TODAY*...
我整個鬧鐘4點幾響..
因為我LAZY*..
SO*我繼續瞓...
瞓瞓下..
已經6點半*!!
死啦!
GEOGRAPHY都未溫!!*
跟住上到邨巴先溫...
唉!

考完GEO*~~~
雖然冇想像中咁難~
但係已經錯左勁多...
好傷心~

跟住番到屋企冇耐..
開電腦XB"
之後喺大八方食=D"
好味..>V<"
MY MUM & BROTHER SAID..
我將雞絲叫左"西施"..
無奈~

上到屋企開阿媽部電話玩..
睇下睇下D相..
丫!!
個次去CITYSUPER*
影個幅相XDD"
*[我係度睇零食,,
見到有包野..
好型..]*
BECAUSE李SIR經常做呢個動作~

哈哈~
影得真係好靚xXD'*
ILOVE VS2*~

整左個BANNER*...
太無聊唷>V<"~

http://file.qooza.hk/userfile/9/2/73592/Waiting-for-you-BANNER.png

頭先見番隻甲蟲~
我即刻大叫*
阿爸即刻幫我捉..
呼~~~~~