今日10點幾比人叫醒..
跟住我係張床錄黎錄去之後先至落床刷牙..
尋日一路同ELLEN*傾電話..一路按摩個嘴唇..
搞到依家個2片嘴唇...下面個塊好細塊..
但上面個塊好大塊-V-"
但整黎整去上面個塊都係咁大塊..
唉....
阿哥準備出門口..我地約左叔叔去旺角..
食鐵板燒..但阿媽唔多想我去..
SO得阿哥出門口*
跟住係屋企走黎走去..搵我把黑色梳..-V-"
梳好個頭之後..攞住電話黎睇..
收到個MESSAGE*..係RAIN比我既..
內容係話佢手提電話NUMBER改左*..
睇完冇幾耐就出左門口LU*..

出左去冇耐..阿媽帶我去睇狗仔..
好Q*~
但4隻都係度打交..好恐怖啊!!!!!!!!!!!*
跟住去左戴麟趾對面間M記食野..

一路行樓梯..一路同阿媽係度講..
今日M記既開心樂園餐既玩具係乜..
我話應該係反斗車王...行到咁上下..
望到門口側邊放左D反斗車王既玩具..
我同阿媽講..嗱!!都話架啦..
上到去M記..我面向住個男仔..又係帶黑框眼鏡..
佢望住我個邊笑..心諗..唔係向我笑既..
跟住感覺到仲有人望住我個邊..
我又見到個男仔向我單眼-口-"!!!!!!
驚死我啦-口-"..........

叫左個開心樂園餐XDDDDDDDDD"
食左陣又望下留下既風景..
好多車.......


McDonald's叔叔*XDDDDDD"

冇幾耐就走LU*..

跟住買左隻黑鞋..$1XX ONLY..抵啦!!XD''
阿媽話唔好著住薄底既黑鞋..
話我隻鞋都未生定..著個D鞋..好容易變型喎..
>口<*...................

跟住去左陪阿媽買餸..今日有雞翼食XDDDDDD"
冇幾耐諗住走..去左搭96..見架車好多人SO冇上..
點知諗住去睇下有咩麵包買..就比LIAN嚇一嚇..
個心都差唔多跳左出黎..
冇幾耐就上左車LU..

一上車阿媽幫我比..之後佢走佬..
佢唔返屋企住..點知架車就黎滿晒人既時候..
司機指住我..問我有冇比錢..
點知我前面同後面個女人齊齊大叫..比左錢啦..
個司機好無奈咁講...唔係話你地..
跟住我指住我自己..
司機就話係..
我即刻壓低把聲..
`{成個男人聲咁*費時佢以為我好蝦!}
話___我阿媽幫我比左喎..
跟住佢點點頭..
AND THEN 架車就開LU..

我係架車攞部電話出黎..右手邊個肥妹望住我..
我冇幾耐發現佢隻錶同我一樣..
我部電話係PANASONIC VS2..
而佢個部就係PANASONIC VS6...
唔係阿化.......................

返到屋企又係度HEA LU.....