橘慶太 - 道標PV

2005 年 9 月 28 日  星期三   晴天


多變的天空
http://becauseofwinds.myweb.hinet.net/wk.txt 
睇唔睇到呀????多變的天空個封面呀!!!!

整果個好勁呀!!!!

2005-09-28 02:38 PM FINISH`
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 9 月 27 日  星期二   晴天


w-inds.黎HK?? 疑惑

「w-inds.」的大碟及單曲連續成為台灣外語碟的銷量冠軍,在香港及韓國亦有極佳的成績,因此成員表示希望舉辦亞洲巡迴演唱會,與香港及韓國的歌迷見面。

係就好啦!!!!!快d黎啦..真係好想見下佢地呀!!!!不過..一定勁多人都想...我邊夠人地黎...只要佢地黎hk..我就一定好開心架啦....如果可以既話...想同佢地握手呀!!!唔握手..見到佢地..我都開心到跳樓呀!!!XDD

涼平慶太龍一呀!!!!!你地黎HK啦,,,好多人會好開心架....香港都好正架...你地成日都話台灣最棒...唔知點解我會唔開心...[合醋??]總之.......................

我愛你地呀!!!!

2005-09-27 07:36 PM FINISH`
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 9 月 25 日  星期日   晴天


十六夜之月 愉快

之前出左去買左w-inds.既十六夜之月同Lead既Lead!Heat!Beat!...
十六夜之月抽中左涼平...開心死我呀!!!!不過我都係想要3子果張,,,可以又有錢既話...我想要晒4張呀!!![w-inds.,慶太,涼平同龍一]
Lead!Heat!Beat!就要左紅色手帶..都好正...因為你代表宏宜架嘛...xddd..不過又係果句,,可以既話4條都想要晒...

2日假又完lu...做咩咁快既,,,,,聽日要番學....講真,...點先可以對學習有與趣???上堂真係好悶...日日如是..唉....唔打住lu,,,,做hw先啦要...

PSSSSS::邊個有我日記既,,回應下啦...好冇姐..xdd邊個都冇所謂..因為我想個日記比晒個個人睇架嘛..xdd回下啦...我會打得有FEEL D架!!

2005-09-25 08:56 PM FINISH`
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 9 月 24 日  星期六   晴天


伸也生日-- 愉快

923 谷內伸也..18歲生日快樂!!!!!!!!!!!!!!

I LOVE YOU EVER!!!!!-333-

好耐冇打日記LU..中4,,,,,,,,,
日記變左週記LU,,,,XDD
可能會變埋月記添---

Lead同w-inds.都去左台灣啦!!!![Lead走左..w-inds.仲響tw..]
佢地成日都話台灣最棒....香港都好正架!!!!黎下好冇???

岩岩7點睇atv..有Lead呀嘛...正到咩咁呀!!!!好想快d有第2撃呀!!!!!!如果有埋w-inds.就好啦----
想整張圖賀賀仔伸也架...不過del左個ps,,,因為部腦話要啟動window..我又冇個金鑰,,搵到個個都比人用左...2日之後都唔知點啦會....我d歌...有d放左上clubbox..有d都唔得.....唉..唔知點死..

2005-09-24 09:01 PM FINISH`
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 9 月 9 日  星期五   晴天


MS LOK* 感動


中於有得打日記啦!!!!!中四既生活簡直唔係人過既..就黎啦我---

琴日響學校留到8:00pm..比呀爸黎搵我先番...xdd

今日...得人驚啦...功課e d就唔駛講架啦...要上pe呀...跑到我中暑咁濟..真係好暈呀..唔係講笑..我都要做多d exercise先得...之後..ms lok留人..放學本身以為走得啦..點知佢又未走得..仲要我地幾個落去搵人..[有d人走左...]點搵呀姐姐...搵唔到又驚佢話...好彩番到冇人話姐...之後係咁讀eng,,幾好既都...真係學到架..睇下記唔記得先,,,majority of the students,,,好彩記得一個姐....xdd

走果時同張晶,朱姐番去..點知我同張晶係咁傾傾傾...朱姐成日比我地忽略左..sorry呀!!!唔知佢有冇睇我日記呢??

真係有d覺得f4咁多班係我地班最苦架....2個班主任咩都唔知..[一個新黎..一個教左1年]到d科先攞命呀!!
中文:冇咩啦...教我果個...個個都係咁..
英文:大lok教...幾「好」先得架..個個堂堂都驚到死..佢一叫到..唔識..死得囉..
數學:潘潘教...幾好呀都...
phy:文健邦..唔知點講喎佢...好過林偉邦..[教學方法..林偉邦教,,我都唔明佢講咩,,]
chem:謝sir..幾好笑呀,,不過班主任...感覺好咩--
bio:ms tang,,悶人一個...點上呀!!
rs:ms謝..ok啦...
地理:ms麥..個位聽唔到佢講野...想調位--
account:ms wong--悶到嘔呀!!!都唔知佢講咩..

謝sir佢小小野就話人...好小事姐...佢都要話..不過我幾中意佢架..佢好搞野,,,佢今日同我地講好辛苦...我都feel到佢...唔係咁開心...好大壓力咁...好咩...
ms曹都幾好...都傾到下計既.....今日英文堂得佢一個教幾好feel呀!!!成班開心到爆呀!!

不過...e家到中四...好後悔中1-中3做咩唔好好讀書呀!!!e家搞到咁.....理科班好大壓力呀!!!!!1死得---

2005-09-09 08:01 PM FINISH`
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]