♥23`04`2007♥
今日10分之早起身`溫hist`=)
7點出門口`又要晴等-____-`
點解我成日遲到`明明好早起左-33-`
以為無雨`點知去到市中`就傾盆大雨甘`/__\
0h N0`同晴1起傘`點知都成身濕哂`開始有少少憎落雨t^t`
去女更`渣物xdd`上番課室`
整下整下又8點`溫左少少-___-`
企鵝監堂`hist識少少甘大把`點死-0-`
聽日中文`牙詹回歸=)`吾洗對住個Miss Yip`真好
夜晚`扮自閉`自己哩埋1角食麵`xdd
發覺今日聰明左xdd`
就當當天是個教訓`
學習迴避今天的過錯`
|