今日5點幾起左身*..
跟住又瞓番..
之後係7*點幾又起番身..
見咁早又瞓番-V-*
aND THEN*---
9*點幾就起左身啦~
好開心咁起左身..
諗住會見到部NOKIA 3250..
點知部電話唔見左..
嗚嗚-V-"
睇黎阿媽攞走左...
睇黎佢係認真架!!
睇黎佢真係TRADE番部
PANASONIC VS2*出去..
搞錯AR!!
佢應承左比阿爸架嘛!!
賤格!!*
![]()
阿哥返黎..
阿哥見到NOKIA*3250唔見左..
問阿媽係咪真係攞去用..
我咪話係囉!!*
仲有咩好講啫!!!!
正大話精黎架!!!
佢唔見左部電話..
唔夠一年換左3*部..
我夠唔見電話咯..
但佢都唔肯買返部比我=V="
憎憎憎憎憎死佢AR!!*
點解要呃我喎..
明明應承買比我架嘛..
係咪同事有佢就要有啫!!!!!!!
我去街..唔洗止意我會打電話比佢!!!*
聽日我自己去屯門大會堂..
唔洗佢帶我去!!!!
我唔鐘意D大話精帶我去..
都唔諗下我感受既......
我諗住考好D...
証明比佢睇..
我讀書可以更好..更好*
成績進步係應該架!!!
叻咁點!?
至少都要入精英班啦!!!
我會記住呢幾句野!!!
`,*什麼都被騙.. ..
"●°||*]連謊言也變真,,*承諾變笑話!'-,*]
我作的XDDDDDDDDD"
![]()
開電腦又聽呢首歌....
朱薰E*唱得好好聽AR!!
我的日記
主唱: 林一峰(男版) /p>
吳佩賢(女版) 翻開我的日記
晴天陰天都有著你
一些是我念記
晴天陰天都很美
當中有我共你 開心傷心也會記起
當天世界很美
這般生活像遊戲
2月14
*與你到公園嬉戲
12月4 天氣涼了我抱著你
你說給我你的小手 希望朱薰E* 可以進軍樂壇啦!! 今日整左個ICON*~
諗住襯呢個日記XDDDD"
我們逛逛半個地球
從早到晚都擁有
但還是覺愛得不夠
然後又到處走走
無方向永遠沒盡頭
從早到晚都擁有
但還是覺愛得不夠
日記使我永遠掛念你
![]()

![]()
後記..
今日阿媽放工返黎..
都差唔多11點幾LU*~
佢一返黎..就係度晒命..
我咪喊囉!!
佢又話鬼我..
點知阿哥問佢係咪賣左部VS2...
我阿媽唔出聲..
我阿哥就係阿媽個袋入面..
搵到PEOPLES*儲值卡一張..
同埋PANASONIC VS2*
阿哥猛叫我唔好喊..
我只係偷偷咁笑XDD"
之後我又諗野..
我發現我怪錯左阿媽...
覺得我好錯....
我好多想法都係錯既..
點解唔諗人既好野..
偏要諗人地既衰野!?
唉!
反省中...



