20/2/2007
究竟幾時先到明日嫁-0000-;;;;
唉!!;;;點解D功課咁多嫁-____-;;;
{唯有靜靜的等待明天}XDD;;;
欺騙你是我的保護色``
甘心做個愛情的弱者;;
19/2/2007
今日成班阿姨黎我屋企;;;
牙BA就慘啦``咩都要幫佢地做哂/00\;;;
今日多左個BB仔=};;;
佢好鬼Q啊>VV<``;;;比左我架BB車佢;;;
見到架BB車;;;唸番起細個時的自己;;;
牙BA同我講``細個的我好少喊=);;;好乖
但係而家就,,,算啦``吾講啦!!
所以我都要學細個咁吾喊.V.' '
有D吾捨得部車XPP;;;
今日睇到{我們這1家}喇!!``
人總需要勇敢生存``
我還是重新許願;;
|