今日起身冇耐..ELLEN*打電話比我..-V-"
但係我已經比人禁傾電話..
SO*同佢講左我比人禁講電話..唉!
跟住冇幾耐開電視睇 - 青出於藍>V<"
AND THEN*--阿媽起左身..好驚啊!!!
跟住我又入返房彈琴..
冇幾耐我阿哥就返左黎..
猛咁話我條LEVI'S褲咁又咁..-V-"
我唔出聲..
過左陣就食飯..阿媽同我SHARE D可樂..
>V<"..
阿媽又話..
你睇下曾皓妍..係度扮COOL*..
諗緊點還條褲既錢比我啊!!
我心諗..佢唔係送架咩!?-V-"
跟住冇幾耐..阿哥攞左500蚊出黎..
阿媽就話..喂!曾昊華幫你比左錢喎..
你想唔想佢俾..
我有D無奈-V-"...
跟住我見到阿媽收埋左阿哥比佢既500蚊..
唉...
跟住我望上望下個天..............

冇幾耐就變成咁XDDDDDDDDDDDD"

好靚啊!!
好耐都冇見過咁既天空..真係好靚!!
突然間..好想影相添!!*
我影左好多相...
好多貓貓啊!!*




仲有盒THE SIMS2*--PSP版既盒..

好型XDDDDDDDD"
唔知咩牌子>V<"

我條LEVI'S褲..

我好鐘意他媽哥池啊!!

-----------I AM 影相狂*
![]()
跟住到左X點..RAIN*問我呢..去唔去睇..
HELLO KITTY展..
但我問阿爸..阿爸比我去..
但我問阿媽..阿媽唔比我去..
唉..
UNHAPI*中..
![]()
TODAY'S HOTLINE*~YIN"
![]()
SHARE=]
之前聽收音機..有個DJ*`{好似係LEO*}..話呢..
而家D BLOG*最好係多相少字-V-"
SO今日好想狂貼相...
今日就貼叱吒903*既男DJ*既相啦..
少爺占=]*
DONALD*
WASABI*細個既樣XDD"
余迪偉-V-"
佢把聲呢個[o靚]仔..但佢個樣...唉*
LEO*..XD"
阿喱-V-"
林海峰-軟硬天師*
陳強-V-"
估唔到佢個樣咁怪..佢有XanGA*架..
http://www.xanga.com/ChanKeung903
WING既未來老公XDDDDDD"
頭先上網聽到有段係細SO*..
話要買車牌向WING求婚>V<"
[WING*係--張詠妍*]
森美大哥啊*~
好掛住佢啊!!!!*
鄒凱灘XDDD"
`{鄒凱光*叔叔..}
![]()
MY MSN MESSENGER*~
NAME*=bb*`'..]
MESSENGER*=
-- - ----- - 聽緊妹妹妹妹,,..`幸福遇上邪門-'*,!]
----------------------------`*THE END~+*







