2007年7月7日♥晴天♥
幾日m0打日記了`
今日熱到痴線-_-`睇電視t00`
發覺星期陸都是無聊的-0-`
LUNCH`煮麥皮:]
之後約左KATHY出去`點知佢甩我底t0t`
算吧`反正我要和她1起出市中`
逛了逛柒仔`便走了`留下我1個-_-`
打比媽媽叫佢出黎`陪我-V-`
點知佢要用兩個鐘先出到黎`咩事
狂行雅都`行到我超興`
衫點幾先到`離哂大P0\__/`
半粒鐘洗了$200`不是吧.__.`
四點回家=)
近排狂睇我愛黑澀會`模範棒棒堂X)`
鬼鬼♥鮪魚♥
現在甚麼都變了嗎♥
|