今日一早起身..
約左RAIN*ELLEN*SIULAM*睇鬼域..
跟住同阿媽一齊出門口..
阿媽話要比份禮物ELLEN*...
一個A4 FILE*
阿媽攞左份頭條日報睇..
阿媽係度睇PEOPLE*既廣告..
NOKIA*3250"...
原價..$2780
E家減..$1600
即係$1180*
但係阿媽只會買比自己架啫..
都唔會買比我架啦...
唉!*
![]()
我同阿媽係度排302*..
後面高我2個頭既男人同我講..
[小姐..你甩左鞋帶*]
搞到我鬼死咁無奈=V="
![]()
到左愉景新既雅芳婷既門口等佢地..
我地約左9:30*..
我9:20*就到左..=V="
RAIN話我睇報紙..
好似D阿婆-V-"..
ELLEN*又遲到..
約親佢都遲到既-V-"
佢剪左頭髮..
好核突*-V-"..
跟住我地齊齊行去吉之島LU*~
![]()
原來又買飛-V-"
激死我..
![]()
跟住入場睇戲LU*..
好好好好好好好好緊張..
驚我心血少..跟住就死鬼左XDDD"
原來鬼域英文CALLED---THE RE-CYCLE..
笑死*
一路睇..
初初都有D恐怖既..
之後就唔多恐怖..
但總括黎講..
好好睇*XDDDDDDD"
但唔明最後點解有2*個李心潔係度...=W="
搞到我地全場笑住走XDDDDDD"
![]()
跟住我肚痛..又腳痺喎-V-"
唉!
之後上左樓上睇玩具*

等等..
同埋SAN-X*個D...


好鬼CUTIE*唷>3<*..
跟住去左哈迪斯食..
見到蔡泳逹同埋蔡梓希..-V-"
佢地都唔認得我..
仲有一個女仔..[不知名女生]*
好熟口面..
唔記得佢係邊個*..
E*家打日記先醒起..
個女仔係譚思敏個朋友*-V-"..
慘*.....
之後周圍行..
我地打算離開吉之島既時候..
見到陳梓龍=口="
![]()
AND THEN*~+
去左愉景新城..
之後同RAIN* SAID BYE*~
我地就去左南豐...
好想喊..
行左好耐..
竟然發現有一間有得買..
PANASONIC*X66

係就係唔靚..功能又唔好*
但係我小學影既相全部都係入面*....
諗番小學既野..
UNHAPI..
*P.S.
幫RONALD.T攞左
MOTOROLA V3I既單張..
![]()

好唔開心啊*
阿媽唔肯買電話比我..
我差唔多成副身家係佢度架啦..
嗚嗚*
都唔比我用D錢買電話..
出街又話我唔打電話比佢
第1*..
我唔見左電話..
冇電話點打電話比佢啊
第2*..
街D電話亭..
個個都用過..
傾唔夠一分鐘就要比一蚊..
我先唔去啊!!*
阿媽竟然話..
鬼叫你當初跌左部電話咩..-V-"
唉!
![]()
幫綾出一口氣*!!!!
嗰個衰人..
蝦綾姐*!!!
整左個BANNER唱衰佢!!!
http://file.qooza.hk/userfile/9/2/73592/WAN01.jpg
唔想貼幅圖出黎..
因為阿潤個樣比綾同我畫到好恐怖XDDDD"
各位,
請幫我朋友出一口氣..
將呢個BANNER* SEND比朋友..
以向不珍惜朋友之間既友誼既人
報復*!!
BY*YIN..
BANNER* MADE BY YIN*!!
潤の模樣大改造BY LANE*+YIN*
~~~~~~~~~~~~~~~~*THE END"



