今日派
MATHS*..GEO*..HISTORY*..ENG*..CHI*..
UNHAPPY AR*!!!
MATHS*退步左好多..
GEO*有進步XDDDD"
低RAIN*3.5分唷..
RAIN*好勁AR!!!!
HISTORY* 好開心丫!!
平均分有84.6丫!!*
好好好好好感動丫!!!!
但份EXAM* PAPER..淨係低阿吉少少..
如果唔係全班第1啦XDD*
或者我依家真係醒左..
真係聽陳主任講..
要努力讀書.....
SO*今次有6科進步左>V<"
ENG*唔知邊份就係2組第一>V<"...
好好好好開心丫!!!*
中文進步左丫!!
YEAH*!!!!!
依家有6科進步左*..
3*科退步左..

返到屋企同阿媽講..
諗住佢會好開心..
會買返部電話比我..
點知佢唔理我..
唉!*
好傷心丫!!!

等我遲D返基慧同陳主任講呢個好消息先..
但我唔可以驕傲既!!!
一定要加油..
遲D樂*就唔會笑我..>V<"

食完飯..跟住就沖澡..
沖完澡之後阿爸係度嘈..
話唔見左銀包喎..
點知搞到阿媽同佢鬧交...
唉!!!
因為...
佢個銀包竟然係雪櫃頂...
但佢走左去CUT晒D信用卡...
-V-"
之後阿爸出左深井睇波*!!

差唔多到12*點..
我都未瞓..因為唔想瞓囉..
之後坐係個廳陪阿媽..
AND THEN*阿媽打電話比阿爸..
突然阿媽話..
[有人敲門喎...你睇下邊個..]
我呆左..跟住就冇人敲門..
不過我都有去睇[透過防盜眼]
我見出面冇人即刻同阿媽講..
[你係咪聽錯啊??跟本冇人敲門!]
之後阿媽話..
[我真係聽到有人敲門架!!]
唉!
死啦..
RAIN*仲叫我去睇鬼域..
如果唔係我就係LOVE*雋..
我真係唔想睇AR!!!
家陣我驚到.....唉!!
都係唔好亂講野啦*