玩完啦~
今日6點幾起身..
係咁溫PTH*~
溫到7點9就刷牙洗面..
之後換衫..
諗黎諗去都好似帶漏左野..
但又好似冇..
之後就搭邨巴出去..
出到潮江春先記得..
冇帶RECEIVER...
嗚嗚*扣分啦...
跟住同嘉怡行去搭車..
見到馬芷*YUKI*~
跟住一齊搭車..
點知見到LILY..
![]()
之後9點幾開考...
唉~
考完LISTENING個PART*~
就考PTH SPEAKING..
衰左...
見到頭2 PART...
得18分[頭2PART合共20分*]
完了吧~!!!
好灰丫!!!
今年實升唔到班..@V@"






