| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 5 日 星期二  |
| 今日籃球賽我個班win! |
分類: 未分類 |
今日我1E班win咗籃球賽,但種未打完,唔知會唔會我個班贏呢?
我好想知,但係我覺得我個班好廢,咁都贏到,真係奇蹟!所有1E班同學你地覺得係唔係?
最勁咁係3C喇,Why?因為杰杰係3C班,咁係支持佢啦,係唔係先?
阿杰我永遠愛你,如果真的可以的話,我一定做得到的,我要努力呀!!!
|
| 發表時間:2006-12-05 06:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 4 日 星期一  |
我今日攞獎呀!  |
分類: 未分類 |
今日奮進課後班獎,我有份,我拎d咩獎?
我拎咗閱讀最多中英文圖書既第一名,有一包小禮物,好happy !!!
不過上台好害怕,因為要同校長握手,so我怕怕 。
班完獎,阿劉sir叫我同yoyo留低,原來阿劉sir要我同yoyo喺星期四早會上台講自己...(想知?唔講你知住 )
上到課室,之後去咗圖書館同yoyo練習(阿劉sir要我同yoyo喺星期四早會上台講自己...),
順便喺圖書館拆禮物,原來係本好靚既簿仔,好happy!!! |
| 發表時間:2006-12-04 08:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 3 日 星期日  |
| 今日有音樂會! |
分類: 未分類 |
在聽音樂會中,我想了很多關於小學六年級的事情,
六年級的我,唔喜歡傾別人是是非非,但自己的朋友又多數傾是是非非,
為咗識多d朋友,自己唔喜歡傾別人的是是非非,都要傾,否則冇咩朋友(傾咗好內疚 ),
到咗中學,d朋友都係咁,唔傾唔得,好想識一d對別人的是非無興趣既朋友(同以前既自己一樣),如果識到,咁就very good喇!!
可惜既係,我識d朋友無一個係咁,失望 ,為咗起碼有朋友傾傾,真係無辦法,只得呢個辦法,唔傾都要變做傾! |
| 發表時間:2006-12-03 09:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|