討厭現在的自己
`本人大名,
 名子::牙斯=)`
 性別::{GIRL}`
 國家::h0NG k0NG`
 性格::樂觀風趣xdd`
 ♥♥堅守信念`♥♥
        ----x我是路人甲x

年年月月`
_______________________
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


醉愛日記`

x)♥
重新開始`可以嗎♥
絕路1條♥
快樂之旅♥
遺忘`不好受♥
 
2007 年 1 月 27 日  星期六


{現在的我已很幸福了}*

17-01-2007*

         今日以為可以1切順利考埋{中史}...唉!! t^t'' 點解會咁??係唔係我做錯左D咩野?
   搭搭下車..溫溫溫..勤力呢?XDD
到站喇...勁多人係度迫..差D出唔到..行到去..佢竟然唔停車=___-''
   因為無人上車..同無人要落車...個女仔掛住傾電話..過左站了/333\.. {0h My m0ther}
去左荃灣...死哂了!!=333='' 話左比牙爸聽叫佢幫我打電話...
    點解我會咁蠢嫁??咩人黎嫁??竟然係第1個站落左..應該係第2個站牙..又落雨..
次次落雨都無好野嫁!!之後成個傻婆咁問人::的士站係邊-00-''
  終於搭到的士喇.^. 搞到8點50先番到學校..哂成140元正牙陰公...我D錢無哂!!
跟住仲要比校工問呢問路..入課室咩都唔理喇..坐埋位做!!希望中史合格啦!!

                                                    今次真係好難忘囉!!
18-01-2007*

         今日2點幾番到學校同嫻..hIu晴..之後無咩特別啦!!
放學同h0瑩影貼紙相..好開心..佢好搞笑...去到撰機..又話要唸p0屎xdd
超無奈..影完之後去買禮物送比佢..撰左都幾耐..見到黑白豬好得意..不過都無買到..
   我地睇中左kEr0r0,,tAmAma c00L 純..超得意..我唸起佢講過:::越樣衰越得意xdd..笑到我差dd肚爆牙...佢要kEr0r0..我要tAmAma=]]
行下睇下..搞到成5點幾..番屋企喇要t^t''

                                                     {h0瑩多謝你牙}*

19-01-2007*

     今日實在太好喇..考埋今日就考完喇...
仲有今日係我的生日..今年特別開心..識左好多fdss..``仲有多謝你地d禮物牙!!
   夜晚食蛋糕..係芒果味牙..勁好味也*..雖然生日次次都係同牙爸牙媽..但係唔知點解次次個feeL都唔同咁??算啦!!我都唔知點講-___-''
           
14歲喇,,大個女喇,,唔好再做埋D白痴野喇!!
                                       總之就生日永遠要快樂!!開開心心啦!!

23-01-2007*

   今日6點幾起身,,都係遲左出門口牙-00-''
  之後唔想搭巴士..去左搭的士...勁早到左``搭8牙..早到你牙!!
 我1個係度等hIu晴..My dAdy-____-''...足足等左佢5個字牙!!
  叫佢等埋我入門口,,佢又唔等..係出面夾D陰= =''..都唔知係咪fd黎嫁!{講笑姐=)}
   `上堂個D..唔想講..只係知道堂堂都係度狂笑!!
放學,,等h0瑩...等左佢好耐都等唔到,,出校門等..點知佢又係入面搵我..[無奈...]
   之後去市中買地拖..掃把xdd..1聽到佢咁講笑死我..佢勁搞野囉=]]
 行行下..見到嫻佢1個人..就走左!!入左間野到,,講講下,,聽到D音樂..即叫埋佢聽...
我問咩歌黎嫁??咁抵死!! 佢話唔知牙..D歌詞係唔係問我地做咩野??我同佢又係度笑!!
笑到我出唔聲...之後佢無啦啦跟住個人唱[做咩..做咩]...
    我地2個係咁行..今日無得睇''我們1家''..少左個笑的機會喇XPP''
唔經唔覺又5點...大家要番家了tvt''

現在的我不是孤單1人*
最起碼我有好朋友,,
有關心我的家人,,
就算發生咩事,,
我相信佢地會幫我,,
我常常都會這樣想的=]]
我希望能夠永遠是這樣!!

唉-^^-'',,個BL0g都唔知咩事p0st唔到之前打個D日記..好想打死佢._.''



2007 年 1 月 16 日  星期二


{用決心將1切完成}*

16-01-2006*

          今日考EPA...{死哂}
  本來唸住5點到起身溫...點知好鬼死眼訓..唔想醒..0h My g0d''
    咩都無喇!!今次ExAm實PaSs唔到...唔講-___-''

         仲有3日咋>33<''..<興奮中>
   
今個ExAm覺得唔緊張...好似平時咁!!

            ::::對未來沒信心,,就張開眼睛::::