|
今天,,去旅行,,累屎了..!!
8點到..聽歌..訓教..冇人嘈住..好舒服喔 !!!
上車..走左d野.聽歌..傾計(知左好多野)..
落車..行山..聽歌..到達了..譚sir又大叫了..話咩..
繼續笑牙........笑死我...
食野...雪糕車到左..hapi****買左..好好食唷..!!
根住唔知點解..無喇喇想買野雪糕比2位班主任食..買左..=.="
嘻嘻..siu sir b番野比我食食..yummy !!!但..好多人走埋黎食..
食完..行山lu...很累很累..多謝碧碧幫我拎袋..thx !!
行到某到..我旁邊的是小遊..之後我行開左小小..
佢就比隻猴哥抓到..如果我唔行開..
佢就唔會比佢抓..>3<"sorsor喔.../.\
行完..諗住買野飲喇..點知人龍太長..買唔到..
比牙sir趕..紫wing已經喊左喇..我上到車真係頂佢唔..
喊左出黎..多謝你地既安慰ar !!睇佢地打機..聽歌..
叫得意佢地講果個咩figo 費高..痴線..笑爆..!!>^<
到左等埋家姐就上車..訓唔到..唉..
|