橘慶太 - 道標PV

2005 年 9 月 2 日  星期五   晴天


第2日-- 滿足

今日唔合食錯咩藥...7點5先起身...但係之前睇左鐘..知幾多點架喎..又唔知做咩又訓番..低低能能咁---

又同heidi.菠蘿.達仔番...番到,,呀sir ms都黎左...想出去傾下計都冇得...睇書...本書係咁講呀董生佢地班人既..不過個作者引用番d歷史黎講...幾好睇..我中意!!之後搞班務...我地班真係係咁笑笑笑笑---可以講係成日有50%既時間都有得笑..去hall..好想訓呀---食lunch,,好唔掂呀....好難食呀...希望第時會好d啦...揀聯課--入左pth,,上去調位...同馮柏倫,伍子謙坐..對面係jimmy同張晶...(我地d位係對住咁坐既..)都幾好呀個位..之後無啦啦打警中..落左半層..先話係警中誤嗚....上去選科長...我揀左chem..呀sir個表情好搞野....好開心咁...哈...放學等左heidi好耐....佢未放呀嘛...之後番歸..就咁又一日啦...

ct班..我好中意喎....真係好搞野..xdd 等heidi果時....見到305..突然又好掛住ls....第時有機會約出黎玩玩啦..ls既同學仔----

PS::小慶彈琴..好靚仔呀!!!>333<仲有小涼響樹唔知做緊咩添--

2005-09-02 10:58 PM FINISH`
 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 9 月 1 日  星期四   晴天


4CT-- 愉快

咁快就9月1啦...今蕉同HEIDI.菠蘿.達仔番,,番到之後等埋AMANDA...差D遲到!!!

4CT呀!!!!!!都OK啦....好搞野呀!!!!謝SIR同MS曹教....成日都係咁笑....如果經過406...好大可能聽到我地D笑聲....好玩囉佢地...不過要我地靜...都好靜架....好聽話....我都係2號..好感動!!!!今日順號坐...都OKOK既,.,,,,,個位好悶囉..不過個班房D FEEL就好正!!!!XDD落HALL....又係攸D無聊野...上番去...又笑過....對4CT班....好大期望....好想番學既FEEL又番黎啦....不過過一排就冇可能係咁....之後同HEIDI,菠蘿出左沙田..行行行行行囉....冇咩特別====

我諗上左F.4...都冇時間打咁多日記..玩咁多電腦啦....3點幾放....搞搞下..有埋聯課5點幾..如果要補課7點幾...番黎食飯..做HW...汁書包..沖涼..上論壇[日日都要上一次先安落]..打日記...11點30前訓..我要早D訓..早D起身----第時可能打日記都廢事囉....大家就要響我打日記既時間...留多D言啦!!!XDD

LINLIN電左髮...索左好多呀!!!!!掂掂掂呀!!!!!!

PS:::酷酷的伸也---

 

訓啦!!ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

2005-09-01 11:19 PM FINISH`
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 8 月 31 日  星期三   晴天


又打日記-- 不安

好耐冇打日記LU---發生左好多野架....

1.安左XP..晒機..要DL番D野..冇時間搞..

2.HW--------[我絕對係一個勤力既小朋友..所以E家都未做晒-- =]

3.果日我比我細佬搞搞下...個火牛左..嚇死--

4.睇日劇---DL左縮水女朋友..成日都睇,.SO冇打日記

5.懶------

-------------------------------------------

E排都冇咩野,,,係同老豆.....唉..唔好提啦..我知錯啦....今日老豆生日..我畫左張好唔掂既卡比佢....希望佢中意啦!!!XDD

PS::好可愛既小敬!!!

2005-08-31 08:07 PM FINISH`
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 8 月 21 日  星期日   陰天


心情=== 感動

今日...一般啦..唔係咁開心姐...一早..唔...好似12點幾起左身..都係響屋企可以訓耐D...食完野,,,都冇咩做..電腦又比表妹搶左黎玩...一個呀姨走左...一個呀姨黎左...去左食野..呀姨教我用PI...幾勁架佢都..食飯之前..我老豆無啦啦話我玩電腦唔食飯..話左我一句..我咪駁佢一句話「係話我一個..佢地唔係玩緊電腦呀」之後就發皮4囉...佢成日都當我大個...咩都叫我做...特別係佢地黎左...佢好似當我係呀4咁...我琴日先因為咁之嘛...食完咪即入房囉..(果時有D想喊啦..)做功課..大把未做呀,,都唔知點死好...26我要做晒啦...又多..又唔曉做...見到都唔想做呀..聽日我點都要做完果D英文佢呀!!!!不過有佢地響樹...點做呀...好煩架...做都做唔晒佢地啦...一日都係D死人MISS..比咁多HW做咩------

PS:::我的次命    宏  宜

2005-08-21 10:46 PM FINISH`
 [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 8 月 20 日  星期六   雨天


輝輝--生日快樂!! 愉快

今日係輝輝既生日呀!!!!!

鍵本輝--生日快樂!!

17歲仔啦!!又大一歲..Lead有你響入面..真係搞笑好多呀!!XDD最可愛既就係你既爆牙..你笑得好搞野..好得意呀...

琴日訓唔到..睇電影..(我細佬DL左--)之後呀姨又講左魔剎/朱古力獎門人/[較剪人](唔記得個名)D劇情..係魔剎咩D..5點幾訓啦..點知一路想訓..就諗起岩先D劇情..唔得人驚架..不過我都唔知做咩好..訓黎訓去都訓唔著..我係咁諗w-inds.Lead..想分下心咁啦..點知日本..就諗到大逃殺--又驚..都唔知做咩可以咁..好白痴..到8點幾..入左呀媽間房訓(呀爸番左工LU)..有D電視聲..同呀媽陪住,,我先訓得著..

12點就起身啦------之後就咁一日----

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS::第一次整既生日BAN...好K型...

2005-08-20 06:07 PM FINISH`
 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]