A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*06月*27日`-)*

ToPiC`* 閒..

今日可以用一幅圖黎形容..

好得閒丫...

嘉怡SEND*左勁多TWINS既ICON比我..

真係好開心.....

好緊張AR*..........

聽日去濕地公園..

會經過嘉湖山莊>V<"..

好開心丫!!!!!!!*

回憶幼稚園的事..

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*06月*26日`-)*

ToPiC`* 嘉怡生日快樂>V<"..仲有勳哥*

今日好熱*SO唔著冷衫..

我諗曬到我都唔會鼻敏感發作架啦..XD"

最慘今日咳得好勁~SO..戴左口罩*

之後照原定PLANNING*,,

係嘉怡*面前扮唔記得佢生日咁...XB"

哈哈*..

最慘係佢生日都要考MATHS*呢...

唉!

跟住約左佢一齊放學>V<*

AND THEN*~

YUKI ASK ME QUESTIONS...

ABOUT..MATHEMATICS*~~

我有少少唔識...

跟住有幾題識識地...

教左佢>V<"

點知比佢叫左天才..

好無奈AR*..

SIULAM*,,RAIN*先係天才啊..

我呢D點都唔係天才..

唉!

跟住放學..

ELLEN*同SIULAM*發生衝突..

點知ELLEN*就仆親..

流血AR!!!!!!!!!

好驚..我突然會暈低*

跟住我整濕張紙巾比佢抺下傷口..

我怕佢D細菌入骨就死~

AND THEN*嘉怡比左膠布佢..

雖然係細塊左少少..

但係都好過冇..

嗰個TOMMY*..

"HI" D 周文翰既口水比我..

好黑人憎AR*!!!

D男仔又係度嘈..

我都費時同佢地嘈..

聲沙AR!

之後

ELLEN*一路行一路整傷口,,

好核突AR!

跟住嘉怡話

李WING*姐同美己[MAGGIE*]

唔要佢..

佢地走左去過2*人世界~

我有電話一定影低佢地拖手仔!

HAHA*~

跟住我地捉住嘉怡去SANRIO*..

我地係咁叫佢合埋眼..

佢唔肯-V-".........

SO我叫佢望住ELLEN*~

跟住架硬拉左佢入去SANRIO*~

簡左好多野..

佢都唔鐘意..

佢話唔多實用=W="....

最終買左個MELODY *公仔比佢~

價值~$129*

仲買左張MELODY*多用途卡~

寫住生日快樂!!!>V<"

張卡價值~$12.9*[好似..]

THEN見到LIAN*~~

跟住SIULAM走左*

點知嘉怡拉住我..

去左TRENDYLAND*..

我呢D DISNEY*迷..

緊係忍唔住架啦..

但係嘉怡問我鐘意咩..

我冇答>V<"

唔想佢買野比我~

跟住嘉怡走左*

淨番我同ELLEN*~

我地周圍行..

行左韓食專家..

文具店..

AND THEN係OK..

買左蜂蜜柚子茶>V<"

搞到八達通淨番6蚊~

跟住喺三聯留下撞到..

YUKI*馬芷*JJ

上到去

三聯又見到LILY*AMY媽*馮嘉彥~

返到屋企好攰..好唔舒服..

搞到阿媽迫我食藥..

AND THEN*..

食LUNCH*~有牛扒米絲=V="

食完我就瞓覺..

4點幾先起身..

點知綾姐打電話比我..

跟住同佢傾左陣..

我先醒起今日係勳哥生日..

=W="......

同埋呢個NO.:

92512931*~

原來係劉俊傑電話...

綾姐咁都知..

真係勁!!!

夜晚..

係度發下發下白日夢..

突然有人打黎..

子樂*喎=V=*..

佢問我有冇比本

PIANO6*級既

SIGHT READING我..

我咪話冇囉..

唉!*

3250*靜坐抗議!!

本人願意絕食16*小時,

務求NOKIA3250*得到手!!

但我病了..!!

遲D先絕食抗議先-W-*

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]