♥6`04`2007♥
今日出街with h0瑩=)
復活節終於到了``*V*可以放假`
買左隻{他媽哥池}`超可愛呢=}
h0瑩隻係`男;;我的係女啊`
超好玩`好抵死xdd`我地都開心死`
之後就食kfC``好味啊``
玩冒險樂園``我連入8達通個50蚊都玩埋t^t
不過都算有收穫的-___-`
個包仔好得意`-}
如果這樣還算不上有默契
至少能代表我們有夠聰明
♥1`04`2007♥
今日`愚人節t00t`
同h0瑩番教會=]``
我又遲到`s0r``
佢間教會真係好古色古鄉囉`
靜到要嗌救命xdd``
同秋子個間係大好分別`
之後去屯門食野`睇戲`
本來吾係為左睇戲`而係食爆菊xdd`
忍者龜`笑到吾知點甘`
最抵死係鄭單歲`睇咩高朋滿座`
點知話停播`笑死`1早估到啦我
好開心有niki份配音=)`無哂到錢``
我D錢就黎無哂囉係t''t` |