| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 8 日 星期五  |
今日我...  |
分類: 未分類 |
今日我放學排練RPG論壇,好快練完!
後來,去咗樓下玩,見到##。
跟住同方燕琳佢地傾嘢,接着去老師射水力火箭,一個字-----勁!
連續睇足幾次,點樣都唔厭!
|
| 發表時間:2006-12-08 08:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 7 日 星期四  |
今日早會要講嘢&我班籃球賽拎咗第二名,yeah!  |
分類: 未分類 |
今日早會我同yoyo一齊開咪講嘢(講咩?唔好理講咩喇!),
上科學堂時,我被死人王騏弄哭,王騏正仆街、龜頭、fuck you!
第二個小息,我見到阿杰,我冇叫佢,突然莫文軒大叫話:邱靈杰呀!
我廢事理佢,繼續睇景。午息既時候,我班打籃球賽,同1C打,最後我班贏咗, !
放學既時候,3C班又贏咗籃球賽(阿杰有份打),yeah!!我睇到好high!!!勁激!!! |
| 發表時間:2006-12-07 09:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 6 日 星期三  |
今日籃球賽阿杰個班贏!!  |
分類: 未分類 |
3C班贏咗籃球賽(3C係阿杰個班),贏足兩場,
我班1E今日贏一場,輸一場,唉...
今日放學我同阿杰一齊走,我覺得我同佢既距離好似近咗,真係好happy !
今日傅志祥輸咗一場波之後好似好唔開心,so我依家話被你聽(你是指傅志祥),
輸咗唔緊要,有盡力就ok喇!我地1E班既同學唔會怪你既,唔好唔開心喇,笑先靚仔嫁!!! |
| 發表時間:2006-12-06 07:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|