今日一起身..換埋校服..刷埋牙..
先發現冇早餐食-V-"
唉!
媽咪話唔記得買早餐喎..-口-"...
激死!
![]()
今日都係見唔到佢既-V-"....
上度邨巴又係度發白日夢...
之後邨巴上到屯門公路..
差唔多到麗城2*期個度塞車..
個陣撞左車-口-"!!!!!!!!
成架邨巴D人企晒起身睇..
我都想...但係驚見到D血淋淋既野就慘啦..
SO*冇去睇...
![]()
之後行上去學校..
初初都冇乜落雨..
點知真係落雨喎-口-"
仲好大雨添>V<"..
搞到我地4*個鬼死咁狼狽..
[嘉怡*YUKI*馬芷*我]
冇耐我見MARTIN沖左上去..
=口="....我同嘉怡呆左..
冇幾耐條裙越黎越濕..
隻襪又濕喎..
鞋又入水喎...
真係..
【濕、濕、濕!!*】
最衰今日冇著冷衫啦..
搞到條裙好透...
但著冷衫又熱喎...
![]()
返到學校..同嘉怡入女更衣室整乾D襪..XDDD"
上到課室比SIULAM*話濕咖哩雞..
嬲AR*!!
之後YUKI*SIULAM同我去廁所搵馬芷..
搵唔到..
YUKI*SIULAM*走左..
我就繼續整乾條裙..
諗住走既時候見到君君同詩詩..
SO等埋佢地先走..
![]()
之後去禮堂..
RAIN*又係度話我駝背..
打我背隻..
ELLEN*夠駝背啦..又唔打佢..
偏心!!!*
又"HI" D...MARTIN 既病毒比我同SIULAM*!!
又話我失戀!!!!!
痴線的*!!!
今日真係好嬲AR!!
![]()
上到課室..
冇事可做..
發白日夢...
跟住同詩詩同君君摺星星..
君君教我摺三角形..
好好玩..
第一次成功左..
第二次失敗左..
UNHAPPY*!
之後我同君君係度玩電話..
點知咁啱葉SIR*入黎-口-"...
驚驚...
冇幾耐就放學LU*
![]()
放學諗住去7*仔見到佢..
點知見唔到-口-"
跟住係7*仔買左鱈魚絲>V<"
好好味!!
![]()
諗起一年前既今日..
我係基慧喊..
喊住咁話..唔想入何傳耀..
仲記得好多人叫我同潮交換..
潮就可以入何傳耀..
我就可以入蕭明..
E家我好彩冇入蕭明..
我愛何傳耀>V<"....
![]()
係度貼番我一年前既7月11日*打既日記啦...

我等咗今日好耐啦﹏**
我落度去見到架小巴,諗住沖過去啦,
點知開走咗@@"我上咗另外一架車,
等咗好耐司機唔開車,因為得我一個客,
加上仲有一套免費既戲睇添^^"∼
套戲就係:
伙記vs老闆<終極決戰篇>(我諗架∼)!
我原本坐咗係架車度玩電話入面啲games架,
點知套戲一上演,嘩∼已經震撼到死啦**
我即刻放低電話,之後就好乖咁坐係度睇喇∼
伙記vs老闆<終極決戰篇>
有次阿老A揸車揸到死咗火喎∼
咁佢個老闆見到咁喇,就問佢:
「老A,做咩揸到架車死火呀?」
老A就話:
「唓∼揸車一定會死火架啦。有咩咁特別呀?」
老闆嬲到爆,就話:
「有冇搞錯呀!
整到我架車咁仲話有咩問題添!?」
老A都俾老闆激到發火喎,就話:
「咁你依家係咪唔俾我揸車揸到死火吖?
係既你炒我吖∼吓!?!?我叫你炒我呀∼」
個老闆勁無奈咁企咗係度,
老A啲fds出晒嚟問佢做咩事啦∼
老A照實咁同佢啲fds講,
佢所有朋友都叫佢冷靜啲啦∼老A就話:
「點冷靜呀?屌∼揸車唔俾死火架﹏
幾叻吖∼」之後老闆無話可說咁走咗上車。
我睇咗咁多之後,架車都已經滿晒人∼哈哈∼
返到學校,傅xx話:「恭喜晒∼」
我問佢:「我入到蕭明呀?」
佢話我唔係,係入咗何傳耀,
我呆咗,我即刻打電話俾阿爸阿媽,
霖姐話:
「打電話洗乜咁偷偷摸摸呀∼
大把人今日帶咗電話啦。」我
打完電話後,
我咪睇我個fd入咗邊間啦∼
"胡漢輝"呀@@"∼慘∼
上度課室,我個電話冇啦啦係度震喎,
我咪出課室聽囉,點知係姑姐打電話俾我∼
問我入咗邊間,我話何傳耀,
之後佢講咗好多廢話,我都冇聽過,
只係亂咁答佢∼同佢收咗線之後,
阿爸就打電話嚟,之後我都喊到七彩啦∼
我真係唔想入何傳耀呀∼
但我依家冇後悔入左黎何傳耀AR*!!!






