A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*07月*21日`-)*

ToPiC`* [`';*黑色星期五,,*=]

今日好遲起身-V-"...

成11點*幾先起身..

阿媽叫醒我..我先醒-口-"..

如果唔係我又繼續瞓架啦..

食完飯我就去左練琴..

等陣要學琴嘛...

跟住做天國的階梯..

SO*又開電視睇...

哈哈*XDDDDDD"

跟住好努力咁練琴...

之後又同KI*傾電話..

我發現我淨係會同個幾個傾電話..

但MSN*就會同好多人傾..>V<"...

有D矛盾...

跟住去學琴...

我一入到琴行..

KATIE*姐姐UP左句野..

我聽唔清楚..

跟住我照入課室..

MISS MAY*叫我出番去坐..

我好無奈..即刻坐番出面....

跟住MISS MAY*過左10幾秒..

又拉番我入去..-V-"

唉..

AND THEN*彈彈下SCALE..

MISS MAY問我一樣野..

佢叫我唔好講比人聽..

SO*我唔會係呢度講..

之後MISS MAY又講左D野..

我都唔明MISS HO點解會咁諗囉..

沙偉柏咁勁..

同我同級[我得6級*]

都可以彈演奏級既野..

我真係好羨慕佢囉..

點解要阻止佢彈啫!?*

真係好嬲囉!!!*

我登沙沙唔抵咋XDDDD"

佢咁勁..點會對琴行有壞影響喎..

跟住MISS MAY*話

我可以彈演奏級既野..

但係費時啦..

我好傷心啊!!*

學完琴..幫MISS MAY*去CD舖影印..

嗰個人影印得好慢..

我等得唔耐煩..

MISS MAY*過黎睇下我..

佢話..咩呢個人D動作咁慢架..

跟住佢學生黎...

佢返番去..琴行*

最終12張紙...應該收12蚊..

嗰個人見我等左咁耐..

收我10*蚊ONLY...

我好開心咁入番琴行..

比番MISS MAY*..

我仲同佢講..

收10*蚊咋XDDDDDD"..

跟住我去左等302*..

打左電話比阿爸..

又冇人聽..

跟住打電話比阿媽..

AND THEN*上左302..

阿爸就打電話黎..

佢話佢起碼8點半先到葵芳-口-"..

唉*

跟住到左戴鱗趾個頭..

我地架小巴前面有架的士..

佢係度落緊客..

我地架小巴咪兜路走囉..

點知架的士撞埋黎..

撞埋我個邊喎..

搞到我PAT PAT有D痺-V-''..

小巴司機即刻落車罵的士司機..

我即刻諗到一個名..

[小巴阿叔*XDDDDDDDDD"]

跟住條街D人望住晒*

有人仲影相..

我地架車有人即刻沖落車影相..

我呆左..

諗住我會死左添=V="...

塞左車...

原來我地隔離架巴士行唔到..

跟住架車唔知邊個大叫..

嘩!3*車連環相撞喎..$%()#$%()$

[好多粗口..]-V-"...

之後有警察黎..

叫我地做證人..

我冷笑左一聲..

心諗..好囉!!!*

AND THEN*警察叫的士向後退..

個的士司機想向前撞多一下..

跟住我地架車又唔知邊個又大叫..

[咪撞埋黎啊!!!*]

[向後退啊!!!*]

我又係度笑XDDDDDD"

跟住的士向後退左之後..

我地既小巴泊埋係左邊..

跟住巴士就老佬..

交通終於冇事LU*

跟住有架302*~

我地架車有個男人大叫..

[司機..我地可唔可以過隔離車AR!?]

跟住司機話可以..

但要留低幾個做證人..

還佢一個清白..

我地D人即刻走晒..

我都走埋..

淨番一個XDDD"

夠義氣..

但我唔得閒做證人..

要食飯啊我..

到左葵芳..即刻去新到會既SUNDAY..

我諗有部MOTOROLA V3I掛*..

要買比阿哥喎-V-''

阿哥聽日返黎香港AR..

SO*要買電話..

但我打電話比阿媽..

阿媽話要等埋阿爸先可以買喎=V="

無奈*

阿爸黎左都冇買..

因為我地要食飯-V-"..

跟住行去大家樂..

見到個女人係咁罵人..

阿爸望住係度笑..

我諗係3角關係喇..

A*罵B*係賤人..

B*又係大左肚..HAVE A BABY IMEAN*-

B*又拉住C[A MAN]*..

唉..

我地諗住去大家樂食..

但太多人..SO去左RHINE GARDEN食*

[即係維苑餐廳度食..]

我叫左個白汁日本元貝豬扒飯..

好味XDDDDDDDDDDD"

點知維苑餐廳入面

有好幾次D WAITER..打爛碟*

食完就去買電話LU~*

今日我硬係遇到D唔開心既野..

唉!

今日真係黑色星期五..>V<"

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*07月*20日`-)*

ToPiC`* 沒貢獻的一日*

今日10*點幾比ELLEN*個電話嘈醒左..

跟住冇幾耐同佢講要刷牙SO收左線*..

AND THEN*..無無聊聊咁過...

KI*就突然打電話黎>V<"

之後我地係度傾....

傾到咁上下..佢要出街...

所以收左線..

跟住開電腦..

搵到13E*既一幅相..好靚女*

聲又甜喎..>V<"...

DJ00316.jpg

而下面呢個就係啊WING*[99WING*=]

99wing-001.jpg

下面就係..朱薰E*XDDDDDDDDD"

我都好鐘意佢地把聲..

因為把聲仲好過我-V-"

唉..

今日我完全冇貢獻-口-"...

----個BLOG*轉左首歌..

日記LOAD快左DD..

妹妹妹妹主題曲*

作曲:周國賢|填詞:E@妹妹妹妹|
  

合: 兩個妹妹妹妹亂唱下 求其是但亂唱下
   拍子one three two ten亂咁拍
   凡事太對稱會有獎嗎
   悶極便自動放假 老闆say no別管他
   尚有工作但仍只想揮霍
   女孩女孩咪扮細咪做錯

WING:耗盡六十億身
   靚衫還未價 照買可也

E:  邊個 樣樣都不錯
   要跟我拍拖麼 如若愛我 來給我折磨
   扮個淑女 舉止相當優雅
(WING:唔係丫話)
合: 慳dd啦

合: 兩個妹妹妹妹亂唱下 求其是但亂唱下
   拍子one three two ten亂咁拍
   凡事太對稱會有獎嗎
   悶極便自動放假 拍下籮友別管他
   尚有工作但仍只想揮霍
   細路細路咪扮學咪造作

合: 慢慢踏步別太快 男孩步伐別太快
   我倆怎捨得現在歸家 臨別拍拍好嗎
   妹妹妹妹累透啦 跳上叮叮便歸家
   回家再談 要記住記住我電話
   (旁:喂﹗你未講幾號電話喎﹗)

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]