A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*07月*19日`-)*

ToPiC`* 719*喎..-口-"第200*篇日記!!

第200*篇日記LU*~

今日6點幾已經睜開隻眼..

尋晚瞓唔著啊..

諗左好多野...

其實係ELLEN*所講..

我真係有諗佢所謂既[親切的金子]..

好煩啊!!!*

跟住聽下聽下..

謝茜嘉今朝煲歌..

聽下聽下又瞓番..

跟住10點幾又起番身..

AND THEN*又開電視..

之後食飯..

跟住就落去接ELLEN*SIULAM..LU!!!

接左佢地..我係條電梯度玩..

跟住一上到1*樓...

企我後面既細佬望住我..-口-"..

傻的XDDDDDDD"

跟住同佢地去德興茶餐廳度睇野食..

因為佢地未食飯..

跟住我地去左夾公仔..

夾唔到豬囡AR*!![黑白豬既豬囡*]

跟住落百佳玩XDDDDDDDDD"

之後係PLAYGROUND度玩*

玩完上番去屋企..

AND THEN*阿爸走佬...

之後我地玩LU...

玩下玩下..

SIULAM噴啫喱..

核突..

跟住我地玩SIMS*

我地成立左個家庭姓STWY..

解SIU-TSANG-WONG-YUNG..

YUNG梗係40*號啦..

黃志倩的老公嘛XDDDDDDDDD"

唔知點解HOUSE PARTY VERSION..

冇張心心床[鹹濕床]..-V-"

咁仲好XDDDDDDDDDDD"

冇幾耐..

我地見到ELLEN*背隻...

隱約見到某樣野..

不停笑..

我笑下笑下..

見到個天有個"1*"字..

SO*影左落黎...

醒起今日係719喎**

好想打電話比綾..

但唔知打去佢手提定屋企好..

SO*冇打..

今日係頭皮佬與肥豬彤的日子...

跟住冇耐姑姐打電話黎..

話阿爸打電話比佢..

話搵唔到我-口-"

跟住我猛打電話比佢..

又冇人聽喎..

跟住送走SIULAM*同埋ELLEN*..

阿爸先打電話黎..

唉...

比佢激死..

跟住返到屋企..

繼續玩SIMS*

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*07月*18日`-)*

ToPiC`* 仲有10*日..=]

今日好乖啊!!*

10點半就起左身啦...>V<"

跟住起身冇耐..就做MATHS*暑期作業..

依家淨番48頁未做晒-口-"........

跟住去左睇電視...AND THEN*食飯...

收到阿爸電話..

佢話子樂F.4要去外國讀書-口-"....

無奈..

3*點幾...阿哥比左隻THE SIMS*比我..

我ON*左..但玩唔到..

跟住上網周圍搵邊度有得DOWNLOAD..

THE SIMS*..

搵唔到..

唉!!!*

仲有10*日

到子樂生日XDDDDDD"

..今日日記冇心機再打落去..

-----------THE END*~+

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]