2007年7月9日♥炎熱♥
今日番學with嫻:)`
去海洋公園啊`本來不太想去的-_-
恰點幾到左`即自由活動`超正=]
1開始就玩D勁刺激的-0-`
飛天鞦韆`勁爽牙`玩玩下`仲同嫻hi*V*
過山車`超激L0R`我係甘叫媽媽xd
海盜船`好驚`衝力大到我手震腳震/_\
摩天輪`睇風景`超令
不過`望落下面超高-_-`有少許畏高`
咩飛鷹`轉到我同嫻頭暈暈`
滑浪激流`D水好涼=)`我濕左少少`蠻好玩的
本來吾想玩太空摩天輪`因為有點驚X)`
點知嫻又迫我玩t^t`玩咪玩`我洗怕你-3-`
玩個陣`望左幾眼`就有D暈`都吾係好恐怖姐;}`
玩攤位遊戲`m0贏過禮物`哂左陸恰蚊t0t`
算吧`去左海洋館`悶到痴根`
嫻仲以為係水母館-_-`無奈
衫點幾回校`四點番到食M記-V-`
跳樓機成日都吾肯比人玩`比玩個陣`我地就要走`頂牙\0/ |