17-01-2007*
今日以為可以1切順利考埋{中史}...唉!! t^t'' 點解會咁??係唔係我做錯左D咩野?
搭搭下車..溫溫溫..勤力呢?XDD
到站喇...勁多人係度迫..差D出唔到..行到去..佢竟然唔停車=___-''
因為無人上車..同無人要落車...個女仔掛住傾電話..過左站了/333\.. {0h My m0ther}
去左荃灣...死哂了!!=333='' 話左比牙爸聽叫佢幫我打電話...
點解我會咁蠢嫁??咩人黎嫁??竟然係第1個站落左..應該係第2個站牙..又落雨..
次次落雨都無好野嫁!!之後成個傻婆咁問人::的士站係邊-00-''
終於搭到的士喇.^. 搞到8點50先番到學校..哂成140元正牙陰公...我D錢無哂!!
跟住仲要比校工問呢問路..入課室咩都唔理喇..坐埋位做!!希望中史合格啦!!
今次真係好難忘囉!!
18-01-2007*
今日2點幾番到學校同嫻..hIu晴..之後無咩特別啦!!
放學同h0瑩影貼紙相..好開心..佢好搞笑...去到撰機..又話要唸p0屎xdd
超無奈..影完之後去買禮物送比佢..撰左都幾耐..見到黑白豬好得意..不過都無買到..
我地睇中左kEr0r0,,tAmAma c00L 純..超得意..我唸起佢講過:::越樣衰越得意xdd..笑到我差dd肚爆牙...佢要kEr0r0..我要tAmAma=]]
行下睇下..搞到成5點幾..番屋企喇要t^t''
{h0瑩多謝你牙}*
19-01-2007*
今日實在太好喇..考埋今日就考完喇...
仲有今日係我的生日..今年特別開心..識左好多fdss..``仲有多謝你地d禮物牙!!
夜晚食蛋糕..係芒果味牙..勁好味也*..雖然生日次次都係同牙爸牙媽..但係唔知點解次次個feeL都唔同咁??算啦!!我都唔知點講-___-''
14歲喇,,大個女喇,,唔好再做埋D白痴野喇!!
總之就生日永遠要快樂!!開開心心啦!!
23-01-2007*
今日6點幾起身,,都係遲左出門口牙-00-''
之後唔想搭巴士..去左搭的士...勁早到左``搭8牙..早到你牙!!
我1個係度等hIu晴..My dAdy-____-''...足足等左佢5個字牙!!
叫佢等埋我入門口,,佢又唔等..係出面夾D陰= =''..都唔知係咪fd黎嫁!{講笑姐=)}
`上堂個D..唔想講..只係知道堂堂都係度狂笑!!
放學,,等h0瑩...等左佢好耐都等唔到,,出校門等..點知佢又係入面搵我..[無奈...]
之後去市中買地拖..掃把xdd..1聽到佢咁講笑死我..佢勁搞野囉=]]
行行下..見到嫻佢1個人..就走左!!入左間野到,,講講下,,聽到D音樂..即叫埋佢聽...
我問咩歌黎嫁??咁抵死!! 佢話唔知牙..D歌詞係唔係問我地做咩野??我同佢又係度笑!!
笑到我出唔聲...之後佢無啦啦跟住個人唱[做咩..做咩]...
我地2個係咁行..今日無得睇''我們1家''..少左個笑的機會喇XPP''
唔經唔覺又5點...大家要番家了tvt''
現在的我不是孤單1人*
最起碼我有好朋友,,
有關心我的家人,,
就算發生咩事,,
我相信佢地會幫我,,
我常常都會這樣想的=]]
我希望能夠永遠是這樣!!
唉-^^-'',,個BL0g都唔知咩事p0st唔到之前打個D日記..好想打死佢._.''
|