聽日終於有得放假喇~雖然只係返左六日工,但都好似好耐咁.....唉....日日都係返工就想快d收工...一d意思都冇....
今年仲有六日大假未放,我已request左9月放3日,10月放3日咁.....因為要影靚靚婚紗相~~哈哈,希望能夠影到自己心目中想要既feel 喇~~
依家調左做reception既工作,都唔知係咪真係適合我做,我總覺得自己做得不夠好,不夠快.....連d"黑色"人士都話我既進步停頓左,聽完緊有少少唔舒服....但我都要時間去適應....依家做左五個月到.講真以前做廳面都要做左成年先達到佢地既要求喇,依家做既野煩左好多,follow up好緊要~~d工作又唔可以一日就完成,其實我都好煩....日日返工都冇以前咁開心....以前做service完左返埸搞定就收工,依家就要日日都記掛著今日有冇做漏野.....
|