A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*07月*13日`-)*

ToPiC`* SKIN變BANNER*事件簿..

今日10*點比阿爸打黎既電話嘈醒左..-V-"

我嬲左CUT左佢線..

好攰..好想再瞓番..

BUT*冇..

去左練琴..

冇耐ELLEN*打電話黎..

我都唔記得左點解佢打黎...

冇幾耐佢收左線...

跟住又打電話黎..

我亦都唔記得左點解佢會打電話黎-W-*..

傾左陣我打左比阿爸..

佢叫我幫佢拎野..

叫我係帝華軒搵佢..

我落度去啊..

佢都到左屋企樓下啦..

SO*懶得落去攞..

跟住我同佢嘈..

佢簡至係無理取鬧..

我嬲到喊..

跟住即刻用琴減壓..

之後比佢迫左出去廳食飯...

好嬲...!!!

之後睇天國的階梯..

好好睇唷>V<"

好喜歡睇..

跟住YUKI*打電話黎..

我先醒起唔記得問阿媽野-口-"....

今日諗住整SKIN..

但係整下整下..

變左個BANNER....

http://file.qooza.hk/userfile/9/2/73592/You-are-the-bravest_Piglet0402.png

有度多左個逗號..

我懶得去改..

亦都冇人得閒去留意架啦..

家陣我要沖澡..

日記到至為止-V-"..

7月14*...

可否讓我看清楚他面孔!?

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*07月*12日`-)*

ToPiC`* 【`冷戰*...很想他看我多一眼﹡】

今日我6:23*分左右都唔願起身..

換衫又冇力..

刷牙都冇力..

連食蛋糕都食得慢吞吞XDDDD"

真係好攰AR*~

鬼叫我成日都咁懶咩>V<"

之後上到車又發夢...

諗佢以後都唔會搭邨巴..

突然好想喊...

冇幾耐先發現我扁緊嘴XDDD"

`'*-,!我想笑想哭..

那個感動著我的人離棄我吧=]*

跟住我去到老地方..潮江春等..

嘉怡*馬芷*雯*..

之後齊晒人就一齊行上學校..

今日好彩嘉怡記得要去ROOM 209*啫..

如果唔係我都唔知點算好XDDDDDDDDDD"

跟住上度去..

之後係度煩..

究竟嘉怡坐我隔離定點..!?

我叫嘉怡同卞凱坐我隔離..

BUT*佢地冇咁做....

AND THEN *YUKI坐左我隔離>V<"....

之後D人不斷話馬芷背隻冇野..

我心諗..即係有野啦*

跟住我去左馬芷後面睇..

淨係有塊膠紙係度-口-"....

最後我冇幫馬芷"ME"左去..

因為我係度諗緊我應該點做..

--FINALLY*我決定當咩事都冇發生過..

馬芷都知道左佢背隻有塊膠紙..

RAIN*話..

ELLEN*【特點】

初初我都唔多明...

諗下諗下...望下望下..

係喎-口-"...

RAIN*好衰AR!

之後話要收回條..

-口-"大獲..冇簽回條&又冇帶返黎...

唉*

我*雯*馬芷*LIAN...都冇交>V<"....

跟住去HALL*聽野...

同RAIN*玩冷戰..

SIULAM*係中間人..

夾係我地中間..

佢成日係咁叫慘..

RAIN*又話我煩..

仲叫我搵雋..

-V-"嬲!!

聽完野就走啦..

落去地下留連..

之後上一樓..

跟住睇野..

AND THEN*.諗住上ROOM 312*..攞相

但太多人..SO*走左..落番去搵琳琳二人組*

之後SIULAM*去左睇掌..

我冇帶錢出街..

得八逹通*..

SO冇得去睇..

如果唔係我都想睇下XDDDDDDDD"

跟住ELLEN*同SHAN*陪我上去攞相..

好核突..-口-"

之後呆下呆下...

落番去1*樓..已經唔見左琳琳二人組-V-"...

跟住撞到LILY*..

我同ELLEN*..LILY*一齊睇野..

跟住經過禮堂..好涼AR!!!!!!*

唔捨得走開..

之後我望下入面..

見到佢-口-".......呆左....

佢望左我陣......

然後好似避開我既眼神就去左做野啦*

我好想入去..

我望左佢好耐..

佢只係耐唔耐望我一眼..

唉*

[[以上為{`!,-禮堂被電事件*]} XDDDDDD"]]

_____`!]●○*||!只求他看我多一眼,,.." '

忘記著某人的一刻..

看見他,`-*觸動我自閉的心'*=]

{COPYRIGHT--YIN*}

之後落去地下...

RAIN*整我...好痛..

之後ELLEN*叫我幫佢買紫菜..

我食左好多塊..

好多謝佢XDDDDDDDDD"

雖然係WASABI味..BUT好好味>V<"

之後去RAIN*ELLEN*去HOME.E ROOM..

放低D袋..AND THEN*去圖書館>V<"

我地去到..係度睇以前D F.5*既畢業校刊..

幾好睇喎...

D人好有心機整>V<"..

有本講老師D資料...

咁多個老師..我地淨係識何志明老師..

SO我地淨係睇佢D資料..

--佢細我阿媽一年..9月12*號生日..

羊年出世..處女座-口-"...XD"

冇耐就走啦..

陪RAIN*去廁所...

佢去完就話..

不如去一樓女廁睇D野..

佢話有幾格經常鎖左..

SO*想去睇..

AND THEN*我地去左睇..

一樓女廁某廁格度門...我地慢慢推開佢..

佢自己冚番埋-口-"

我地嚇到沖左出女廁門口..

跟住又推另一格廁格度門..

又係咁..

我地又嚇到沖左出門口>V<"...

驚到我啊!!*

RAIN話想睇第2*格..

但係封左喎..

SO..RAIN*自己睇下有冇人~

之後我地又去圖書館...

RAIN*

原本陪我睇書..

點知係度瞓覺...

我見到本校刊2004-05年度...

有孫雋朗個樣..BUT好模糊..

我的手下敗將XDDDDDDDDDD"

游蛙式輸比我的大男生>V<"....

YO*!

之後我攞本麥嘜出黎睇>V<*...

AND THEN*我地走喇..

個刻我好想瞓...

-口-""ZZzZZzzZzzZZ*...

之後我地又落女廁玩ADVENTURE*..XDD"

玩完就落地下...

RAIN又買媽咪麵食-V-"..

BUT*比左少少我食XDDDDDD"

我忍唔到口啦!!!!!

雖然我要介口[因為我仲咳..唔應該食*]

但係真係真係真係真係真係...

忍唔到口啦>口<"...............

@V@*容忍食一次啦XDDDDDDDDDDD"

之後等ELLEN*..SIULAM*...

AND THEN*撞到LILY..

LILY頭髮好得意...

遲D我可能唔同佢同班..

SO我影低佢>V<"

好好笑啊>W<*..

之後見到SIULAM*個妹..

我又影低左SIULAM*個妹既樣...

好似鬼域個女仔啊!!!

佢係咁叫SIULAM*做肥婆XDDDDD"

跟住我地去7仔*

嗰個叫李善X...RAYMOND*[好似係叫呢個名]..

佢問我地係咪1C*

我地話係..

佢問我地黎慧珊係邊...

-口-"......

我地鬼知咩..

我同佢講..我地唔知架..

我地都唔係同佢一齊既..

佢扁晒嘴..

SIULAM*問佢做咩咁問...

佢話叫黎慧珊返小學喎..

哦*

原來係咁..XDD"

之後周圍望...

都係見唔到佢..

好傷心啊!!!!!*

跟住陪ELLEN*去三聯書店..

佢又買林詠琛既書..

激死!!*

我幫佢簡D..

靚D..新淨D...既書*XDDDDDDD"

之後就返屋企..

返到屋企煮出前一丁...加粟米火腿XDD"

跟住睇天國的階梯..

如果我男朋友有誠俊哥咁好..

我真係好HAPPY*XDDDDD"

夜晚冇啦啦好有興致CHECK* E-MAIL*

[因為我十年都唔CHECK一次*]

之後見到WILLIAM叫我覆佢EMAIL*

心諗...

我N年冇同佢傾EMAIL*

佢仲記得我...

真係勁..

我差唔多唔記得呢個人...

SO*我覆左EMAIL*比佢.....

那一刻被誰電倒了...

我知道我喜歡了誰..

那一刻被電倒了...

我知道我懷念那一刻被電倒..

很想他看多我一眼...

7月14日*..

可否跟他乘坐同一班邨巴嗎?

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]