第200*篇日記LU*~
今日6點幾已經睜開隻眼..
尋晚瞓唔著啊..
諗左好多野...
其實係ELLEN*所講..
我真係有諗佢所謂既[親切的金子]..
好煩啊!!!*
跟住聽下聽下..
謝茜嘉今朝煲歌..
聽下聽下又瞓番..
跟住10點幾又起番身..
AND THEN*又開電視..
之後食飯..
跟住就落去接ELLEN*SIULAM..LU!!!
![]()
接左佢地..我係條電梯度玩..
跟住一上到1*樓...
企我後面既細佬望住我..-口-"..
傻的XDDDDDDD"
![]()
跟住同佢地去德興茶餐廳度睇野食..
因為佢地未食飯..
跟住我地去左夾公仔..
夾唔到豬囡AR*!![黑白豬既豬囡*]
跟住落百佳玩XDDDDDDDDD"
![]()
之後係PLAYGROUND度玩*
玩完上番去屋企..
AND THEN*阿爸走佬...
之後我地玩LU...
![]()
玩下玩下..
SIULAM噴啫喱..
核突..
![]()
跟住我地玩SIMS*
我地成立左個家庭姓STWY..
解SIU-TSANG-WONG-YUNG..
YUNG梗係40*號啦..
黃志倩的老公嘛XDDDDDDDDD"
唔知點解HOUSE PARTY VERSION..
冇張心心床[鹹濕床]..-V-"
咁仲好XDDDDDDDDDDD"
![]()
冇幾耐..
我地見到ELLEN*背隻...
隱約見到某樣野..
不停笑..
我笑下笑下..
見到個天有個"1*"字..
SO*影左落黎...

![]()
醒起今日係719喎**
好想打電話比綾..
但唔知打去佢手提定屋企好..
SO*冇打..
今日係頭皮佬與肥豬彤的日子...
![]()
跟住冇耐姑姐打電話黎..
話阿爸打電話比佢..
話搵唔到我-口-"
跟住我猛打電話比佢..
又冇人聽喎..
跟住送走SIULAM*同埋ELLEN*..
阿爸先打電話黎..
唉...
比佢激死..
跟住返到屋企..
繼續玩SIMS*




