今日好遲起身-V-"...
成11點*幾先起身..
阿媽叫醒我..我先醒-口-"..
如果唔係我又繼續瞓架啦..
![]()
食完飯我就去左練琴..
等陣要學琴嘛...
跟住做天國的階梯..
SO*又開電視睇...
哈哈*XDDDDDD"
跟住好努力咁練琴...
之後又同KI*傾電話..
我發現我淨係會同個幾個傾電話..
但MSN*就會同好多人傾..>V<"...
有D矛盾...
![]()
跟住去學琴...
我一入到琴行..
KATIE*姐姐UP左句野..
我聽唔清楚..
跟住我照入課室..
MISS MAY*叫我出番去坐..
我好無奈..即刻坐番出面....
跟住MISS MAY*過左10幾秒..
又拉番我入去..-V-"
唉..
![]()
AND THEN*彈彈下SCALE..
MISS MAY問我一樣野..
佢叫我唔好講比人聽..
SO*我唔會係呢度講..
之後MISS MAY又講左D野..
我都唔明MISS HO點解會咁諗囉..
沙偉柏咁勁..
同我同級[我得6級*]
都可以彈演奏級既野..
我真係好羨慕佢囉..
點解要阻止佢彈啫!?*
真係好嬲囉!!!*
我登沙沙唔抵咋XDDDD"
佢咁勁..點會對琴行有壞影響喎..
跟住MISS MAY*話
我可以彈演奏級既野..
但係費時啦..
我好傷心啊!!*
![]()
學完琴..幫MISS MAY*去CD舖影印..
嗰個人影印得好慢..
我等得唔耐煩..
MISS MAY*過黎睇下我..
佢話..咩呢個人D動作咁慢架..
跟住佢學生黎...
佢返番去..琴行*
最終12張紙...應該收12蚊..
嗰個人見我等左咁耐..
收我10*蚊ONLY...
我好開心咁入番琴行..
比番MISS MAY*..
我仲同佢講..
收10*蚊咋XDDDDDD"..
跟住我去左等302*..
![]()
打左電話比阿爸..
又冇人聽..
跟住打電話比阿媽..
AND THEN*上左302..
阿爸就打電話黎..
佢話佢起碼8點半先到葵芳-口-"..
唉*
![]()
跟住到左戴鱗趾個頭..
我地架小巴前面有架的士..
佢係度落緊客..
我地架小巴咪兜路走囉..
點知架的士撞埋黎..
撞埋我個邊喎..
搞到我PAT PAT有D痺-V-''..
小巴司機即刻落車罵的士司機..
我即刻諗到一個名..
[小巴阿叔*XDDDDDDDDD"]
跟住條街D人望住晒*
有人仲影相..
我地架車有人即刻沖落車影相..
我呆左..
諗住我會死左添=V="...
塞左車...
原來我地隔離架巴士行唔到..
跟住架車唔知邊個大叫..
嘩!3*車連環相撞喎..$%()#$%()$
[好多粗口..]-V-"...
之後有警察黎..
叫我地做證人..
我冷笑左一聲..
心諗..好囉!!!*
AND THEN*警察叫的士向後退..
個的士司機想向前撞多一下..
跟住我地架車又唔知邊個又大叫..
[咪撞埋黎啊!!!*]
[向後退啊!!!*]
我又係度笑XDDDDDD"
跟住的士向後退左之後..
我地既小巴泊埋係左邊..
跟住巴士就老佬..
交通終於冇事LU*
跟住有架302*~
我地架車有個男人大叫..
[司機..我地可唔可以過隔離車AR!?]
跟住司機話可以..
但要留低幾個做證人..
還佢一個清白..
我地D人即刻走晒..
我都走埋..
淨番一個XDDD"
夠義氣..
但我唔得閒做證人..
要食飯啊我..
![]()
到左葵芳..即刻去新到會既SUNDAY..
我諗有部MOTOROLA V3I掛*..
要買比阿哥喎-V-''
阿哥聽日返黎香港AR..
SO*要買電話..
但我打電話比阿媽..
阿媽話要等埋阿爸先可以買喎=V="
無奈*
阿爸黎左都冇買..
因為我地要食飯-V-"..
![]()
跟住行去大家樂..
見到個女人係咁罵人..
阿爸望住係度笑..
我諗係3角關係喇..
A*罵B*係賤人..
B*又係大左肚..HAVE A BABY IMEAN*-
B*又拉住C[A MAN]*..
唉..
![]()
我地諗住去大家樂食..
但太多人..SO去左RHINE GARDEN食*
[即係維苑餐廳度食..]
我叫左個白汁日本元貝豬扒飯..
好味XDDDDDDDDDDD"
點知維苑餐廳入面
有好幾次D WAITER..打爛碟*
食完就去買電話LU~*
![]()
今日我硬係遇到D唔開心既野..
唉!
今日真係黑色星期五..>V<"







