2005 年 10 月 15 日 星期六  |
| 人渣-- |
今日晏晝同HEIDI,菠蘿出左大埔,,,我想買鞋,,點知搵黎搵去都搵唔到岩心水..下次先啦咁--4點幾果時諗住上水睇碟..點知我細佬打過黎---
F[家姐呀,,你響邊呀?]
P[下..我出左大埔囉,,做咩呀?]
F[我E家響差館呀..]
P[下..唔係呀,,咩事呀?]<--我以為佢打交;;'
F[我比人偷左個袋呀..]
P[唔係呀嘛........]
﹔(下面果D唔記得..)
之後打比呀媽同佢講囉,,,就話響火車站等咁啦--等緊佢果時,,見番呀彤,禤姐同K SIR--我等到呀媽之後,,一齊去左差館,,入到去走廊,,都幾得人驚,,因為細佬未夠18歲,,要家長陪佢一齊錄口供,,,事發係咁----
``[今日佢同7個FD響11點半去左羽毛踢波同吹水,,2點半到去左五人踢,,,佢有個FD(倫)岩岩換完3落番黎,,就擺左個手機響佢個袋樹,,咁個袋就放左響五人近花都既鐵網既中間位置,,之後就踢波啦..踢到4點,,發覺個袋唔見左...就搵左4個字到...倫個家姐落黎問倫係咪唔見左個電話,,話岩岩差館打黎問佢係咪唔見左電話,,捉到條友拎左倫既佢電話--叫佢地去差館..就咁..]倫就搵番手機,,不過我細佬就搵唔到....
番屋企..食完野,,管理處打黎,,話響車底搵番細佬個袋--不過入面冇晒錢同手機,,,d錢就響偷倫手機個人樹...佢拎左d黎打的,,,仲有果d比晒呀sir,,
好耐冇咁火過....邊有人咁on9架..偷野喎,,,好好玩咩?咁中意偷野自己偷你老媽子d野囉,,,人渣到呀000000算啦..e家係想搵到果條死仆街,,拎番部手機姐...
|
|
2005-10-16 12:13 PM FINISH`
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 10 月 14 日 星期五  |
| w-inds. 30問;;;* |
1.你的名字叫什麼?
--小豬///禽獸-00-
2.你是什麼時候喜歡W-inds.的?
--4月的不知那日開始;;
3.什麼時候知道W-inds.的?
--中2的時候,,當時同學也在說他們''
4.裡面最喜歡誰?
--小涼小涼!!!!!!'
5.裡面有討厭誰嗎?
--當然沒有!!!3子我也很愛的||"
6.為了他們花了多少錢?
--不知道喔]]
7.有看過他們的演唱會嗎?
--沒機會||'[為何不來港?????]
8.覺得他們是GAY嗎?
--不是!!!!一百個巴仙不是!!!!!!!
9.承上題,如果覺得是,那是誰和誰?
--不不不不不不;;'
10.慶太退出演藝圈,他會去做什麼?
--嘩,,當模特!!XDD
11.那涼平?
--當我的老公!!!!XDD
12.龍一?
--做DJ吧,,我覺得他會愛的!!![美麗風采中當得那麼高興,,]
13.為了他們有做過什麼瘋狂的事嗎?
--也算有的;;XDD
14.他們裡面的東西,你最寶貝的是什麼?
--任何一樣!!!!
15.假如他們都聽的懂中文,又剛好在你前面,你想對慶太說什麼?
--慶太,,你的歌唱得十分的好!!!!加油!!我愛你!!!
16.涼平?
--涼平,,舞跳得十分出色,,加油!!我愛你!!!當我的老公吧!!!XDD
17.龍一?
--龍一,,繼續努力的RAP,,加油!!我愛你!!!
18.喜歡他們唱歌還是跳舞?
--2樣也愛,,不過愛跳舞多點;;'
19.假如他們都在你面前,你想唱什麼歌?
--小風的「從天而降的白色星星」''
20.你想對他們的誰告白?
--我的最愛..小涼;;
21.那告白的內容?
--你是的最愛的男人,,請跟我交往吧...
22.假如說他們有女朋友,你的反應?
--祝你們永遠幸福!!不過..可以跟我交個朋友嗎?
23.是會支持還是反對?
--支持''因為他以總有一天會結婚生子;;但`新娘′肯定不是我,,
24.如果他們是你家人,怎麼設定角色?
--哥哥*我一直也想涼平當的哥哥..]
25.有幻想你喜歡的是你的男朋友嗎?
--沒有喔,,,只是有很愛他的感覺--'
26.喜歡他的心是堅定不移嗎?
--是!!!!!!!!
27.如果他們都替光頭,你的反應如何?
--沒什麼,,我愛的是他的人!!
28.有想過要花大錢去日本跟隨他們嗎?
--沒有,,,,,跟隨他們,,他們會覺得很煩擾''應該給他們一些私人空間||"
29.有見過他們本人嗎?
--沒有====[哭]
30.你會為了他們去死嗎?
--不會,,,為何有這樣的需要???他們也不會希望有FANS那麼傻!! |
|
2005-10-14 11:18 PM FINISH`
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 10 月 7 日 星期五  |
| 校園生活-- |
我就黎發癲啦!!!!!!!!!!!!
E家D生活都唔知係咪人過架....
今日--番到去--等埋馬尾落去拎報紙..[因為我係一個十分盡責既學推],,落到去..佢地話伍子謙拎左喎..-0-玩野咩,,
上番去,,汁下野,,,吹下水..就讀EDITORIAL啦,,呀SIR又同粒粒一齊讀..好搞野,,,XDD上堂啦又..
PHY:背默..唔識呀0000之後講RADIATION,,都OK既,,
中文:睇人小組討論,,睇睇下自己都想討埋一份,,XDD幾有氣氛架..
數學:又做數啦...又係成班做數做到唔想走..
英文:MS未黎,,MS CHO上左成堂,,好搞野,,,XDD我地EMITY LUNG組WIN左..不過之後大LOK又黎左..唔知算係講定點,,講講下喊..我覺得好假,,係咪特登喊比我地睇架...搞到我地飯都冇得食...LUNCH TIME先落得番去,,頂頂頂..個飯得人驚到呀,,,青綠色架..諗起都想嘔...之後又PE堂啦喎...跑左2個圈..成班都話痛啦...岩岩食完野就PE堂..一陣成班集體盲腸炎咁點..做完熱身,,又跑多2個..之後出去曬.,打手球..又睇下CL玩引體上升咁啦..之後30野掌上壓.,又2個圈,,跳樓梯,,女仔2個圈,,男仔搬架..,,搬架好過..=..=上番去,,粒粒同我講要寫番D SORRY野比大LOK,,我寫響黑板,,冇晒力...=..=之後寫左D野啦,,成班集體摺心心比大LOK..我有4舊朱力[因為EMITY LUNG WIN左..MS CHO比我地],,我比晒人食,,XDD..之後作COMP..係咁笑笑笑,,JIMMY同雞精有D野喎..心心相印..XDD笑死...作完,,又要間SVO,,好辛苦呀果時,,即行出去抖下氣...呼,,,6點同粒粒番歸,,行左一陣,,有個FORM1仔問我地借4.5..借左比佢...今日唔知做咩咁好人..又幫人地派野...又借錢比人...=..=不過我日日都係咁架啦..XDD
宏宜套新劇呀,,Pinkの遺伝子,,,出左第1回啦...不過BT未有呀,,,,好想睇呀!!!!不過..睇左D劇照,,第1回就咀啦...冇啦...蝕晒啦宏宜.... |
|
2005-10-07 10:31 PM FINISH`
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 9 月 30 日 星期五  |
| -- |
超可愛既小涼,,好中意佢個表情,,後面有慶太同龍一,,[睇唔睇到龍一呢..比慶太遮住左xdd]
中於星期五啦..等死我!!個個星期就係等e日--xdd
今日唔駛睇editorial..正呀!!!成班響樹吹水!!
地理:都幾悶下..
BIO:唔講都知悶...
PHY:正爆呀!!!分組呀嘛,,2個講傳導,,2個講對流,,2個講輻射,,我地傾得勁好呀!!![組員-我,潤,so肥,jimmy,大頭同pp]好有discuation(英文唔曉串,,中文唔記得)既氣氛呀!!之後一個細quiz,,我,so肥,大頭同pp都滿分,,潤錯左1條,,jimmy錯左1條..全班最高分我地組..有包蝦條同一包薯圈..點分,,=..=如果次次都咁就好...咁樣學到好多野,,,我地組都係ls同lt(加埋一個cl既異族)傾得好掂呀!!如果次次都咁..成績一定好好!!
ENG:大lok今日唔知搞咩,,冇火既..我地test.,一定好唔掂...上次佢就掟簿,,今次好聲好氣咁教我地喎...好得人驚..
LUNCH同馬尾上左去搵何敏,,有個D PTH勁到呀!~!!講得仲好過何敏--
PE:玩死人..1.熱身 2.跑大圈X2 3.又跑大圈X2 4.手球X100 5.手球X50 6.掌上壓X30 7.跑大圈X2 8.跳樓梯X20
真係做死人架...玩野咁玩,..次次都搞到咁...不過都好既,...做下運動..減減肥..
上番去..又吹水..MS講講下野唔知做咩講左「禽獸」E 2粒字..之後LS果班友同知我叫禽獸果幾條友係望住我講我先係禽獸..成班都知晒啦咁...=..=
放學,,同馬尾上左去圖書館,,幫何敏搞野..好中意何敏呀!!!!上圖書館玩玩都幾好...好舒服!!XDD E 2日都上左去搞野..搞到6點..同張詠怡,陳家欣&衛倩兒番歸..就咁一日--
岩岩睇完「現在很想見你」,,唔係好明佢個ENDING講咩,,得閒睇下電影版先,,,不過電視版有成宮同(FORGET左個女主角個名..)2個都好靚仔/女架!!!E家又追緊orange days,,正爆爆爆,,又係成宮..xdd仲有妻夫木聰同柴崎幸,,又係靚仔/女!!內容都好正1!!i like it2..
|
|
2005-09-30 09:02 PM FINISH`
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 9 月 28 日 星期三  |
| 合醋+火-- |
琴日好合醋同好火呀!!!!!!
合醋的事--
1.
某人係ICQ到SD俾我,,,,
w-inds在台速報!!根據在台灣有追小風fans回報!
除左亞太老闆的女兒之外,
有好多人也見到之前傳殘酷一叮唱日文那個女生出現
昨天24號晚
大約3時那個女生載往cup帽出現在新莊體育館
本來在場的香港小風迷認出她後
馬上有日本工作人員帶她由職員通道入去!
有傳言說今次可能是小涼邀請她看的
因為有人聽到工作人員和她的對話中有講到
不知是什麼人等左好耐,而且對她態度也十分客氣
聽到勁唔知點咁..
唔知做咩好唔想係真..好驚佢地2個真係識..愈諗愈遠--
唔知做咩會咁...合醋=..=
2.
Pink遺伝子劇照--
見到合醋死啦!!!!!宏宜冇啦冇啦...蝕晒比人啦...
話就話拍戲..不過..E套戲好H架[漫畫版]21禁架...
宏宜仲有得淨既..冇啦冇啦...
第時都唔知敢唔敢睇呀!!!!!
------------------------------------------------------------
火的事--
實在容忍唔到...我先講出黎~
尋日我姐跟我說~
佢去買Ayu隻碟個時~
見到有三子fans 買左w-inds.隻十六夜之月wo~
咁我姐都喜歡w-inds.的龍一既~
就好奇咁望下佢地抽中邊個啦~
點知~d fans 惡行出現了~
其中抽中左龍一~唔單止出言話龍一
更爆叫人嬲既係~
佢話完之後...
將個puzzle..
二話不說...拋進就近垃圾箱!!!!!!
聽到果時..第一時間想打爆果條友..
E家佢咩事呀,,抽到龍一好失禮你咩...有幾多人想抽龍一都抽唔到呀..
E家當龍一係咩先..冇龍一/慶太/涼平就唔係w-inds.啦,,
如果佢真係好唔想龍一既,,咪同人換囉.,
駛唔駛掟入垃圾筒呀!!!!
佢仲要,,,爆粗話龍一,..[出言=爆粗..果個人講既]
如果佢抽中左3子果張..駛唔駛剪左龍一出黎鬧番幾句之後掟左佢呀..
鬼唔望你e世都抽唔中你中意果個呀..[好似毒左d..]
不過..有d咁既人...真係好慶囉... |
|
2005-09-28 02:57 PM FINISH`
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | »
|