29/6 去左遊船河,當日都不是太好天,好彩大部份時間都冇雨落~~~
我們約左9:30在西頁碼頭等,但.....有人遲到....最後成10:45先上船....等上船既時侯,因聞到船既氣油味,有點不舒服.....
跟住上到船搭左45分鐘到,就到左一個沙灘,跟住就可以到沙灘玩,又或者去玩香蕉船,我們遊了一陣水,就到沙灘玩數字球,哈,真係玩到好累好累,到依家d手手腳腳仲係酸軟的,不過今次能夠夾埋咁多人一齊放假,真係難得呀~~~
到大約5點就開始回程,仲落大雨tim....好彩走時先落咁大雨,咁就完成左一天既行程喇~~~~
|