A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*08月*20日`-)*

ToPiC`* The Phantom of the [HOME]*

I AM SO LOZY..

SHARE TIME*!!!

 

The Phantom of the [FAMILY]*

原名-[`The Phantom of the Opera]

 

從前...有個家庭..睇左份報紙..入面有個眼罩喎...

佢地好奇怪..點解會有個眼罩可以咁核突既!?XDDDDDDD''

但係當佢地戴左之後...

人類就變得痴左線..係度傻笑..

哈哈..

連HELLO KITTY都戴左個眼罩...

豬就變得痴痴呆呆........

.......好好玩...................aR*!!XD"

COPYRIGHT BY ME*!!!!

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*08月*19日`-)*

ToPiC`* McDonald's____*

今日10點幾比人叫醒..

跟住我係張床錄黎錄去之後先至落床刷牙..

尋日一路同ELLEN*傾電話..一路按摩個嘴唇..

搞到依家個2片嘴唇...下面個塊好細塊..

但上面個塊好大塊-V-"

但整黎整去上面個塊都係咁大塊..

唉....

阿哥準備出門口..我地約左叔叔去旺角..

食鐵板燒..但阿媽唔多想我去..

SO得阿哥出門口*

跟住係屋企走黎走去..搵我把黑色梳..-V-"

梳好個頭之後..攞住電話黎睇..

收到個MESSAGE*..係RAIN比我既..

內容係話佢手提電話NUMBER改左*..

睇完冇幾耐就出左門口LU*..

出左去冇耐..阿媽帶我去睇狗仔..

好Q*~

但4隻都係度打交..好恐怖啊!!!!!!!!!!!*

跟住去左戴麟趾對面間M記食野..

一路行樓梯..一路同阿媽係度講..

今日M記既開心樂園餐既玩具係乜..

我話應該係反斗車王...行到咁上下..

望到門口側邊放左D反斗車王既玩具..

我同阿媽講..嗱!!都話架啦..

上到去M記..我面向住個男仔..又係帶黑框眼鏡..

佢望住我個邊笑..心諗..唔係向我笑既..

跟住感覺到仲有人望住我個邊..

我又見到個男仔向我單眼-口-"!!!!!!

驚死我啦-口-"..........

叫左個開心樂園餐XDDDDDDDDD"

食左陣又望下留下既風景..

好多車.......

McDonald's叔叔*XDDDDDD"

冇幾耐就走LU*..

跟住買左隻黑鞋..$1XX ONLY..抵啦!!XD''

阿媽話唔好著住薄底既黑鞋..

話我隻鞋都未生定..著個D鞋..好容易變型喎..

>口<*...................

跟住去左陪阿媽買餸..今日有雞翼食XDDDDDD"

冇幾耐諗住走..去左搭96..見架車好多人SO冇上..

點知諗住去睇下有咩麵包買..就比LIAN嚇一嚇..

個心都差唔多跳左出黎..

冇幾耐就上左車LU..

一上車阿媽幫我比..之後佢走佬..

佢唔返屋企住..點知架車就黎滿晒人既時候..

司機指住我..問我有冇比錢..

點知我前面同後面個女人齊齊大叫..比左錢啦..

個司機好無奈咁講...唔係話你地..

跟住我指住我自己..

司機就話係..

我即刻壓低把聲..

`{成個男人聲咁*費時佢以為我好蝦!}

話___我阿媽幫我比左喎..

跟住佢點點頭..

AND THEN 架車就開LU..

我係架車攞部電話出黎..右手邊個肥妹望住我..

我冇幾耐發現佢隻錶同我一樣..

我部電話係PANASONIC VS2..

而佢個部就係PANASONIC VS6...

唔係阿化.......................

返到屋企又係度HEA LU.....

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]