A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*08月*18日`-)*

ToPiC`* H E L L O___ K I T T Y*!!

今日整左個粉紅色SKIN..

好怪...

唉..

跟住我係度練琴...

前幾日比把較剪剪左隻手指某忽肉..

個日流血不止..好彩有藍藥水救左我XD"

個日我隻手指仲包到成個豬頭咁>口<"..

冇幾耐又用左膠布..

但用左膠布又冇咁舒適..SO又用返紗布..

而家我練琴..SO用左HELLO KITTY膠布..

跟住我前面D頭髮[吉]住我隻眼..

SO用夾夾住..好怪誕XDD"

冇幾耐又跌番晒落黎XDDDD"

仲有啊...尋日我喊到我某隻眼變左單眼皮..

隻眼好似充滿左仇恨..XDDDDDD"

都係雙眼皮好D......哈哈!

臨出門口個陣時..諗住去睇日落..

冇得睇..

唔知點解影到個太陽中間有粒黑點-口-"!!!.

可能我部電話既問題啦..

出左去學琴之後..

我直覺同我講...有唔好既預感..

點知一入琴行就好多人..

等到有位既時候..我發現有個女仔企左係度好耐*

佢不停將自己隻腳拉高..

我係度諗..做瑜伽咩-V-"..

點知佢個妹黎接佢走..

我都發現佢個妹都係咁..

KATIE姐姐問佢地係咪跳舞..

佢地話唔係-V-*...

 

學完琴之後就返屋企HEA LU..

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*08月*17日`-)*

ToPiC`* GO TO DIE!!!!!!!!!!!!*

今日LUNCH_____既肉餅..勁厚XD"

我從未食過咁厚既肉餅..

ELLEN*姐仲話一D都唔出奇喎-V-"...

今日同ELLEN*傾左勁耐電話..差唔多6個鐘..

唉..

我傾傾下仲喊左出黎..因為個陣時講緊我阿媽..

一講我阿媽..我就好唔開心..

佢成日話我衰人...

...................UNHAPPY...........................

今日比人鬧我傾左勁耐電話..

又比阿爸鬧我間房亂..我間房已經執好架啦..

有咩咁亂啊!!?!??!邊度亂啫!?!?!?*

我好唔開心囉..比人鬧我廢物...

阿媽仲叫我GO TO DIE___________

我好想即刻跳落街..但....

我既所有豬仔....................

我為左佢地..唔跳樓....................

我好唔開心...成晚係間房度...

冇幾耐去左廁所..阿爸偷睇我寫既野..

我寫左D唔開心既野..好負面既野...

去完廁所..出左飯廳飲水...

我阿爸話---

呢個世界節奏唔會快架啦...!@$$#@(%^*

我好嬲囉...睇人地寫既野........

唔通呢D叫關心我咩!?!?!

我完全唔覺囉..

瞓覺既時候..阿爸猛咁SAY SORRY..

SAY SORRY大晒啊!??!咁就可能冇事咩!??!?!

你地究竟從來有冇關心過我啊?!!?

偷睇我寫既野..唔通個D就叫關心咩!??!!?

呢D叫卑鄙!!!!!!!!!!!*

有冇當過我係人!?!?*

我都有尊嚴!!唔係淨係你地...

我從來都係地底泥..

我認我細個讀書冇努力..甚至冇溫書..

咁我而家有努力啊..

人既能力人人唔同..

點解偏偏要我考頭幾名先叫係人!?!?

我依家唔係有進步咩!?

讀書唔係睇成績..點解阿媽永遠睇成績!?

我由細到大....就比阿媽打到大...

我講既第一句粗口係6歲..

都係佢影響我...由細到大都攞粗口鬧我..

我完全唔覺得我係人..由細到大我都冇當過我係人*

你地話比過幸福我..我知道有...

但幸福太短暫..短暫到只係佔我既生命既..

100000000分之1*.............

喊緊...............

唔打日記..................

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]