今日好遲先起身...食完飯就做功課喇..-V-"
聽下聽下阿爸講野先知道..bb*出左世啦XDDDD"
唔知欣欣表姐會改個BB*叫咩名呢!?!??XDDDD'
我同阿爸係度傾買咩比欣欣..
佢話買生果籃..我話買BB車或者尿片XDDDD"
我阿爸冇幾耐出左門口..GO TO BEACH*
做功課做到咁上下開電腦..
點知個MON燒左 * 可能係個插頭鬆左-V-"
UNHAPPY* ..插實左都冇反應..
唉..{呢 段 時 間 我 同 KI*傾 緊 電 話..}
6點幾我就放棄左整..
因為我好肚痛..D腸好唔舒服..
休息左陣就同阿爸去游水LU*
![]()
游水個陣..我覺得好開心..因為我好耐冇游水>V<"..
我仲知道我自己係仲鐘意游水..
但我懶..
歐陽SIR*講過既野..我放棄左..
諗下諗下野..我企係個泳池中間..
=V="EEEEEEEEEEEEEEE......
個池底好滑-V-"..
我問阿爸咩黎架..佢竟然同我講係青苔=V="
我同佢講..泳池邊會有青苔架-V-"...
佢死都話有..唉..
我諗其實個池底係發毛囉XDDDDDDD''
游到咁上下番屋企食飯LU..
![]()
返到屋企即刻沖澡..
跟住食飯..
食完冇幾耐我就食雪糕>V<""
我阿爸就打電話同大姑媽傾電話...
講欣欣個BB*...6磅幾啊!!!
男仔黎既..我仲諗住買隻豬仔比佢添>V<"...
跟住阿爸同大姑媽傾..孻叔既野...
之後冇幾耐就收線..到婆婆打黎-V-"
好彩係阿爸聽電話啫...
婆婆話吉仔咩喎..-V-"....
唉...
跟住我同阿爸落去接阿媽..返屋企..
![]()
點知落到去..媽咪話仲未返到黎住...
之後我同阿爸去散步..傾左好多野-V-"...
AND THEN返屋企SLEEP LU*~~
![]()
TODAY* HOTLINE* - YIN*
![]()
SHARE=]
NO*---BECAUSAE 個MON壞左..
MY MSN MESSENGER*..
`*,!-與人通話中" ',,..,.=]
--------------------------`THE END*





