今日好開心AR*~
去濕地公園...
但聽日要返學..-V-"

約左嘉怡係老地方等..
之後一齊行去搭車..
點知撞到YUKI*馬芷*WING~
跟住我地繼續行去搭車>V<"......

上到小巴..
我同嘉怡繼續傾計
點知前面個細佬仔係度望住我地..
我地好無奈...
之後個細佬仲將佢個位既安全帶放係我地前面...
=口="!!!!!
跟住我地不斷同佢玩XDDDDDDDDD"

AND THEN*我地返到學校...
冇耐見到RAIN*返黎..
佢著住件NIKE*風褸..型!*
RAIN*佢坐我大脾搞到我腳痺>V<"
之後佢不停叫我坐佢大脾..
都係唔好預我喇...-W-*
點知我地出發既時候就開始落雨LU*..
好掃興丫-W-".....

上到車先知道珊珊冇返=V="
原來佢病左..
之後經過唔知小欖定大欖...
無鬼聊影左幅相...

我諗呢條可能係青龍大橋..
或者唔係啦........
之後無意之間見到SIULAM*瞓著左...

上面個幅同下面個幅相好似冇咩分別咁...
好得意丫!!*

呢幅好有側田FEEL*
[人帽合體*]

嘩!!側田的笑容唷>V<*


去到濕地公園..
點知又落雨..好煩丫!!*
濕地公園真係望到嘉湖山莊喎>V<"..
好開心AR*~
跟住我地就向濕地公園進發LU*~
我地好乖咁係門口排隊..
跟住好快就有得入場LU*~
但又要排隊入場..
跟住到我既時候..但女保安係咁話..
[箭嘴向住入口丫!!]
我又唔知佢話我..所以冇理佢..
點知佢又係度嘈..
我先知佢係話緊我..
好無奈AR!!*

跟住我同RAIN*..SIULAM*..ELLEN*..
係度參觀LU~
我地跟住個地圖黎左貝貝之家..
都冇貝貝既..
[個D一點點係D雨水黎架!!*]



行下行下..無鬼聊影左出面既風景..
但落緊雨>V<"~
好!!要開始參觀啦!!*
隻鷹擺明係假架啦XDDDDDDD"

D魚仔好Q Q*..

呢隻係唔知咩草...[擺明係假架啦XD*]

RAIN*..SIULAM*~~~
我架硬迫佢地咁企...
之前影得唔靚..
跟住迫RAIN*企好D...
之後影左一幅咁既相...
[影得佢地好黑...
覺得好有鐵窗邊緣FEEL*~]

跟住呢個唔知係咩水怪=V="....

我地好快就睇完D展品...
因為落雨唔打算出去..
SO*...RAIN&SIULAM"好努力咁搵緊去邊..
但RAIN*發現我影佢...SO*遮住塊面XD"

呆下呆下..
話咁快就走啦..
[濕地公園門口隻野..]

BYE*BYE..濕地公園XDDDDDDDDDDDD"

搭車走既時候叫ELLEN*幫我影低我以前屋企..
嘉湖山莊XDDDDDDDDDDDD"

好掛住嘉湖山莊丫!!!!*

跟住係荃灣MTR*落車LU~
借左RAIN*部電話打電話俾阿媽..
佢叫我自己行街行到2點*[當時係1點15分左右..]
唉...

跟住上左書局...
見到ELLEN*..SIULAM*~
睇左陣文具就走左~

落完雨之後既黃昏真係好靚..
冇加工過架XD"

------------------------------~*THE END+!!"