A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*07月*03日`-)*

ToPiC`* THE RE-CYCLE*!

今日一早起身..

約左RAIN*ELLEN*SIULAM*睇鬼域..

跟住同阿媽一齊出門口..

阿媽話要比份禮物ELLEN*...

一個A4 FILE*

阿媽攞左份頭條日報睇..

阿媽係度睇PEOPLE*既廣告..

NOKIA*3250"...

原價..$2780

E家減..$1600

即係$1180*

但係阿媽只會買比自己架啫..

都唔會買比我架啦...

唉!*

我同阿媽係度排302*..

後面高我2個頭既男人同我講..

[小姐..你甩左鞋帶*]

搞到我鬼死咁無奈=V="

到左愉景新既雅芳婷既門口等佢地..

我地約左9:30*..

我9:20*就到左..=V="

RAIN話我睇報紙..

好似D阿婆-V-"..

ELLEN*又遲到..

約親佢都遲到既-V-"

佢剪左頭髮..

好核突*-V-"..

跟住我地齊齊行去吉之島LU*~

原來又買飛-V-"

激死我..

跟住入場睇戲LU*..

好好好好好好好好緊張..

驚我心血少..跟住就死鬼左XDDD"

原來鬼域英文CALLED---THE RE-CYCLE..

笑死*

一路睇..

初初都有D恐怖既..

之後就唔多恐怖..

但總括黎講..

好好睇*XDDDDDDD"

但唔明最後點解有2*個李心潔係度...=W="

搞到我地全場笑住走XDDDDDD"

跟住我肚痛..又腳痺喎-V-"

唉!

之後上左樓上睇玩具*

等等..

同埋SAN-X*個D...

クリックで閉じる

好鬼CUTIE*唷>3<*..

跟住去左哈迪斯食..

見到蔡泳逹同埋蔡梓希..-V-"

佢地都唔認得我..

仲有一個女仔..[不知名女生]*

好熟口面..

唔記得佢係邊個*..

E*家打日記先醒起..

個女仔係譚思敏個朋友*-V-"..

慘*.....

之後周圍行..

我地打算離開吉之島既時候..

見到陳梓龍=口="

AND THEN*~+

去左愉景新城..

之後同RAIN* SAID BYE*~

我地就去左南豐...

好想喊..

行左好耐..

竟然發現有一間有得買..

PANASONIC*X66

係就係唔靚..功能又唔好*

但係我小學影既相全部都係入面*....

諗番小學既野..

UNHAPI..

*P.S.

幫RONALD.T攞左

MOTOROLA V3I既單張..

 

好唔開心啊*

阿媽唔肯買電話比我..

我差唔多成副身家係佢度架啦..

嗚嗚*

都唔比我用D錢買電話..

出街又話我唔打電話比佢

第1*..

我唔見左電話..

冇電話點打電話比佢啊

第2*..

街D電話亭..

個個都用過..

傾唔夠一分鐘就要比一蚊..

我先唔去啊!!*

阿媽竟然話..

鬼叫你當初跌左部電話咩..-V-"

唉!

幫綾出一口氣*!!!!

嗰個衰人..

蝦綾姐*!!!

整左個BANNER唱衰佢!!!

http://file.qooza.hk/userfile/9/2/73592/WAN01.jpg

唔想貼幅圖出黎..

因為阿潤個樣比綾同我畫到好恐怖XDDDD"

各位,

請幫我朋友出一口氣..

將呢個BANNER* SEND比朋友..

以向不珍惜朋友之間既友誼既人

報復*!!

BY*YIN..

BANNER* MADE BY YIN*!!

潤の模樣大改造BY LANE*+YIN*

~~~~~~~~~~~~~~~~*THE END"

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*07月*02日`-)*

ToPiC`* 彤彤COOL了*

今日又去同彤彤夾歌喎..

好開心啊*

2:00PM我又要同佢一齊夾歌..

係成班人面前夾-V-"

我見到盈盈AR*[梁婥盈]..

我坐係佢隔離..

而彤彤就企係度..

佢一入黎個陣..

差D踩到地下個隻飛蛾>V<"..

佢即刻..[嘩!*]左一聲XDDDDD"

我係MISS HO*面前彈特別驚..

鬼叫樂以前係佢學生咩..

MISS HO*硬係叫我搬野既-V-"...

唉!

我同彤彤彈左2次*..

因為盈盈話想聽多一次我彈琴喎>V<"..

好瘀AR*..

我開頭彈錯好多..

連累彤彤..真係十分抱歉-/\-"

彤彤變到好COOL..

唔通佢唔開心!?*

緊係啦..

我彈得咁差...

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]