A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*07月*15日`-)*

ToPiC`* `*,愛上陌生人!!*=]

TODAY*...

11*AM先起身...

跟住練琴..冇耐就出左門口...

跟住呆坐係總行...

等左好耐..MISS MAY*都冇出黎..

點知我望下出面..見到MISS MAY*

我先記得..

逢星期六MISS MAY*都會係副行上堂..

唉!!*

佢話估到我實唔會遲到..

只係會去錯地方..

仲話..

平時你都好醒企係副行門口架..

今日竟然唔記得..

無奈..........

跟住有個人用在平時個課室..

MISS MAY*話..佢好快走..

等陣間過番去就得架啦>V<"

AND THEN* MISS MAY還番4蚊比我..

因為上次我買左野飲比佢XDDDDDD"

之彈到咁上下..

跟住MISS MAY*拉番我過隔離房>V<"

嘩..

一出課室搞到我嘔...

好臭AR!!!!!!*

好大浸古龍水味..-V-""..

學完琴就去左碧堤下面個巴士站...

跟住去到..

好快就有302*LU~

點知我想上車既時候..

個司機係咁做手勢..

我都唔明..

跟住佢大聲話..

想後面架車啦...小妹妹-口-"..

無奈..

我咪行過去囉..

咁啱架車冚左門..

走左..............................

唉*

搞到我等左好耐先有車.........

番到屋企就食飯LU...

魚番茄子+白飯..

好清淡吓....-V-"

我又改SKIN*了..

因為灰色個SKIN太核突..

但家陣嗰個都唔多好..-V-"

ELLEN*比我換SKIN..

咪其求整一個囉..

唉...

TWINS*+~~~~

好似前幾日整個BANNER...既DESIGN*

ELLEN*猛咁叫我講我LUV*既人..

唉!!*

惟有在思念的世界

能夠和他再次相逢..

[SENTENCE FROM:棲之翼*]

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*07月*14日`-)*

ToPiC`* 中一的最後一日*=]

今日係7月14*日..

諗起一年前既7月14*日..

唉!*

今日仲係阿MILK*..[陳俊浩]*生日..

唔記得買野比佢..

>V<"....

返到學校...

坐係課室...又諗起佢既笑容~>V<~"

跟住雅社D人收到本社刊..

我諗會有佢個名掛..

RAIN*死都唔比我..

我咪問ELLEN*囉..

NOW*--I KNOW HIS NAME*~

之後冇幾耐..

我地去禮堂..

我地坐係最後面...

近前梯個位置左右啦....

我地左手邊係F.4*

>V<"我係度諗.......

都係唔講出黎啦~

跟住我發現有D高FORM*既男仔

冇位坐...=口="

跟住我望下班男仔..

-口-"......佢係度...

冇耐畢業禮開始..

佢行左前面坐...

-V-"......

謝庭峰都有獎攞-口-"...

有D無奈...

跟住諗下諗下..

係喎..SWIMMING TEAM*喎..

跟住見到劉希文姐姐..

任健銘姐姐..等等啦~

跟住讀羅敏華姐姐個名..

都唔見羅敏華既-口-"

淨係見到羅敏僮-V-"

我聽到D司儀話..

2A*羅敏華=口="....

都唔知係咪我聽錯定點...

總之想笑..>V<"XDDDDD"

跟住冇耐..見到黃志倩啦..

笑死我..

都未到頒佢個獎..

佢冇啦啦行左上樓梯..

我猛叫RAIN*睇下佢..

跟住ELLEN*回頭望下..

跟住叫佢上台..

之後落台..

可能佢唔識聽英文...

D人要行落台..

但佢又阻住晒喎..

ELLEN*又突然回頭一望-口-"...

笑死..XDDDDD"

派成績表LU..

唉..

得4*科有名次咋-口-"..

RAIN*有好多AR*!!!

我淨係記得HISTORY我係--38/207*

YEAH*~

跟住放學..

係前梯見到佢..

我又望住佢..

佢同一個女仔一齊-口-".........

唉!

跟住SIULAM撞到佢..

>V<"...

係架邨巴度攞左部電話出黎..

開打MESSAGE個度..

猛咁打佢個名XDDDDDDDDDDD"

我一年前既今日打既日記..

好值得我回味>口<"...

@V@"好掛住MISS YAN* AR!

2005***7****14

我唔小心刪咗星期四個日記,

所以我決心打過∼
 

我係星期四就特登帶紙巾,

因為我呢啲∼喊包∼,一喊就一定收唔到聲,

所以就特登帶紙巾喇∼哈哈∼

 

我搭39M個陣,

見到Miss Yan Yan,

幾開心呀∼不過我叫唔切佢啦﹏*

返到學校有好多人追我數*

紀念冊紙@家家慧﹏cc穎^^"﹏

盈盈佢都俾番張紀念冊紙我,

仲貼埋佢張學生相添,幾乖呀.*

仲有呀﹏忻忻都俾番張紀念冊紙我啦*

佢有一句我好記得:

1996年某日,一名孩了在醫院出世,

名叫黎浩忻...咩佢係孩了嚟架咩??

哈哈﹏**

之後我+綾+琪+霖+欣+彤去俾花老師,

教我哋常識既李慧嫻老師

仲開心到要請我哋飲嘢添!!

哈哈∼之後上到課室,

我不斷落樓、上樓(唔講咩事啦∼),

搞到陳主任(男)問我係咪游完水嚟喎∼

哼=x="


 小息個陣,

朱仔朗話唔會俾番張紀念冊紙我,

我咪話是但你囉∼

休業禮個陣,

校長話我哋啲6年級

可能以後聽唔到佢講既訓話啦,

我頓時呆咗,雖然校長好長氣,

但係佢講咁多嘢

只係想我哋明白做人既道理啫,諗到呢度,

我即刻喊咗出嚟,

欣即刻俾張tempo我*

上到課室,我都繼續喊,

我攞住個電話播

Forever Friends(midi檔案),

搞到我喊到唔停,

猩猩叫我唔好聽,話怕我會喊到死咗喎,

之後我拒絕咗佢,繼續聽,

之後我同佢一齊聽,黃嘉慧都係∼∼

我哋班係最後影咗幅班相,正∼


 放學後,我都係度喊,

朱仔朗俾番張紀念冊紙我,

佢見到我想再喊,就問我係咪喊過嚟,

明知故問﹏**

 

我睇佢張紀念冊紙,

寫住:byebye你條尾,糞糞...

真係叻呀∼我即刻行去讚佢∼哈哈∼

 

我坐車個陣(我坐校車),

我同kiki一齊喊,

校車阿姨話我哋傻喎∼

 

食lunch個陣,冇啦啦見到培姐,

同佢傾咗陣佢就走咗喇∼

我行去何傳耀個陣經過M記[愉景],

又見到賤屎屎同袁學正∼

呼...我想爆粗添∼

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]