A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*07月*11日`-)*

ToPiC`* 濕、濕、濕!!*

今日一起身..換埋校服..刷埋牙..

先發現冇早餐食-V-"

唉!

媽咪話唔記得買早餐喎..-口-"...

激死!

今日都係見唔到佢既-V-"....

上度邨巴又係度發白日夢...

之後邨巴上到屯門公路..

差唔多到麗城2*期個度塞車..

個陣撞左車-口-"!!!!!!!!

成架邨巴D人企晒起身睇..

我都想...但係驚見到D血淋淋既野就慘啦..

SO*冇去睇...

之後行上去學校..

初初都冇乜落雨..

點知真係落雨喎-口-"

仲好大雨添>V<"..

搞到我地4*個鬼死咁狼狽..

 [嘉怡*YUKI*馬芷*我]

冇耐我見MARTIN沖左上去..

=口="....我同嘉怡呆左..

冇幾耐條裙越黎越濕..

隻襪又濕喎..

鞋又入水喎...

真係..

【濕、濕、濕!!*】

最衰今日冇著冷衫啦..

搞到條裙好透...

但著冷衫又熱喎...

返到學校..同嘉怡入女更衣室整乾D襪..XDDD"

上到課室比SIULAM*話濕咖哩雞..

嬲AR*!!

之後YUKI*SIULAM同我去廁所搵馬芷..

搵唔到..

YUKI*SIULAM*走左..

我就繼續整乾條裙..

諗住走既時候見到君君同詩詩..

SO等埋佢地先走..

之後去禮堂..

RAIN*又係度話我駝背..

打我背隻..

ELLEN*夠駝背啦..又唔打佢..

偏心!!!*

又"HI" D...MARTIN 既病毒比我同SIULAM*!!

又話我失戀!!!!!

痴線的*!!!

今日真係好嬲AR!!

上到課室..

冇事可做..

發白日夢...

跟住同詩詩同君君摺星星..

君君教我摺三角形..

好好玩..

第一次成功左..

第二次失敗左..

UNHAPPY*!

之後我同君君係度玩電話..

點知咁啱葉SIR*入黎-口-"...

驚驚...

冇幾耐就放學LU*

放學諗住去7*仔見到佢..

點知見唔到-口-"

跟住係7*仔買左鱈魚絲>V<"

好好味!!

諗起一年前既今日..

我係基慧喊..

喊住咁話..唔想入何傳耀..

仲記得好多人叫我同潮交換..

潮就可以入何傳耀..

我就可以入蕭明..

E家我好彩冇入蕭明..

我愛何傳耀>V<"....

係度貼番我一年前既7月11日*打既日記啦...

我等咗今日好耐啦﹏**

我落度去見到架小巴,諗住沖過去啦,

點知開走咗@@"我上咗另外一架車,

等咗好耐司機唔開車,因為得我一個客,

加上仲有一套免費既戲睇添^^"∼

套戲就係:

伙記vs老闆<終極決戰篇>(我諗架∼)!

我原本坐咗係架車度玩電話入面啲games架,

點知套戲一上演,嘩∼已經震撼到死啦**

我即刻放低電話,之後就好乖咁坐係度睇喇∼


伙記vs老闆<終極決戰篇>
 
 有次阿老A揸車揸到死咗火喎∼

咁佢個老闆見到咁喇,就問佢:

「老A,做咩揸到架車死火呀?」

老A就話:

「唓∼揸車一定會死火架啦。有咩咁特別呀?」

老闆嬲到爆,就話:

「有冇搞錯呀!

整到我架車咁仲話有咩問題添!?」

老A都俾老闆激到發火喎,就話:

「咁你依家係咪唔俾我揸車揸到死火吖?

係既你炒我吖∼吓!?!?我叫你炒我呀∼」

個老闆勁無奈咁企咗係度,

老A啲fds出晒嚟問佢做咩事啦∼

老A照實咁同佢啲fds講,

佢所有朋友都叫佢冷靜啲啦∼老A就話:

「點冷靜呀?屌∼揸車唔俾死火架﹏

幾叻吖∼」之後老闆無話可說咁走咗上車。



我睇咗咁多之後,架車都已經滿晒人∼哈哈∼


 返到學校,傅xx話:「恭喜晒∼」

我問佢:「我入到蕭明呀?」

佢話我唔係,係入咗何傳耀,

我呆咗,我即刻打電話俾阿爸阿媽,

霖姐話:

「打電話洗乜咁偷偷摸摸呀∼

大把人今日帶咗電話啦。」我

打完電話後,

我咪睇我個fd入咗邊間啦∼

"胡漢輝"呀@@"∼慘∼

上度課室,我個電話冇啦啦係度震喎,

我咪出課室聽囉,點知係姑姐打電話俾我∼

問我入咗邊間,我話何傳耀,

之後佢講咗好多廢話,我都冇聽過,

只係亂咁答佢∼同佢收咗線之後,

阿爸就打電話嚟,之後我都喊到七彩啦∼

我真係唔想入何傳耀呀∼

但我依家冇後悔入左黎何傳耀AR*!!!

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*07月*10日`-)*

ToPiC`* ['★*×青春再見*,-`!]

尋晚瞓唔著..

1點*幾好似就瞓左咁...

6點幾起身*...

又好似平時咁..

做平時既野..

之後好懶洋洋咁離開屋企..

上左邨巴係度諗..

會唔會見到佢呢?!*

諗下諗下..都係唔會架啦..

點知見到個邨巴男-口-"...

佢個頭好型..好似TOMMY個頭咁*

好好笑..

之後就開車LU*!

同嘉怡講下世界盃...

雖然唔睇世界盃..但我起碼都識..RONALDO...

我好鬼鐘意佢個LOOK*好好笑...

最愛既巴西同埋英格蘭最衰入唔到4*強啦..

今年世界盃係意大利贏...

BUT嘉怡撐意大利..

SO我都好開心!!..

嘉慧表姐都係撐巴西..英格蘭的...

唉!*

返到學校冇咩做..

我初初淨係做暑期作業..

之後同YUKI*馬芷*LIAN*SIULAM*玩UNO*

輸左..-V-"

嗚嗚..

珊珊係咁問我輸左未..

-V-"點知真係輸..XPPPPPPP"

個衰RAIN*`b打去我手提..-V-"

明明整左震機..但都響=V="

RAIN* 差D搞到我想喊..

佢死都唔收線..-V-"

哼!

嬲嬲唷...>V<"

跟住呆呆地過..

見到ELLEN*YUKI*攞住本野..

玩心理測驗...

我同珊珊咪去玩..

點知MR. 呂就入左黎...-口-''

捉左ELLEN*出去..

之後冇耐捉左何思穎出去..

唉!

過左陣..

YUKI*比左條鍊我...

點知LILY..過左黎..

係我耳邊講...我好需要何雅雯架!!!!

-口-".........

又過左陣...劉俊傑告唔知邊個..

搞到有個老師黎左..

話有同學掟水樽喎-V-"

唉...

AND THEN* YUKI用左我部電話..

去影我-口-"

我都唔知..

我淨係見到珊珊同佢係度研究..

發生乜事我都唔知-V-"....

我幅相仲做左WALLPAPER*

無奈..

跟住放學既時候..

經過M記*見到佢-V-"...

佢向7*仔個邊行....

我初初好想叫SIULAM*去7*仔..

BUT算啦...-V-"

之後又亂諗野...

唉...

返到屋企就食飯..

食完飯睇電視..

睇天國的階梯..

如果我個男朋友有韓泰華[少年版]咁既樣..

都幾好喎..可以保護我丫嘛*..

之後好攰...

入左阿媽間房瞓...

瞓到6*點幾-口-"...

之後就開電腦LU*~!

尋日都想貼呢2*幅圖..

BUT唔記得左~

一聽TWINS - 青春再見..

就諗起小學...

唉!

仲諗起某人以後唔搭邨巴..

有D感觸添....

TWINS* - 青春再見*

那年那個夏天 陽光大得刺眼 燙上了你我的臉

我們躲在樹邊 浪費許多時間 蟬的噪聲在耳邊


那年那個夏天 清晰的那一夜 牛郎織女見了面

只敢偷偷暗戀 害怕會被發現 卻又想要被發現


欺負你讓你說聲討厭 心裡卻感到一陣香甜

用力地讓你記得我的臉 在那一個夏天


我們一起走過青春的那個夏天

用快樂用悲傷做紀念

我們一起為了小事氣紅了臉

那記憶好像還在昨天

那個夏天已經離開了我的身邊

我知道我不能再留戀

只是偶爾難免還是會非常想念

那個有你燃燒青春的季節再見

距離樂生日..

仲有10*日~

佢應該要多謝我幫佢倒數...

諗下諗下..

聽日唔幫佢倒數...-V-"

XDDDDDDDDD"

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]