2005 年 10 月 30 日 星期日  |
| 改版-*' |
岩岩改左個所謂既版--
唔知大家覺得點呢??
本身我想整晒w-inds.,Lead同jay架..
點知又搵唔到Lead既相相--
好多新既都有sample..好想要Lead既冇sample相呀!!!!!!!
|
|
2005-10-30 12:18 AM FINISH`
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 10 月 26 日 星期三  |
| JAY* |
之前因為太留意w-inds.同Lead d野..就冇咩留意呀JAY--
仲搵佢地做左個對比..覺得呀JAY好唔敬業咁--[成日都唔記得歌詞]
放棄左佢----------[我細佬成日話::佢咁多人中意,,少你一個唔少啦..]
不過我之前買左佢D碟..又冇後悔過喎..
但係..上個星期6..我去唱片舖,,見到話呀JAY就黎出碟,,呆晒咁..
真係放唔低佢..超想買呀!!又留意番佢..XDD
可能係因為w-inds.同Lead既關係啦..搞到我留意佢地多過呀JAY-*
之後睇黎我都會留意晒佢地8個既野LU!! |
|
2005-10-26 09:55 PM FINISH`
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 10 月 21 日 星期五  |
| -- |
今日好好好好好好唔踞囉!!!
[講番琴日,,前日我同粒粒幫chem sir釘野,,好多疊,,咪分唔到次序囉..琴日比佢..佢問有冇分次序..我地話冇..佢話「有冇搞錯呀!!」喂,,e家咩事呀,,幫你做野你仲要咁既態度,,真係想同佢講番句有冇搞錯囉!!]
英文::MS LOK又咁啦---
CHEM::超超超唔踞!!開頭佢講番琴日默書D野啦..話好果D講名..唔好果D就唔講名..唔知講講下又指名道姓話果D人...背默..佢同琴日一樣.,,係咁嘈嘈嘈,,大佬呀,,嘈住晒點背呀..之後教書..好煩呀!!!一樣野講幾百萬次..又係咁話人...
數學::正呀..又有得做數!!
中文::都OOKK咁啦..有得笑,,聽書都OK..
SR果時...派左D通告仲有要做果個唔知咩表..之後佢又講左N咁多次,,吳昊同阿棠傾計..佢叫佢地出去坐..之後吳昊話唔知咩..呀SIR又叫佢抄CHEM書..佢話支筆寫唔出,,入去拎番支,,又話佢玩野..係咁嘈佢...嘩..E家咩事呀,,,冇墨唔得架咩....
之後晶問大頭借簿..大頭飛左比佢..呀SIR就話「5下掌上壓」,,E家體罰咩..之後叫左佢過去..講講下...大頭覺得呀SIR針對佢..之後喊左出黎..呀SIR叫佢去次所...出左去一陣都冇..就聽到D女仔既喊聲..搞到我地幾驚..以為大頭喊成咁..
真係好咩姐呀SIR,,,咩事呀..玩針對玩到咁出面..佢好針對D人..特別係大頭,吳昊佢地..少少野就話佢地..咩事呀000我記得有次呀SIR搞家長日D野啦,,D人D時間都就唔到..佢就同大頭&唔知邊個叫佢就下呀SIR...佢地話呀爸呀媽係E時先得閒,,佢咪話佢地囉....話咩就下呀SIR唔得咩,,咩咩咩咁...E家人地屋企人真係唔得閒呀嘛,,咁都冇計架...關佢地咩事呀--無理取鬧!!!!!!!!
放學做HW.,,好搞野!!就7點果時..韻伊上黎話..岩岩聽到果D喊聲唔係大頭..有4個中一玩碟仙,,玩玩下邪靈上身,,之後又喊又笑咁...我地果邊好多人都聽到..但係又有人聽唔到...好得人驚呀....之後得番我,欣欣,MAGGIE,馬尾,BOBBY同薯仔...岩岩好3個番去[2女1男],,,唔係驚死我==
E家成班講緊撞鬼單野..好得人驚呀,,,大頭同成龍出左去又聽唔到..我地406又聽到...仲好似得406先聽到呀..好驚呀...真係咁咩.... |
|
2005-10-21 09:51 PM FINISH`
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 10 月 18 日 星期二  |
| -- |
今日番學啦又要==
蕉早睇中文書..好悶呀--
PHY::我中意呀!!感覺都幾好呀!!
中文::默書,,得80分..=..=好中意成班一齊講時視呀!!!
小息::呀SIR叫我同粒粒去搵佢..點知唔見人--
數學::TEST,,,都OK識啦,,不過我覺得錯左幾多下--
ENG::做LISENING,,都OK既,,岩岩做完..話要PRESENTATION既..個火警中救左我地,,哈哈,,成班都諗:「慢慢黎,,唔駛急,,」XDD真係過左..唔駛PRESENT..XDD
LUNCH去左睇男籃,,,我地班有何伯,PP,吳昊,小熊,培,塔出,,,睇到我地成班幾激動呀!!最後12比10WIN左..XDD都要多謝CL佢地係咁犯規啦..哈,,
上番去,,做SR,,對ENG JOINT TEST..我42分,,之後我同大頭,塔塔係咁搞白免對鞋,,,勁搞野....MS都唔知做咩係咁講禽獸...=..=
放學做HW啦...6點幾開始同YOGA足棋,,勁多軍師呀!!!白免超勁呀!!!睇唔出囉..XDD
番屋企,,睇下JUNON出左未...又未出...平時好準時15號出架嘛...E家18都未出,,,,番到屋企...有人黎速遞隻THE SAME WAY比我,..點知屋企冇人..要等多2個工作天出去火車站郵局拎--不過好開心呀!!!等左咁耐中於黎啦----感動*']希望聽日JUNON出埋啦..XDD
今日響`學校做晒HW啦...HAPI!-::']第1日唔駛做HW呀,,,XDD中於可以訓餐好架啦...
PS:::E張KEITA勁勁勁靚仔呀!!!好SEXY呀--超超超中意呀!!!!!>333< |
|
2005-10-18 10:35 PM FINISH`
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 10 月 16 日 星期日  |
PINK之遺傳子  |
呀呀呀呀呀--岩岩睇左PINK之遺傳子,,冇字幕..但係都明既...佢地勁勁勁勁親密呀!!!!佢地想KISS好多次..不過都有D野阻住..[我要多謝佢地!!XDD]不過..下回就一定有KISS呀.,,,,今次拖手仔都睇到我眼火爆,,KISS咪仲死..冇啦宏宜..唔好呀-----
PS::張圖整得好K型..不過好中意E張相..宏宜好靚仔呀!!>333< |
|
2005-10-16 12:31 PM FINISH`
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | »
|