|
今日唔特別..
最尾果堂就去左搵ms lam讀朗誦d野..
讀到死死下既樣...
之後落去換33..打波..之後肥董見到我地..
佢走埋黎話[[正啵]]之後伸左佢一腳..嘻嘻..
今天又側旋了..我唔明咩係側旋但牙so成日都話我側旋..
打打打..牙嘉生日大快樂牙...>v<"
之後打完..入左女更玩..有牙so,紫wing,希彤.......係咁爬上去玩..
自拍..之後牙妹有包野食..佢地2個(冇牙so)係上面..
我地就係咁將d野亂整..搞到成地都係..
之後我同牙妹係咁掃返曬出黎..嘻嘻..!!!!>v<"""
之後走喇..落雨..同大佬so,wing一齊行..移到車站.分手了...
等左一陣就黎到喇..hapi****聽歌..natalie打黎..傾左一陣..
掛了線...繼續訓..緒車啵...>﹏<""""我訓多左陣..就醒醒地..
地了...又見到果個b(仲令仔娟娟既b)佢又同我講野..
雖然唔算fd...但..都係朋友黎既...嘻嘻...
今日東張西望好似有飛飛喔..但我miss左..!!!!!!!好彩家姐錄左..
雖然係花左d..但有得睇而好好的了..不過..我知後援會一定會
有的..!!!
|