|
`本人大名,
|
|
名子::牙斯=)`
性別::{GIRL}`
國家::h0NG k0NG`
性格::樂觀風趣xdd` | ♥♥堅守信念`♥♥
----x♥我是路人甲♥x |
|
年年月月♥`
_______________________
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
`黑澀會美眉♥
`棒棒堂男孩♥
其實你我刀沒有錯`
不需找任何藉口`
很想喊`像幼小`
1不高興喊夠忘記了`
人大了`越會去逃避=] |
| |
| | | |
| ♥{`快樂會永恆嗎`}♥ |
♥14`04`2007♥
今日出街with`ICE`Milk=)
好遲出門口-___-`又要跑囉`失敗
發覺次次出街都要跑``
我同milk等左ICE勁耐``仲以為佢出左咩事xdd`
笑到吾知點甘``搭k51``
之後行`行`行,,好肉漫無目的甘xdd``
我地咩都可以笑1餐 ``
影貼紙相``比人昆水-___-``
點知撞到熟人``無奈`開口中囉``
去左萬寶食野``坐公園``
番華都``日本城``有條友唱歌``笑死咩事`
我勁白痴``第1個走xdd``
行行下``撞番個鬼佬``原來佢係我地後面-___-`嚇死
milk彈左去後面``得我同ICE係甘走`係甘笑-00-`
好采轉左彎 `吾係都吾知點算``
停左係度``3條友狂笑xdd``
5點到`走人
今日h0開心=)
超低能``勁搞笑-}
|
| ♥`{開始要努力}`♥ |
♥13`04`2007♥
今日`遲左起身`又比牙爸鬧/33\`
食Lunch``之後rainb0w打黎`
出左去siu康``hea`坐公園 `
無野做`番小學行``點知個校工吾比入去
我地扮借t0ilet`xdd,,行左幾行就走人t^t`
hea`由2點hea到6點囉`悶死-___-`
番到補習社樓下``又吾番落黎`叫我上去`
我吾理` ,,走左``點知吾記得拎番D糖`0h my G0d`
好懷念小學的日子``
我要努力面對term test*V*``
1起奮鬥吧xdd``
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 30 | » |