A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*07月*31日`-)*

ToPiC`* 影相狂>V<"

今日起身冇耐..ELLEN*打電話比我..-V-"

但係我已經比人禁傾電話..

SO*同佢講左我比人禁講電話..唉!

跟住冇幾耐開電視睇 - 青出於藍>V<"

AND THEN*--阿媽起左身..好驚啊!!!

跟住我又入返房彈琴..

冇幾耐我阿哥就返左黎..

猛咁話我條LEVI'S褲咁又咁..-V-"

我唔出聲..

過左陣就食飯..阿媽同我SHARE D可樂..

>V<"..

阿媽又話..

你睇下曾皓妍..係度扮COOL*..

諗緊點還條褲既錢比我啊!!

我心諗..佢唔係送架咩!?-V-"

跟住冇幾耐..阿哥攞左500蚊出黎..

阿媽就話..喂!曾昊華幫你比左錢喎..

你想唔想佢俾..

我有D無奈-V-"...

跟住我見到阿媽收埋左阿哥比佢既500蚊..

唉...

跟住我望上望下個天..............

冇幾耐就變成咁XDDDDDDDDDDDD"

好靚啊!!

好耐都冇見過咁既天空..真係好靚!!

突然間..好想影相添!!*

我影左好多相...

好多貓貓啊!!*

仲有盒THE SIMS2*--PSP版既盒..

好型XDDDDDDDD"

唔知咩牌子>V<"

d9a61f3a.jpg

我條LEVI'S褲..

我好鐘意他媽哥池啊!!

-----------I AM 影相狂*

跟住到左X點..RAIN*問我呢..去唔去睇..

HELLO KITTY展..

但我問阿爸..阿爸比我去..

但我問阿媽..阿媽唔比我去..

唉..

UNHAPI*中..

TODAY'S HOTLINE*~YIN"

SHARE=]

之前聽收音機..有個DJ*`{好似係LEO*}..話呢..

而家D BLOG*最好係多相少字-V-"

SO今日好想狂貼相...

今日就貼叱吒903*既男DJ*既相啦..

少爺占=]*

DONALD*

WASABI*細個既樣XDD"

余迪偉-V-"

佢把聲呢個[o靚]仔..但佢個樣...唉*

LEO*..XD"

阿喱-V-"

林海峰-軟硬天師*

 

DJ00283.jpg陳強-V-"

估唔到佢個樣咁怪..佢有XanGA*架..

http://www.xanga.com/ChanKeung903

細SO*-----

WING既未來老公XDDDDDD"

頭先上網聽到有段係細SO*..

話要買車牌向WING求婚>V<"

[WING*係--張詠妍*]

森美大哥啊*~

好掛住佢啊!!!!*

鄒凱灘XDDD"

`{鄒凱光*叔叔..}

MY MSN MESSENGER*~

         NAME*=bb*`'..]

MESSENGER*=

-- - ----- - 聽緊妹妹妹妹,,..`幸福遇上邪門-'*,!]

----------------------------`*THE END~+*

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*07月*30日`-)*

ToPiC`* 很想走近死亡邊緣...

今日起身冇耐..就係度做暑期作業..

跟住阿哥話電視做緊TWINS*..

AND THEN*--我去阿媽間房睇電視..

原來個套野叫一TWINS零一夜*..

跟住睇完..我阿媽先起身-V-"

就黎比佢激死啦-V-"

跟住我同阿媽換衫落街食飯LU*~

AND THEN*我地落到去..茶餐廳冇位..

所以我地打算去屯門度食喇..

去到唔知咩咩中心..

個度有間叫燉蛋佬..

我地企係門口好無奈-V-"

因為冇位坐..我阿媽話叫我去攞位..

但係我唔肯..之後阿媽又鬧我-V-"...

我咪去攞位囉..

入去我就攞部電話出黎影張紙巾XDDDD"

食完去屯門市中心..

雪糕啊!!!!!!!!!!!!!!!XDDDDDDDDDDD"

好想食..

跟住我地行左好多舖頭..

LEVI'S..IZZUE..2%...等等>V<"..

但冇入CRAZYROOM*..-口-"

講番頭先去LEVI'S..有條褲都幾好..

但係阿媽猛咁問我買唔買..

我都想買..但係好貴..

之後我地走左..去左IZZUE*

但阿媽突然話..

買條褲比我..跟住真係買左..

-V-"差唔多5XX蚊..

唉...

跟住繼續行街....

行到咁上下..我地睇啱好多衫..

一係就話個碼太大..一係冇晒其他色-V-"

跟住阿媽去買餸..AND THEN*..

去買左2把遮..跟住去左OK*買雪糕..

點知架52X*走左..買完又望住架53*走左..

跟住阿媽話想行幾個車站..

行到冇幾耐我地比蚊咬..

足足有2隻蚊咬我地...

嗚嗚..

跟住上左架53*..YUKI打電話比我..

話要買OCEAN PARK飛..

要$157..我阿媽即刻唔比..

唉..

返到屋企我隻手指啊............

腫到豬頭咁腫..隻蚊真係好毒啊!!*

而家隻手指好痺啊!!*

好慘啊..

打電話比YUKI*

我不停同阿媽講想去海洋公園..我阿媽死都唔比..

唉..

又不停鬧我..

呢篇日記我唔洗想打落去..

因為呢段簡直係我惡夢..

唉....

好想喊囉...

突然很想走近死亡邊緣..

TODAY'S HOTLINE*~YIN"

SHARE=]*
今日聽收音機..聽到TWINS*話出新歌>V<"..
熱浪假期 - Twins 
曲:Edward Chan,Charles Lee @ Novasonic
詞:黃偉文
編:Edward Chan,Charles Lee @ Novasonic
監:Edward Chan,Charles Lee @ Novasonic 
閉著眼 聽一聽海風
從眉心 學放鬆
裙腳飄飄 髮絲飛舞 宇宙突然失重
掛念你 真的不放鬆
還留下 你的信
無緣負重 就放開手 讓猛風去吹送

潮水藍 陽光猛 皮膚紅紅
完的完 還的還 餘生無窮

到了時辰 這個冬天 也會靜靜過去
著上涼鞋 戴上草帽 和除低負累
漂亮吊帶裙 不應該 鎖在衣櫃裡
著出去 途人望 其實我都過得去
你已離場 我記憶中 你卻尚在那裡
對那時期 太過依戀 原來很累贅

炎炎夏季 舊羽絨 不要伴隨
其實這天氣 應該到海灘去
我問滿街陽光 枯乾家裡
為了等誰 等誰 再等可有趣

載住記憶的玻璃樽 由潮浪去推進
緩緩蕩向 夏季的海 直到消失 教我目送

那最壞最好回憶 眨一眨眼亦過去
明日卻 在我手裡

聽一聽海風
從眉心 學放鬆
發覺身體升起 這宇宙突然失重
載住記憶的玻璃樽 由潮浪去推進

緩緩蕩向 夏季的海 直到消失 笑笑目送
MY MSN MESSENGER*~
=`UNKNOWN*]
今日冇ONLINE*..
-------------------~+*THE END..=]
  
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]