今日整左個粉紅色SKIN..
好怪...
唉..
![]()
跟住我係度練琴...
前幾日比把較剪剪左隻手指某忽肉..
個日流血不止..好彩有藍藥水救左我XD"

個日我隻手指仲包到成個豬頭咁>口<"..

冇幾耐又用左膠布..

但用左膠布又冇咁舒適..SO又用返紗布..
而家我練琴..SO用左HELLO KITTY膠布..

跟住我前面D頭髮[吉]住我隻眼..
SO用夾夾住..好怪誕XDD"

冇幾耐又跌番晒落黎XDDDD"

仲有啊...尋日我喊到我某隻眼變左單眼皮..
隻眼好似充滿左仇恨..XDDDDDD"

都係雙眼皮好D......哈哈!

![]()
臨出門口個陣時..諗住去睇日落..
冇得睇..

唔知點解影到個太陽中間有粒黑點-口-"!!!.
可能我部電話既問題啦..
![]()
出左去學琴之後..
我直覺同我講...有唔好既預感..
點知一入琴行就好多人..
等到有位既時候..我發現有個女仔企左係度好耐*
佢不停將自己隻腳拉高..
我係度諗..做瑜伽咩-V-"..
點知佢個妹黎接佢走..
我都發現佢個妹都係咁..
KATIE姐姐問佢地係咪跳舞..
佢地話唔係-V-*...
![]()
學完琴之後就返屋企HEA LU..





