A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*06月*29日`-)*

ToPiC`* 退步還是進步???*

今日派4*科既EXAM. PAPER*..

PTH,SCIENCE,

CHIESE HISTORY,ECONOMIC*.....

PTH:退步了..

SCIENCE:退步了..

CHINESE HISTORY..進步了!!

EPA:進步了!!

-V-"......

夜晚上網研究緊..

NOKIA* 搞樂作既野..

自己整左段野..

好怪..

一路整..一路跟住D 音樂RAP歌..

好正唷>V<"

NOKIA*搞畫作..

呢幅係其中一個得獎者既畫作..

真係好靚XDDDDDD"

希望個作者唔會介意我咁放出黎啦...

仲有幅野下面寫左

325*!!!!!!

啱晒綾姐啦>V<*...

E家我要沖澡LU*...

---------------------------THE END*,,

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*06月*28日`-)*

ToPiC`* 濕地公園*,,!!

今日好開心AR*~

去濕地公園...

但聽日要返學..-V-"

約左嘉怡係老地方等..

之後一齊行去搭車..

點知撞到YUKI*馬芷*WING~

跟住我地繼續行去搭車>V<"......

上到小巴..

我同嘉怡繼續傾計

點知前面個細佬仔係度望住我地..

我地好無奈...

之後個細佬仲將佢個位既安全帶放係我地前面...

=口="!!!!!

跟住我地不斷同佢玩XDDDDDDDDD"

AND THEN*我地返到學校...

冇耐見到RAIN*返黎..

佢著住件NIKE*風褸..型!*

RAIN*佢坐我大脾搞到我腳痺>V<"

之後佢不停叫我坐佢大脾..

都係唔好預我喇...-W-*

點知我地出發既時候就開始落雨LU*..

好掃興丫-W-".....

上到車先知道珊珊冇返=V="

原來佢病左..

之後經過唔知小欖定大欖...

無鬼聊影左幅相...

cd10d017.jpg

我諗呢條可能係青龍大橋..

或者唔係啦........

之後無意之間見到SIULAM*瞓著左...

d423b5c2.jpg

上面個幅同下面個幅相好似冇咩分別咁...

好得意丫!!*

25fe1875.jpg

呢幅好有側田FEEL*

[人帽合體*]

56918049.jpg

嘩!!側田的笑容唷>V<*

47.jpg

去到濕地公園..

點知又落雨..好煩丫!!*

濕地公園真係望到嘉湖山莊喎>V<"..

好開心AR*~

跟住我地就向濕地公園進發LU*~

我地好乖咁係門口排隊..

跟住好快就有得入場LU*~

但又要排隊入場..

跟住到我既時候..但女保安係咁話..

[箭嘴向住入口丫!!]

我又唔知佢話我..所以冇理佢..

點知佢又係度嘈..

我先知佢係話緊我..

好無奈AR!!*

跟住我同RAIN*..SIULAM*..ELLEN*..

係度參觀LU~

我地跟住個地圖黎左貝貝之家..

都冇貝貝既..

[個D一點點係D雨水黎架!!*]

550044e7.jpg

c2a64df6.jpg

行下行下..無鬼聊影左出面既風景..

但落緊雨>V<"~

好!!要開始參觀啦!!*

隻鷹擺明係假架啦XDDDDDDD"

c8f9b710.jpg

D魚仔好Q Q*..

2c942893.jpg

呢隻係唔知咩草...[擺明係假架啦XD*]

9ff8de36.jpg

RAIN*..SIULAM*~~~

我架硬迫佢地咁企...

之前影得唔靚..

跟住迫RAIN*企好D...

之後影左一幅咁既相...

[影得佢地好黑...

覺得好有鐵窗邊緣FEEL*~]

209f1669.jpg

跟住呢個唔知係咩水怪=V="....

67856dd3.jpg

我地好快就睇完D展品...

因為落雨唔打算出去..

SO*...RAIN&SIULAM"好努力咁搵緊去邊..

但RAIN*發現我影佢...SO*遮住塊面XD"

45761057.jpg

呆下呆下..

話咁快就走啦..

[濕地公園門口隻野..]

873622c4.jpg

BYE*BYE..濕地公園XDDDDDDDDDDDD"

搭車走既時候叫ELLEN*幫我影低我以前屋企..

嘉湖山莊XDDDDDDDDDDDD"

45.jpg

好掛住嘉湖山莊丫!!!!*

跟住係荃灣MTR*落車LU~

借左RAIN*部電話打電話俾阿媽..

佢叫我自己行街行到2點*[當時係1點15分左右..]

唉...

跟住上左書局...

見到ELLEN*..SIULAM*~

睇左陣文具就走左~

落完雨之後既黃昏真係好靚..

冇加工過架XD"

46.jpg

------------------------------~*THE END+!!"

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]