| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 20 日 星期三  |
2006-12-20  |
分類: 未分類 |
今日午息同林悅偉喺圖書館借書,好彩冇咩熟人喺度,
放學去咗人地屋企弄壽司,為聽日的聖誕聯歡會,
都唔知啲同學食唔食,不過你地可以放心食,冇落毒嫁!
弄完去咗買聖誕卡,之前買個啲聖誕卡唔夠用,所以要再買多幾張。
忙於寫聖誕卡,唔寫咁多,聽日再寫過喇,bye!!
|
| 發表時間:2006-12-20 10:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 19 日 星期二  |
2006-12-19  |
分類: 未分類 |
今日喺學校買愛心曲奇,幾好味嫁!
今日第一個小息買錯咗燒賣,午息去咗義務。
PE堂跑9分鐘,我跑到17個圈,16個圈合格,好彩!
放學去咗食嘢,跟住去咗圖書館當值,咁就過咗一日喇!! |
| 發表時間:2006-12-19 08:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 18 日 星期一  |
今日學校放假!  |
分類: 未分類 |
今日我十二點幾先起身,一起身就即刻開電視睇,發覺冇咩好睇,去咗刷牙洗臉,
跟住開碟睇:戀 初歌、小蟻霸、加菲貓2...因為太無聊,所以睇完又睇。
實在太無聊喇,所以開電腦聽歌,跟住變咗唱k !
唱完k打電腦,可惜d games太無聊,好快唔玩,去食嘢!
跟住去還碟被人,跟住又借番幾盒碟,返到屋企又再睇!
無無聊聊,睇完又一天!! |
| 發表時間:2006-12-19 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 24 | »
|