14`03`2007
今日我超眼訓-00-``
我真係好吾想坐係個度囉
算吧=}``今日上堂`上堂`加
訓教`訓教`完全唸吾到邊D野係有意義的
其實我今日吾係好想打XG!!
琴日我有好多野想講``
但上吾到XG``又hAng哂機甘/_\;;
經過琴日之後``
終於知道真心的朋友係邊個``
之前成日都認為有好多朋友就係最好
但而家先發覺吾係囉-____-`
開心的時候`你地會搵我;;
吾開心的時候`你地會搵我;;
有困難的時候`你地會搵我;;
但我有困題的時候`你地有邊個會幫我;;
做錯左`我會原諒你地;;
我做錯左少少野`你地就判左我死刑`
你地有無理過我的感受牙?
朋友係要關心`諒解`包容
吾係要黎幫人受罪`只得單方面開心`
而家對{朋友}係可以講完全心淡``
不過亦因為今次呢件事;;
知道邊個先係我的真心老死xdd
以上全是發洩說話`請不要介意啊*V*
感謝你啊h0瑩`
我吾開心的時候`
你會聽我發下牢騷=)
我1定吾會忘記你的XDD
老死``你是我的好老死
|