A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*07月*01日`-)*

ToPiC`* 無聊!!!*

今日好無聊咁過..

淨係3:00*出左門口學琴..

唉!

貼幅圖先...

尋日整架!!!*

-V-"................

講明先丫!!*

我唔係講雋架!!

我唔鐘意佢架!!!*

諗起ELLEN*成日講既邨巴男..

雖然佢依家真係冇搭邨巴..

但..

我諗起另一個佢...

-V-*

----------------------*~THE END!!"

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*06月*30日`-)*

ToPiC`* 加油唷>V<*..

今日派

MATHS*..GEO*..HISTORY*..ENG*..CHI*..

UNHAPPY AR*!!!

MATHS*退步左好多..

GEO*有進步XDDDD"

低RAIN*3.5分唷..

RAIN*好勁AR!!!!

HISTORY* 好開心丫!!

平均分有84.6丫!!*

好好好好好感動丫!!!!

但份EXAM* PAPER..淨係低阿吉少少..

如果唔係全班第1啦XDD*

或者我依家真係醒左..

真係聽陳主任講..

要努力讀書.....

SO*今次有6科進步左>V<"

ENG*唔知邊份就係2組第一>V<"...

好好好好開心丫!!!*

中文進步左丫!!

YEAH*!!!!!

依家有6科進步左*..

3*科退步左..

返到屋企同阿媽講..

諗住佢會好開心..

會買返部電話比我..

點知佢唔理我..

唉!*

好傷心丫!!!

等我遲D返基慧同陳主任講呢個好消息先..

但我唔可以驕傲既!!!

一定要加油..

遲D樂*就唔會笑我..>V<"

食完飯..跟住就沖澡..

沖完澡之後阿爸係度嘈..

話唔見左銀包喎..

點知搞到阿媽同佢鬧交...

唉!!!

因為...

佢個銀包竟然係雪櫃頂...

但佢走左去CUT晒D信用卡...

-V-"

之後阿爸出左深井睇波*!!

差唔多到12*點..

我都未瞓..因為唔想瞓囉..

之後坐係個廳陪阿媽..

AND THEN*阿媽打電話比阿爸..

突然阿媽話..

[有人敲門喎...你睇下邊個..]

我呆左..跟住就冇人敲門..

不過我都有去睇[透過防盜眼]

我見出面冇人即刻同阿媽講..

[你係咪聽錯啊??跟本冇人敲門!]

之後阿媽話..

[我真係聽到有人敲門架!!]

唉!

死啦..

RAIN*仲叫我去睇鬼域..

如果唔係我就係LOVE*雋..

我真係唔想睇AR!!!

家陣我驚到.....唉!!

都係唔好亂講野啦*

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]