討厭現在的自己
`本人大名,
 名子::牙斯=)`
 性別::{GIRL}`
 國家::h0NG k0NG`
 性格::樂觀風趣xdd`
 ♥♥堅守信念`♥♥
        ----x我是路人甲x

年年月月`
_______________________
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


醉愛日記`

x)♥
重新開始`可以嗎♥
絕路1條♥
快樂之旅♥
遺忘`不好受♥
 
2007 年 2 月 4 日  星期日


{甚麼都做不到的我}*

4/2/2007*

           今日`家長日...
     唉..今次的成績真係好唔掂囉!!我無去到..因為唔想聽個校長講個D野!!
 我覺得佢超煩!!見到佢就有種衝動想攞把刀捅埋去xdd..不過好采我忍耐力驚人姐=]]
       平均分又唔合格..想我點牙?又要上數水班...點解我數學咁鬼差嫁??
  唔得咁!!下學期要勤力D..追番D分先得..唔係就死得人多!!
         聽日真好!!唔洗番,,可以訓耐D =))

   :::為何我是這麼無用,,總是將罪名附加在別人身上:::



2007 年 1 月 27 日  星期六


{辛酸的旅行日}*

26-01-2006*

       
今日6點幾到起身..7點幾走人..約左h0瑩食早餐!!=]]
等左1陣..見到佢..超有型...成個黑超特工咁XDD {係爭在無帶黑超}
    唔好講佢啦=VV=''..到左M記..差唔多食完..佢話要番去整壁報喎-__-''
之後佢話見到hIu晴,,問佢係邊..點知1望對面..就見到佢..我同佢對望左1秒..就係度笑笑笑xdd
{超無奈}
     上車同h0瑩坐..後面當然係hIu晴佢地..跟住我地就聽歌..食食食咁...
  h0瑩竟然話我的芝士餠無人要-00-''..我都唔知係好嬲定好笑-33-''..佢又開始係度講笑話..搞到我笑唔停=)
    到左..行行下..見到1條勁爆斜的路..今次真係0h My G0D囉!!
本來有7,,8個人..之後就變成得番我同h0瑩=__='' 唉!!
     我地行行行..又撞番佢地..1起行喇又...
   無啦啦勁恐怖咁聽到有個女人係樹林個邊唱歌..嚇到我同晴係度對望..話番比其他人聽..我地成班又停係度細心聽聽..真係好駭人嫁!!我地繼續行..行到入去又聽到個D聲..1路嗌1路跑番出黎..嗌得大聲到你牙!!
   之後食LH..痴飯..唔知點解我D料好少同嫻差不多!!
我地4個唸住上廁..點知我同嫻去完唔見左晴同慈..0h N0..我地D袋係哂佢地到牙My G0D..
    我地好心急咁搵..又要上斜喇..人地落斜的時候..我地就上斜!!
  幾經辛苦終於搵到佢地..太好了=] 嫻好似嬲左佢地咁..其實唔係的說xdd..我地誤會左佢地就真..慈佢地又係度玩曾心善!!
   我地之後就再行左陣咁..嫻遇到D事..佢勁無奈..搞到我又無奈埋1份tvt
        話咁快就要番去了..告別豬牛羊了!!