今日我6:23*分左右都唔願起身..
換衫又冇力..
刷牙都冇力..
連食蛋糕都食得慢吞吞XDDDD"
真係好攰AR*~
鬼叫我成日都咁懶咩>V<"

之後上到車又發夢...
諗佢以後都唔會搭邨巴..
突然好想喊...
冇幾耐先發現我扁緊嘴XDDD"
`'*-,!我想笑想哭..
那個感動著我的人離棄我吧=]*

跟住我去到老地方..潮江春等..
嘉怡*馬芷*雯*..
之後齊晒人就一齊行上學校..

今日好彩嘉怡記得要去ROOM 209*啫..
如果唔係我都唔知點算好XDDDDDDDDDD"

跟住上度去..
之後係度煩..
究竟嘉怡坐我隔離定點..!?
我叫嘉怡同卞凱坐我隔離..
BUT*佢地冇咁做....
AND THEN *YUKI坐左我隔離>V<"....
之後D人不斷話馬芷背隻冇野..
我心諗..即係有野啦*
跟住我去左馬芷後面睇..
淨係有塊膠紙係度-口-"....
最後我冇幫馬芷"ME"左去..
因為我係度諗緊我應該點做..
--FINALLY*我決定當咩事都冇發生過..
馬芷都知道左佢背隻有塊膠紙..

RAIN*話..
ELLEN*【特點】
初初我都唔多明...
諗下諗下...望下望下..
係喎-口-"...
RAIN*好衰AR!

之後話要收回條..
-口-"大獲..冇簽回條&又冇帶返黎...
唉*
我*雯*馬芷*LIAN...都冇交>V<"....

跟住去HALL*聽野...
同RAIN*玩冷戰..
SIULAM*係中間人..
夾係我地中間..
佢成日係咁叫慘..
RAIN*又話我煩..
仲叫我搵雋..
-V-"嬲!!

聽完野就走啦..
落去地下留連..
之後上一樓..
跟住睇野..
AND THEN*.諗住上ROOM 312*..攞相
但太多人..SO*走左..落番去搵琳琳二人組*
之後SIULAM*去左睇掌..
我冇帶錢出街..
得八逹通*..
SO冇得去睇..
如果唔係我都想睇下XDDDDDDDD"
跟住ELLEN*同SHAN*陪我上去攞相..
好核突..-口-"

之後呆下呆下...
落番去1*樓..已經唔見左琳琳二人組-V-"...
跟住撞到LILY*..
我同ELLEN*..LILY*一齊睇野..
跟住經過禮堂..好涼AR!!!!!!*
唔捨得走開..
之後我望下入面..
見到佢-口-".......呆左....
佢望左我陣......
然後好似避開我既眼神就去左做野啦*
我好想入去..
我望左佢好耐..
佢只係耐唔耐望我一眼..
唉*
[[以上為{`!,-禮堂被電事件*]} XDDDDDD"]]
_____`!]●○*||!只求他看我多一眼,,.." '
忘記著某人的一刻..
看見他,`-*觸動我自閉的心'*=]
{COPYRIGHT--YIN*}

之後落去地下...
RAIN*整我...好痛..
之後ELLEN*叫我幫佢買紫菜..
我食左好多塊..
好多謝佢XDDDDDDDDD"
雖然係WASABI味..BUT好好味>V<"

之後去RAIN*ELLEN*去HOME.E ROOM..
放低D袋..AND THEN*去圖書館>V<"

我地去到..係度睇以前D F.5*既畢業校刊..
幾好睇喎...
D人好有心機整>V<"..
有本講老師D資料...
咁多個老師..我地淨係識何志明老師..
SO我地淨係睇佢D資料..
--佢細我阿媽一年..9月12*號生日..
羊年出世..處女座-口-"...XD"
冇耐就走啦..
陪RAIN*去廁所...
佢去完就話..
不如去一樓女廁睇D野..
佢話有幾格經常鎖左..
SO*想去睇..
AND THEN*我地去左睇..

一樓女廁某廁格度門...我地慢慢推開佢..
佢自己冚番埋-口-"
我地嚇到沖左出女廁門口..
跟住又推另一格廁格度門..
又係咁..
我地又嚇到沖左出門口>V<"...
驚到我啊!!*
RAIN話想睇第2*格..
但係封左喎..
SO..RAIN*自己睇下有冇人~
之後我地又去圖書館...

RAIN*
原本陪我睇書..
點知係度瞓覺...
我見到本校刊2004-05年度...
有孫雋朗個樣..BUT好模糊..
我的手下敗將XDDDDDDDDDD"
游蛙式輸比我的大男生>V<"....
YO*!
之後我攞本麥嘜出黎睇>V<*...
AND THEN*我地走喇..
個刻我好想瞓...
-口-""ZZzZZzzZzzZZ*...
之後我地又落女廁玩ADVENTURE*..XDD"
玩完就落地下...
RAIN又買媽咪麵食-V-"..
BUT*比左少少我食XDDDDDD"
我忍唔到口啦!!!!!
雖然我要介口[因為我仲咳..唔應該食*]
但係真係真係真係真係真係...
忍唔到口啦>口<"...............
@V@*容忍食一次啦XDDDDDDDDDDD"
之後等ELLEN*..SIULAM*...
AND THEN*撞到LILY..
LILY頭髮好得意...
遲D我可能唔同佢同班..
SO我影低佢>V<"

好好笑啊>W<*..
之後見到SIULAM*個妹..
我又影低左SIULAM*個妹既樣...
好似鬼域個女仔啊!!!

佢係咁叫SIULAM*做肥婆XDDDDD"

跟住我地去7仔*
嗰個叫李善X...RAYMOND*[好似係叫呢個名]..
佢問我地係咪1C*
我地話係..
佢問我地黎慧珊係邊...
-口-"......
我地鬼知咩..
我同佢講..我地唔知架..
我地都唔係同佢一齊既..
佢扁晒嘴..
SIULAM*問佢做咩咁問...
佢話叫黎慧珊返小學喎..
哦*
原來係咁..XDD"
之後周圍望...
都係見唔到佢..
好傷心啊!!!!!*

跟住陪ELLEN*去三聯書店..
佢又買林詠琛既書..
激死!!*
我幫佢簡D..
靚D..新淨D...既書*XDDDDDDD"
之後就返屋企..

返到屋企煮出前一丁...加粟米火腿XDD"
跟住睇天國的階梯..
如果我男朋友有誠俊哥咁好..
我真係好HAPPY*XDDDDD"

夜晚冇啦啦好有興致CHECK* E-MAIL*
[因為我十年都唔CHECK一次*]
之後見到WILLIAM叫我覆佢EMAIL*
心諗...
我N年冇同佢傾EMAIL*
佢仲記得我...
真係勁..
我差唔多唔記得呢個人...
SO*我覆左EMAIL*比佢.....

那一刻被誰電倒了...
我知道我喜歡了誰..
那一刻被電倒了...
我知道我懷念那一刻被電倒..
很想他看多我一眼...
7月14日*..
可否跟他乘坐同一班邨巴嗎?