TODAY*...
11*AM先起身...
跟住練琴..冇耐就出左門口...
![]()
跟住呆坐係總行...
等左好耐..MISS MAY*都冇出黎..
點知我望下出面..見到MISS MAY*
我先記得..
逢星期六MISS MAY*都會係副行上堂..
唉!!*
佢話估到我實唔會遲到..
只係會去錯地方..
仲話..
平時你都好醒企係副行門口架..
今日竟然唔記得..
無奈..........
![]()
跟住有個人用在平時個課室..
MISS MAY*話..佢好快走..
等陣間過番去就得架啦>V<"
AND THEN* MISS MAY還番4蚊比我..
因為上次我買左野飲比佢XDDDDDD"
之彈到咁上下..
跟住MISS MAY*拉番我過隔離房>V<"
嘩..
一出課室搞到我嘔...
好臭AR!!!!!!*
好大浸古龍水味..-V-""..
學完琴就去左碧堤下面個巴士站...
![]()
跟住去到..
好快就有302*LU~
點知我想上車既時候..
個司機係咁做手勢..
我都唔明..
跟住佢大聲話..
想後面架車啦...小妹妹-口-"..
無奈..
我咪行過去囉..
咁啱架車冚左門..
走左..............................
唉*
搞到我等左好耐先有車.........
![]()
番到屋企就食飯LU...
魚番茄子+白飯..
好清淡吓....-V-"
![]()
我又改SKIN*了..
因為灰色個SKIN太核突..
但家陣嗰個都唔多好..-V-"
ELLEN*比我換SKIN..
咪其求整一個囉..
唉...
TWINS*+~~~~
好似前幾日整個BANNER...既DESIGN*
![]()
ELLEN*猛咁叫我講我LUV*既人..
唉!!*
惟有在思念的世界
能夠和他再次相逢..
[SENTENCE FROM:棲之翼*]




