我咪嬲囉..佢話要放D FILE落部電話度...

佢話淨係借我間房15-20分鐘左右咋嘛..

點知借左差唔多一粒鐘..

係呢一粒鐘入面..我同YUKI*傾電話...

唉..

阿哥行出個廳鬧我..DELETE佢個REALPLAYER*

咁我唔用..咪DELETE囉..佢話佢要睇戲喎..

又要擺落PSP度喎..

我覺得佢下載REAL PLAYER係睇個D野囉..

冇幾耐又係阿媽打電話比阿哥..

跟住又叫我收線-V-"

無奈...跟住佢打電話黎..問我某幾隻字點打-V-"

跟住用番電腦..

周圍搵D論壇睇下呢類字點整..

ELLEN*比左個網址教點整..

唉>V<"

好煩唷...

初初都覺得幾難整..

整整下覺得好EASY...

因為我覺得好似係..

PHOTOSHOP同埋GIF ANIMATOR既合體版..

跟住又跟住D論壇既教學POST整..

話咁快就整左LU..

但好核突..-V-"...

未整晒架..

因為我要睇千機變..XDDDDDDDDD"

TODAY'S HOTLINE*====YIN*

SHARE=]*

今日學整左一隻字..

其實我都唔係跟足教學咁整..

因為我唔係想整佢個類型-V-"

SO...

亂咁整..整左隻字..但係未整晒..

因為掛住睇千機變..SO亂咁整...

I AM LAZY 嘛>V<"...=]

我們可以讓戀愛在世界上自由地飛翔嗎!?*

未整晒架=V="..SO好怪*

MY MSN MESSENGER*~+..

MY NAME*=妍*`'..

MESSAGE*=

衛蘭 * 愛才.. ..,,Cd version..終於讓我找到了-;*'

 

--------------------------------*THE END`'

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*07月*28日`-)*

ToPiC`* `,*!可以強忍眼淚從眼睛內流下來嗎?;-*

今日..

4點幾睜開隻眼..

我聽到有人入左我間房..

我望下留下...

跟住見到媽咪-V-"

佢熄左我個冷氣-口-"!!!!!!!

唔係掛..跟住我叫停佢..叫佢幫我執番個枕頭..

尋晚我瞓瞓下整跌左落去地下..

佢回都唔回頭..睬都唔睬我..

我逼於無奈自己爬番落床執番..

唉*

跟住我聽到開門聲..

聽到有人出門口..

睇到個鐘..4點幾咋喎-V-"

跟住我係度發白日夢..

瞓唔番..發白日夢發到差唔多6*點先瞓番..

跟住10點幾就起身..

做暑期作業..>V<"

仲有好多啊!!

唉..

跟住食飯..好無奈咁食..因為對住阿爸..

佢依家成日都鬧人啊..HATE X 10000*!!!!

跟住YUKI打電話比我...

我同佢傾左好耐..

AND THEN*我地討論天國的階梯..

正當我地傾到好開心既時候..

阿媽打電話去我手提..叫我收線..

如果打唔通就..打我-/\-"

SO*我地逼於無奈就要收線LU*..

跟住我就練琴..

練左好耐..但冇咩心機練..

因為諗緊野...

最後都練晒咁多首歌LU*~

5點50*分就出門口LU..

跟住去到深井之後..

我諗起好多野..

AND THEN*到左海韻廣場..

又見到CD*舖嗰個人..-V-"

佢猛咁話收聲..我望下佢個邊..

見到有個女仔..猛咁"SHhhhhhh.."

又見到佢用手放係個bb*既口上面..

我見到個bb*就覺得佢好慘..

原來佢喊得太大聲..

SO*個女仔先至遮住佢個口..

唉..

好慘啊!!!!!!!!!!!!!!*

喊得大聲冇罪架嘛..我覺得個女仔既做法好唔啱..

雖然佢都係為左大家..

但係..BB好慘架嘛..佢唔係玩具..

佢唔應該比人咁整住佢..

佢咁做..只係令個BB*喊得更大聲..

等左好耐都未學琴..

跟住有個家長入左MISS MAY個課室..

跟住冇幾耐..我見到一個著住百佳制服既人..

望望下佢個樣..覺得熟口熟面..

KATIE*姐姐係度同佢傾計..

佢係咁話要搵MISS MAY..

我係度諗..唔通佢真係李嘉莉姐姐!?!??!

跟住MISS MAY*同佢學生同學生家長都出左黎..

我見到MISS MAY*勁感動..

可能因為見到李嘉莉姐姐啦..

之後我入到課室..彈SCALE..好差-V-"

跟住MISS MAY*係度喊..佢話好感動..

終於可以見到李嘉莉..

我好無奈咁笑..因為我唔識安慰人>V<"...

跟住佢話已經有2個月冇見過佢..

因為佢要考會考...

我都有成年冇見過佢啦-V-"....

唉..

跟住MISS MAY*強忍D眼淚..

佢一路講左好多令我想喊既野..

我突然...

好掛住POPO*姐姐...

我好同意POPO*姐姐所講既野..

一年前..我仲見到POPO姐姐..

依家..我已經唔可以再見到佢LU*~

MISS MAY應該要離開!!!!!*

如果唔係..我都會唔開心..

係我跟MISS MAY呢幾年..

我已經當左MISS MAY*係我阿媽..

係我另一個阿媽..

有時我唔開心..我覺得MISS MAY仲好過我阿媽*

我覺得我咁諗係好錯..

但係...我知道沙偉柏..李嘉莉..彤彤*...同我

都唔想MISS MAY*唔開心!!

`,*!可以強忍眼激從眼睛內流下來嗎?;-*

我依家一邊打日記..一邊喊緊..

我願意相信我係白羊座..

因為我係好情緒化既人..

跟住我唔知係咪鬼上身..

突然彈琴好似勁左好多...

我又想喊啦-V-"....

MISS MAY話*..

一定會有人跌眼鏡囉..[指緊某人*]..

我都相信佢會跌眼鏡囉...

佢地一直都認為我彈琴好差..

依家我要証明比佢地睇..

我係可以好叻!!!

MISS MAY*話..

呢個先係真正既曾皓妍嘛..>V<"..

我相信佢講既呢一句說話!!*

依家我呢...暑期作業都做得7788啦*

中文暑期作業..欠2頁*

英文暑期作業..欠2頁*

數學暑期作業..欠27頁*

但其他功課冇做過..例如..

NEWS READING..冇掂過..

PTH講稿..冇寫過..

唉..

TODAY'S* HOTLINE*---~+YIN*..

SHARE=]*

一齊游水LU*~

幅圖好得意啊!!

諗起一年前8*月既某一日...

貼一篇以前寫既日記先..

----------------------*START..NOW-!!

這是8月5日的日記。 

  今日又返何中=w="...唉∼

返完適應班就返英文班囉,

點知個"Fun Fun Fun"走咗出班房

(因為未正式上堂),我咪打電話俾阿爸囉,

阿爸去咗買餸喎,

仲話我堂哥阿樂同埋佢阿媽(嬏鐇)嚟∼

"屎火"啦﹏收咗線之後我坐係度發"吽豆",

跟住我無無聊聊寫咗:嗨∼Brian*

Kate問我係咪我條仔,我當然話唔係啦...

點知佢係張紙畫咗幾個心心...仲寫埋佢大名添><"∼

上完"Fun Fun Fun"既英文班之後,

我又同Kate行落去啦∼

行去綠楊個陣咪去Sanrio睇下嘢囉∼

仲傾咗好多嘢唷,,,><"∼搭車返到屋企就見到阿樂啦∼

食完飯我哋去游水,點知我整跌咗佢副眼鏡,

好彩冇事>w<"∼佢不停攞個樽(吹氣公仔)朴我∼

哼∼我會報仇架∼

---------------*THE END",,+]

我係度祝樂生日快樂..

雖然佢係睇唔到呢段野..

但我都希望..佢遲D要過外國既時候..會記得搵我啦!!*

WRITING AREA...  [UNHAPPY*..]

原來一直被看扁了..今天的我..比以前不同了..

那個人..一定會被嚇壞..

因為.....我彈的任何一首歌..都更有感情..

我的信心比以前強..我更不怕再彈快歌..

哼!那看扁我的那壞女人..

有沒有發現眼鏡不見了?

 

                        

戀愛..令我變得愚蠢的物體...

一輩子也遠離我..

我喜歡的人..當我好兄弟吧..

在我身邊擦過的人..當我情人吧..

好兄弟..一輩子也是好兄弟!

哈..

<--IT PICTURE..

COPY FROM大笑姑婆XANGA*XDD"

CECI*永遠是我的大姐姐..永遠是大笑姑婆*

MY MSN MESSENGER*+~

--[!`*永遠沒戀愛,,..以後不再妄想擁有-;*']

------------------------*~+THE END..

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]