| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 2 日 星期六  |
今日去踏單車!  |
分類: 未分類 |
今日踏單車抄車,弄傷舊患(上次二樓至三樓之間仆街),種流血添,痛到要爆炸!!
明明差唔多好番(舊患),無啦啦踏單車可以抄車,係唔係好勁!
點樣抄車?自己貪得意玩單手踏單車,點知,咁就抄車喇,勁唔勁?
以後都唔玩單手踏單車,廢事又抄車,怕怕。
|
| 發表時間:2006-12-02 07:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 1 日 星期五  |
| 今日排練RPG論壇! |
分類: 未分類 |
今日放學排練RPG論壇,好好玩!
之後睇fd打籃球,屎到死!!!
無聊地過了一天!
大家要識做-----留個言呀!! |
| 發表時間:2006-12-01 08:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 30 日 星期四  |
唔洗返學,yeah!  |
分類: 未分類 |
今日唔洗返學,我同潘敏敏&林曉欣去踏單車,好爽!
後來返學校學古箏,今次miss教我彈*彩虹妹妹&帝女花*,勁難!
放咗學同黃寶玲去富康花園玩,勁玩!勁打電話被人,好玩!
返到屋企又做功課,好彩做得哂!! |
| 發表時間:2006-12-01 08:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|