A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*08月*10日`-)*

ToPiC`* 看見 `雯 *東 ..綾 * 猩[駿] * ...智 * 慧 * 信 的我..=[

今日9*點幾就起身..好早呢!??*XDDDDDD"

一起身已經唔記得發過咩夢啦...好彩啫>V<"..

記得尋晚我地成家圍埋一齊慶祝阿哥會考得左..食左好多壽司啊!!!

我仲飲左J O L L Y   S H A N D Y.. .. ... ..YEAH*!!

跟住我就去左做N E W S  R E A D I N G..YO!* .. 但係MATHS都仲未做晒..

唉>X<"...

我阿哥猛咁話大豬鍚佢-V-"..嘔...

跟住佢瞓左我間房..用埋我部電腦.......

之後去左睇青出於藍 .. 尋日我去左TVB*個網睇大結局既預告..XD"

A N D  T H E N_____`*我去左蒸牛肉..今次蒸得好好啊!!!冇生牛肉...

食完睇電視 .. 跟住繼續做N E W S  R E A D I N G*..

終於成份做晒啦XDDD". ...依家淨番MATHS未都晒*差9頁>V<"..

突然係阿媽張書枱見到有D相既底片..

跟住我隱約見到有幾張係小學既相..之後我猛咁搵D相簿..終於搵到啦..

小六畢業典禮既相.. 25-32上台攞証書XD"

我仲記得我遲左返學-V-"..

影得好模糊..因為係阿爸影架嘛..加上我用我電話影...SO..勁模糊XD"

我地成班人唔知咩事合埋晒D眼..

跟住幅相排列係:

莫莫{得半邊面XD"}細佬阿東..綾...死肥猩..我..黃浩智..慧..王國信XD"

唉..好掛住以前啊!!!*

4點幾我先開電腦..>V<"..差唔多5點先開..XD"

其實我覺得近排日記唔知點解多左人黎...

每日都差唔多20個....

所以我有一個決定..LOCK日記*..

因為寫唔到我既秘密係度..好唔舒服囉...

唉...

依家仲諗緊LOCK唔LOCK好..

遲D要返學..可能繼續寫日記..或者唔寫..

但係TODAY'S HOTLINE就一定會冇架啦..

TODAY'S HOTLINE*

SHARE=]

望著眼前人

方知道甚麼才是真正的思念

Wasabi

呢個唔係WASABI*既二房客..但係今日好想講呢本書..

因為..我真係仲未學識忘記...

今日無無聊聊撞入某D XANGA..

撞到一個.........................................我呆左..

開XANGA個人係近排開架....

如果佢真係某人...我一定會日日去佢日記度睇"...

但係如果我真係咁做..唔通..我仲.........

 

☆沒有人☆
曲︰伍樂城
詞︰黃偉文
編︰伍樂城
監製︰伍樂城


你怎樣看 亦像凝望我
那種不經意 卻洩露矛盾更多
怎可能 無聊之過 
平常稀疏 只因我心多

你守護我 但又迴避我
卻整天吸引著我 注意力無處去躲
不管如何 有人如此愛我
我亦暗裡練習 如和你告白講什麼

*原來沒有 從來都沒有
 纏綿邂逅 完全虛構
 那一刻含情回眸
 原來是我妄想裡的 那點綠洲

#原來沒有 從來都沒有
 教我緊張得心跳這麼久
 到了這一刻終於望通透
 其實愛情來過 半分鐘 也沒有

那感情戲 並未存在過
那小火花卻讓我 過敏地回應太多
心急談情 自然忙中有錯
錯在我太寂寞 隨時愛上未知什麼

Repeat*#
你說有句話難開口 很喜歡跟我成為好友
你卻沒有 故意偷偷碰撞我的手

原來沒有 從來都沒有
纏綿邂逅 完全虛構
我身邊原來無人 曾明示我 
暗戀我 很焦急 等我開口
原來沒有 從來都沒有
教我空歡喜心跳這麼久
到了這一刻終於望通透
其實愛情來過 半分鐘 也不夠

呢首歌....睇到D歌詞我好無奈..

哈..原來放手係咁難...人地都話唔鐘意你咯..

都係放唔開手....哈....

MY MSN MESSENGER..

NAME*---豬`' ﹡,,_}

MESSAGE*---痛 恨 我 ..

FREE SP A C E*====]

為何愛情如玩具?玩夠了..就可以扔掉?

為何愛情擁有魔力?能令我們死心塌地愛著一個人..

願意相信一廂情綠嗎??!?願意相信一見鐘情嗎!?!?

原來心中會傻愕愕地愛著一個不愛自己的人..

還會愛著一個陌生人..或者他的眼神給我失去的感覺..給我親切的感覺..

我變得心亂如麻..但我還願意相信..我可以愛著一個路人..

我可以為他放棄那個另一個他..

每一刻他的眼神都提醒我..不要放棄自我..

曾經他一直在我後面..我也感覺不到..

那種貼身感覺..很懷念嗎?

曾經他凝視著我的眼睛...很懷念嗎?

那個約定..大家會記得嗎??

長大後..大家還會記得對方嗎?!?

或者我們會在街上碰見..但我們已經不再認得對方了..

希望在滿佈星星的天空下...

可以跟你重逢..

____________________________THE END*

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*08月*09日`-)*

ToPiC`* " '世 界 變 .. 夢 也 在 變 ,, 哥哥好勁*!! `'..=]

我9點幾就起身..

因為真係好想離開個夢境..

其實我係比丈丈{`*大姑丈}嘈醒..XDDDDDDDDD"

佢問我阿爸手提..我話XXXX-XXX6..佢同我講..係咪XXXX-XXX0?!

我不停話..XXXX-XXX6..點知佢C U T左我線-口-"!!!!!!!!

冇幾耐佢又打電話番黎..問我點解唔係XXXX-XXX0..

我好無奈...跟住再重覆講多次..XXXX-XXX6!!!!!!!!!!

佢先話..哦!!*

之後我想瞓番..但好驚會發埋個D 夢..

都唔知近排都咩成日發惡夢..

由細到大都冇發過惡夢架嘛...-V-"...

其實個夢係咁既...

個畫面--好亂..我突然係屋企度換衫..原來要返學..

但要9點幾就要返到學校..但我望我隻錶..

成晏晝1點幾..我即刻搵活動服出黎..

跟住唔知點解又見到嘉怡同埋ELLEN*..

我地係綠楊度..跟住嘉怡話而家係7點至8點左右..

跟住嘉怡話以後我地3個要一齊返學>V<"....

之後我同嘉怡講..我地冇約YUKI..馬芷返學啊!!!-口-"!!!!!!

跟住我地呆左...-V-"

AND THEN*又唔知點解返左去學校..

個個坐晒係度-V-"..跟住見到豬肉穎[林俊穎*]..我猛咁叫我前面個女仔坐前D..

我話頂唔住豬肉穎D臭味XDDDDD"

跟住豬肉穎鬧我-/\-"...

之後D畫面又再次亂..我隔離突然有個方祉敦係我隔離=口="..

我話..嗱!你游水又叻過你阿哥..成績都好過你阿哥..

跟住佢好認同啦..

AND THEN*..突然之間我隔離好似變左第2個人..

佢好似係蔡泳達黎架..又好似唔多係..

佢隔離有幾個食緊煙既人經過..佢叫我行過去..

我同佢講..我一定唔會同D鐘意食煙既人一齊囉..

跟住佢即刻走去同食緊煙個班人講..佢話好憎你地食煙喎..

之後我又聽到佢話我個樣好正[-V-""最憎人話我個樣正架啦!!]

頭先企係隔離個男仔突然作撲埋黎..

唔記得佢飛撲埋黎做咩..好似咬我條頸-V-" OR....唔講落去..

跟住我同阿媽講..我唔鐘意佢地班人..

冇幾耐就起身..收到阿爸電話..話阿哥會考18分>V<"...GOOD!!!

晏晝就叮野食..跟住睇左陣電視就去左練琴..AND THEN開電腦...

開左陣就被逼去左游水...

由4點幾游到差唔多5點XDDDDDD""

我同阿爸係度傾計..佢冇啦啦話叫我同阿哥講..話叫佢入我個間..

我猛咁話唔好..跟住冇幾耐佢又話..但你阿哥好想入返林百欣喎..

呼..

不過佢都應該入唔到何傳耀架啦XDDDDDDDD**

跟住跑番屋企沖澡..

跟住開電腦LU...

AND THEN同阿爸講..樂高左好多-V-"...

佢遲D實高過我.....唉*

T O D A Y ' S  H O T L I N E*..

S H A R E =*

W A S A B I *>X<"..

生活有一種毒害,叫「習慣」,當一切變為習慣便會失卻動力。

在生活未被完全毒害前,從點滴中找出一些觀點來,從生活反思生活,

給自己反省,給自己動力。

我的經歷可能引起您的共鳴,我的反思可能是您的啟發,互動互勉,

您是您的二房東,亦是您的二房客!

雖然對生活沒期望,但仍熱愛,45篇塗鴉情書,送給生活、送給您!

Wasabi

 

我今日係方大同個BLOG度見到佢作左篇野..

就係呢篇*----

time, has many things to be told

time, has many lessons to be learned

time, holds so much wisdom we have missed

time, tells many longings we have wished

time, measures what we can achieve

time, gives us futures to accomplish dreams

time, it passes quickly use it wisely

time, OH!! It's time for lunch

COPYRIGHT BY 方大同*

M Y  MSN MESSENGER*..

NAME * ' * }!-百 變 小 豬  ﹡,, = ]

MESSAGE*`,!}﹡希 望 有 一 天 ..他 會 認 識 我 這 個 路 人!* ..,,

         `*,!-}阿 哥 會 考 終 於 得 左 啦XDD"..

--------------------------*`'THE  E n d,,..=]

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]