A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*07月*07日`-)*

ToPiC`* ANGRY*!

今日5點幾起左身*..

跟住又瞓番..

之後係7*點幾又起番身..

見咁早又瞓番-V-*

aND THEN*---

9*點幾就起左身啦~

好開心咁起左身..

諗住會見到部NOKIA 3250..

點知部電話唔見左..

嗚嗚-V-"

睇黎阿媽攞走左...

睇黎佢係認真架!!

睇黎佢真係TRADE番部

PANASONIC VS2*出去..

搞錯AR!!

佢應承左比阿爸架嘛!!

賤格!!*

阿哥返黎..

阿哥見到NOKIA*3250唔見左..

問阿媽係咪真係攞去用..

我咪話係囉!!*

仲有咩好講啫!!!!

正大話精黎架!!!

佢唔見左部電話..

唔夠一年換左3*部..

我夠唔見電話咯..

但佢都唔肯買返部比我=V="

憎憎憎憎憎死佢AR!!*

點解要呃我喎..

明明應承買比我架嘛..

係咪同事有佢就要有啫!!!!!!!

我去街..唔洗止意我會打電話比佢!!!*

聽日我自己去屯門大會堂..

唔洗佢帶我去!!!!

我唔鐘意D大話精帶我去..

都唔諗下我感受既......

我諗住考好D...

証明比佢睇..

我讀書可以更好..更好*

成績進步係應該架!!!

叻咁點!?

至少都要入精英班啦!!!

 我會記住呢幾句野!!!

`,*什麼都被騙.. ..

"●°||*]連謊言也變真,,*承諾變笑話!'-,*]

我作的XDDDDDDDDD"

開電腦又聽呢首歌....

朱薰E*唱得好好聽AR!!

我的日記    

主唱: 林一峰(男版)   /p>

       吳佩賢(女版)

翻開我的日記
晴天陰天都有著你
一些是我念記
晴天陰天都很美
當中有我共你 開心傷心也會記起
當天世界很美
這般生活像遊戲

2月14
*
與你到公園嬉戲
12月4 天氣涼了我抱著你

 

 

你說給我你的小手
我們逛逛半個地球
從早到晚都擁有
但還是覺愛得不夠
然後又到處走走
無方向永遠沒盡頭
從早到晚都擁有
但還是覺愛得不夠

日記使我永遠掛念你

 

希望朱薰E*

可以進軍樂壇啦!!

今日整左個ICON*~

諗住襯呢個日記XDDDD"

http://file.qooza.hk/userface/73592.gif

後記..

今日阿媽放工返黎..

都差唔多11點幾LU*~

佢一返黎..就係度晒命..

我咪喊囉!!

佢又話鬼我..

點知阿哥問佢係咪賣左部VS2...

我阿媽唔出聲..

我阿哥就係阿媽個袋入面..

搵到PEOPLES*儲值卡一張..

同埋PANASONIC VS2*

阿哥猛叫我唔好喊..

我只係偷偷咁笑XDD"

之後我又諗野..

我發現我怪錯左阿媽...

覺得我好錯....

我好多想法都係錯既..

點解唔諗人既好野..

偏要諗人地既衰野!?

唉!

反省中...

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*07月*06日`-)*

ToPiC`* NOKIA 3250*!!

今日好開心啊!!

一返到學校..之後放人上去..

我就即刻去103*室搵番嘉怡比我份禮物..

好彩搵得番>V<"...呼!*

跟住無無聊聊咁過..

之後去HALL*度聽講座..

悶=口="....

睇套片..睇人講下野-W-*

跟住比潘太話我地嘈..

我地要反省-V-"..

之後上番班房...

呆下呆下咁過..

之後RAIN*,,YUKI*陪我買舊書..

10點幾呆到12點*..

之後走佬~

SIULAM*又搭的士..

我同嘉怡等左好耐小巴..

SO*都係行落去..

跟住去左買個FILE袋...

嘩*咁就12點35分LU*~

SO*決定左搭小巴..

我係第一個客人..

我上左車後..

就好多人上車...

之後就走LU*

AT NIGHT...

阿媽返黎..

我發現佢買左部NOKIA 3250*!!!

但係佢話唔比我..

因為我同阿哥同佢嘈一個話題..

MICRO SD CARD..同SD CARD

有冇分別..

我同阿哥都覺得有分別..

而阿媽認為冇分別..

-V-"因為我幫阿哥..SO

NOKIA*唔屬於我..

我都唔明..

咩企係自己立場有問題咩?!

E家...部NOKIA 3250*..

都唔知阿媽肯唔肯比我..

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]