A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*08月*04日`-)*

ToPiC`* 與大自然接近...bb*誕生日=]

今日好遲先起身...食完飯就做功課喇..-V-"

聽下聽下阿爸講野先知道..bb*出左世啦XDDDD"

唔知欣欣表姐會改個BB*叫咩名呢!?!??XDDDD'

我同阿爸係度傾買咩比欣欣..

佢話買生果籃..我話買BB車或者尿片XDDDD"

我阿爸冇幾耐出左門口..GO TO BEACH*

做功課做到咁上下開電腦..

點知個MON燒左 * 可能係個插頭鬆左-V-"

UNHAPPY* ..插實左都冇反應..

唉..{呢 段 時 間 我 同 KI*傾 緊 電 話..}

6點幾我就放棄左整..

因為我好肚痛..D腸好唔舒服..

休息左陣就同阿爸去游水LU*

游水個陣..我覺得好開心..因為我好耐冇游水>V<"..

我仲知道我自己係仲鐘意游水..

但我懶..

歐陽SIR*講過既野..我放棄左..

諗下諗下野..我企係個泳池中間..

=V="EEEEEEEEEEEEEEE......

個池底好滑-V-"..

我問阿爸咩黎架..佢竟然同我講係青苔=V="

我同佢講..泳池邊會有青苔架-V-"...

佢死都話有..唉..

我諗其實個池底係發毛囉XDDDDDDD''

游到咁上下番屋企食飯LU..

返到屋企即刻沖澡..

跟住食飯..

食完冇幾耐我就食雪糕>V<""

我阿爸就打電話同大姑媽傾電話...

講欣欣個BB*...6磅幾啊!!!

男仔黎既..我仲諗住買隻豬仔比佢添>V<"...

跟住阿爸同大姑媽傾..孻叔既野...

之後冇幾耐就收線..到婆婆打黎-V-"

好彩係阿爸聽電話啫...

婆婆話吉仔咩喎..-V-"....

唉...

跟住我同阿爸落去接阿媽..返屋企..

點知落到去..媽咪話仲未返到黎住...

之後我同阿爸去散步..傾左好多野-V-"...

AND THEN返屋企SLEEP LU*~~

TODAY* HOTLINE* - YIN*

SHARE=]

NO*---BECAUSAE 個MON壞左..

MY MSN MESSENGER*..

          `*,!-與人通話中" ',,..,.=]

--------------------------`THE END*

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*08月*03日`-)*

ToPiC`* 叉叉日報!?* =]

今日成12點*幾先起身..因為2點幾我曾經起左身..

但3點幾我仲係瞓唔番..SO..

我就一瞓瞓到12點*喇XDDDDDDDDDDD"

跟住睇青出於藍>V<"...

之後去左蒸牛肉比阿哥食`{*其實我都有份食XD"}

蒸完我比阿哥鬧我..話D牛肉唔熟-V-"

只有少少唔熟咋嘛..跟住佢不停話我..嗚嗚*

跟住食完飯我就打電話比ELLEN*姐..

傾傾下..諗起D野..原本諗住做功課既我...

開左電腦CHECK EMAIL*

搵番3份EMAIL - - -叉叉日報XDDD"

係我寫既叉叉日報...

淨番3份..我寫左好多份架嘛..

我仲記得有幾份某人都有份野..

>V<"..BUT*佢用英文寫..

但個幾份都唔見左LU..

CHECK下CHECK..下..搵番我比某人既情信..

-V-".........

上吓上吓網..BORING*-V-"

SO*玩PSP..XDDDDDDDD"

開SIMS玩>V<"

GOOD * XDDDDDDDDDDDDDDD"

TODAY'S HOTLINE*---YIN'

SHARE=]*

之前係881903*.COM度搵架 XDDDDDDDD"

>V<"好掛住森小啊...

MY MSN MESSENGER*

MESSAGE * `PLAYING PSP* - - THE SIMS2*

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]