| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 14 日 星期四  |
今日去上音樂班,學古箏。  |
分類: 未分類 |
今日放學落咗下面睇我班既「數理追蹤」比賽,結果,sorry,我都唔知邊個贏 。
跟住見到阿杰練田徑,其實我都係田徑,本來我可以同佢一齊練,不過自己要學古箏,
冇得一齊練 。不過睇住佢自己練,又好似好得意,我睇完又睇,點睇都係咁我意 。
因為睇得太耐,搞到遲咗上去學古箏,不過,冇所謂喇 。
|
| 發表時間:2006-12-14 09:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 13 日 星期三  |
今日午息要RPG論壇,怕怕!!  |
分類: 未分類 |
今日午息要向住大家講嘢:「大家好,我係煙草商業主席,我認為...」,勁驚!!
不過,有阿杰同3E班個個係度,定吓驚,冇咁驚,真係多謝佢地兩個,
而且我種要多謝黃寶玲、潘敏敏同王松欣,thx!!!
放學去咗圖書館當值(我係圖書館管理員),我狂包新書,包到手軟,接着,
我見到楊佩擇佢,死得喇我,因為佢係我仇人,跟住我聽到一個壞消息,
圖書館主任話楊佩擇佢/會加入我地,即係佢由今日開始,做圖書館管理員,我的天啊!
要我同佢一齊做圖書館管理員,即係要攞我條命,想我死,有冇搞錯!!! |
| 發表時間:2006-12-13 08:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 12 日 星期二  |
| 今日午息勁happy! |
分類: 未分類 |
午息落咗去玩,見到呀偉佢,好happy,因為有嘢玩,點樣玩佢?唔記得喇!
唔知點解,個午息好似好長咁,我連續飲咗幾包飲品,好彩冇肚痛!
放學又要練RPG論壇,日日都練,不過由聽日開始,唔洗再練喇,恭喜!! |
| 發表時間:2006-12-12 09:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 24 | »
|