A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*07月*25日`-)*

ToPiC`* WHAT'S UP!?*

我都唔知發生咩事=V="

打唔到日記既..

我睇QOOZA'S FORUM先知..

QOOZA*個SERVER比人攻擊-口-"..

激死啊!!!!

冇心機再打日記啊!!

TODAY*'S HOTLINE*~YIN*

SHARE=]*

今日淨係喺度重聽妹妹妹妹*

SO..

貼一張阿E*既相出黎啦..

COPYRIGHT (C)CRHK*881903..

http://www.881903.com/

 

MY MSN MESSENGER*~

`UNKNOWN...冇啊!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*07月*24日`-)*

ToPiC`* THE SIMS2* OF PSP*!!

今日又比ELLEN*個電話嘈醒=V="

傾左一陣..

因為我未刷牙..SO*收左線>V<"

跟住做英文暑期作業..

之後睇電視..做青出於藍>V<"

見到之前睇YES!*話好似鄭秀文既..

趙仲茹[唔記得係咪咁寫..

望下望下..家陣佢都唔多似..

仲有..

佢依家都冇唱歌..我已經唔記得左佢LU*..XD'

跟住食飯..

阿媽整個D麵..味道好怪-V-"

阿媽話整呢D麵既時候..

D水變到好K型=口="..

唉...

跟住阿哥問我夾唔夾錢買THE SIMS*..

每人100*蚊>V<"

唔係電腦版..係PSP版>V<"

之後我比錢阿哥..

好期待AR!!!*

跟住開電腦LU..>V<"

跟住KI *SEND左段野比我..

段野如下..

排泄嘔吐物倍增 泳池變糞池*

 


碧波暢泳,隨時喝下糞水!

泳季開鑼至今僅兩個月,

公共泳池發現嘔吐物及排泄物個案,

較去年同期升逾一倍。

天氣轉壞西貢落冰雹 ...

我今日好鐘意聽KRUSTY既戀物狂唷>V<*

戀物狂 - Krusty

作曲: 王雙駿 作詞: 編曲:王雙駿 監制:王雙駿

熱吻街燈 亦勝於苦戀過路人

愛上張凳 怎麼張震

要漂送浪漫被擁吻

是我不分 落雪忘華更加吸引

愛上蚯蚓 愛雪橇棍

愛戒指卻怕說婚姻



如果要感動到難受

寧願靠死物的色誘

能有更自我地貪新厭舊 去愛上星秀

寧願愛死物更長壽

能夠去付帳即可佔有

何必再奢望要人類接受


換過新衫 別要追憶一吋裂痕

愛上小說 愛上擺設

下齣戲寂寞便宵禁

讓我熄燈 做我攬枕獻出初吻

若有激憤 若有興奮

也至少免強了犧牲

*如果怕失望與難受 何不似戀物者參透

人有我沒有合適的侶伴 我也會足夠

寧願靠死物去懷舊 能抱抱木偶不需某某
 
才可以解讀戀愛的咀咒


勿如電擦過 畢竟也有證物給我

我有物證沒有熱情但我也要好好過

讓緣份看看 心經裡記載什麼

幸福與衰落一切基於我

如果怕失望與難受 何不似戀物者參透

人有我沒有合適的侶伴 我也會足夠

寧願靠死物去懷舊 能抱抱木偶不需某某
 
才可以解讀戀愛的咀咒



如燒了死物都有些灰垢

跟住我DOWNLOAD* 妹妹妹妹黎聽>V<"..

好好笑XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD"

       TODAY'S HOTLINE---------YIN*

SHARE=]*

E*記相片>V<"...[1*張ONLY] - 已加工*

13E*

呢張係我QOOZA'S頭像..型XDDDDDDD"

[`我MSN都係用呢幅相*]

仲有佢把真聲聽..[請由1分13*秒開始睇]

http://motormx.atnext.com/dvchannel/typeR/winVideo.cfm?x=6

或者嗰個人唔係佢啦..

試玩THE SIMS 2*吧!

`INTRODUTION*~+

製作商表示,

爲使該作達到更令人上癮的程度,

他們引入了一個心理情緒的要素,

在The Sims 2之前,心情只是在螢幕上的一個槽。

只看Sims遊戲很難說清他或者她的心情。

當你的角色高興的時候就跳躍,

當他悲傷的時候就會低下頭,

通過這些行爲來把情緒表現出來。

 

http://d3.games.sina.com.cn/demo040214/ts2bodyshopinstallus_sina.zip

尋日睇電視..先知道香港曾經落過雪..

今日去YAHOO!*既時候..

見到YAHOO!*知識度

有關於香港曾經落過雪既資料..

SO我去左睇..

資料如下::.

根據網上的資料,1893年曾經有下雪的紀錄,

當年1月16日橫欄島及其他離島有雪,

大帽山變成雪山,旺角九龍城的菜田被雪凍壞。

兩日後錄得最低氣溫攝氏0度。

太平山頂錄得零下4度,山頂下雪,

並積雪3至5吋。

半山區居民遇到飄雪情景,兒童以擲雪球為樂。

許多山頂樓宇被雪封。山頂纜車一度停開。

電線被雪壓斷。

中區大會堂(即今匯豐銀行總行) 噴水池結冰。

另外,根據香港天文台的紀錄,

香港自1955年至今有四次下雪的氣象紀錄。

詳情如下:


1.1967年2月2日 哥連臣角
攝氏 7.9 度

2.1967年12月13日 大帽山
攝氏 10.8 度

3.1971年1月29日 大帽山
攝氏 7.9 度

4.1975年12月14日 新界廣泛地區
攝氏 4.3 度

Gill03.pngMY MSN MESSAGE*

嘉怡onLIne*請找我..yin" 

       `noW L!Sten::.

`[!★°,- ..愛才 * by____Jan!cE"=]*

---------------------------'`THE END~+*

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]